• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gronnik en eet alles op en wrijf over mn buikje heen. ' het was heerlijk schat' zeg ik hem

    Kom je in het andere rpg ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha is goed maar ik kan niet echt veel xd . Ik heb Jim laten wachten

    Jim Hendrikson

    '' Mooi zo '' giechel ik en ik geef hem een kus. '' Ik hoop echt dat we ooit gaan trouwen ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giexhel ' geef alles een tijd en het komt goed.' ik glimlach even. ' jongens komen jullie over twintig minuten is het concert' meld Paul ' Jim je mag mee'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Yaaaay '' glimlach ik . '' Wait ik vermom me even '' giechel ik en ik trek een kostuum aan. '' Look it's the new spiderman'' zegt Zayn en ik begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahah ze typte hoi dames we mogen m volmaken dan stoppe fus typ lange stukke

    niall

    Ik zie hoe hij zich omkleed en wat vermomd en ik grijns. ' ik houd meer van de Jim maar het staatje wel' giechel ik. Ik open de deur en op mijn krukken loop ik richting het gebouw en hoor al gepraat enzo. In het gebouw ga ik eerst naar mijn kleding. Een zwarte joggingbroek met polo omdat het gips niet anders kon. Daarna ga ik naar Lou en laat mijn haren doen. ' Jim ik wou het wigenlijk anders doen maar dat gaat rwoon niet lukken dus Jim. Wil je mijn vriendje zijn?' afwachtend kijk ik aan gerwijl ik zijn antwoord eigenlijk allang wist


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha idd

    Jim Hendrikson

    Ik loop achter Niall aan en als ik het gebouw binnen ben trek ik het pak uit. ''Pff het is veel ste warm in dat ding '' giechel ik . Zayn begint te lachen. Opeens komt Niall naar me toe. '' Hoi babe'' glimlach ik . Ik schrik door zijn vraag . ''Natuurlijk wil ik je vriendje zijn Niall !'' roep ik en ik sla mijn armen om hem heen. Ik geef hem een kus. '' Graag zelfs. Heel graag '' snik ik van vreugde. '' Maar Niall ? Wil jij dan ook mijn vriendje zijn ?'' vraag ik en ik kijk hem aan. Ik streel met mijn duim zijn wang en ik geef hem een dikke zoen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik lach even door zijn reactie en kijk op door zijn vraag ' ja ik wil' zg ik plechtig en begin te giechelen enveeg zijn traan weg
    ' en we gaan nog trouwen en JAmes en Lilly krijgen 'glimlach ik ' hoeven we over de nen niet meer te denken' bloos ik naar hem ' enn over alles met het trouwen oom niet' giechelebd laat ik nog wat dkngen goed doen en sta klaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik begin te grinniken. '' Inderdaad want we weten toch al hoe alles gaat gebeuren '' grinnik ik . '' Hmm Niall you are a hotboy '' zeg ik tegen hem als hij klaar is en ik geef hem een kus. '' Succes babe '' glimlach ik . De jongens gaan naast Niall staan en ik glimlach. Niet veel later is het optreden begonnen . Ik let niet echt op want ik kan maar alleen maar aan Niall denken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bloos even en geef snel een kus en loop het podium op. Al snel zijn we begonnen en ik ga uit mijn dak in hoeverre dt lukt met de krukken. Bij de tweetcam word er gevraagd wat er niu gebwurd is. ' het is begonnen toen ik Louis irriteerde. Ik ben ergens opgestaan en ben vwrvolgens op mijn hoofd enbknie gevallen waarba ik twee dagen bewusteloos was. Daarna met fde soundcheck vwrloor ik mijn eeven wicht op het platform en viel met mijn hoofd op de rand en op een lamp. Ik heb hierdoor twee dagen geheugenveeliea gehad en ik ben nog wat vergeetachtig. Mijn knie hebben ze een kleine operatie hemaakt ondat ik anders helwmaal niet meer kan lopen maar de grote operatie wil ik pas als het rustig is aangezien het herstel een halfjaar is" leg ik ze uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik glimlach als ik zijn uitleg zie en ik praat even met Lou. Na dat ze hebben opgetreden sneak ik snel naar Niall's slaapkamer waar ik allemaal choclade dingen had neer gelegt. Ik giechel en ik pak snel iets . Ik loop naar de spiegel en pak een stift. I love Niall Horan staat er nu op. Ik grinnik en ik ga op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Na een lange poos gaan we het podium af en moe loop ik naar mijn kleedkamer en zie allemaal eten. Daarba loop ik naar de badkamer en begin te giechelen. ' dank je voor de lieve dingen x' sms ik hem snel.' kom je btw hierheen ik heb nog een verassing voor je'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik giechel door zijn smsje en ik loop naar de kleedkamer van Niall . '' Hi babe '' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' I missed you.. '' zeg ik zachtjes . Ik omhels hem en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giechel even naar hem 'ik was even mijn lijf een beetje' ik ga in de badkamer en met een washandje was ik mezelf wat en trek kleding aan. ' kom mee ' Paul rijd ons naar een parkje waar een picknixkkleed ligt. Ik ga met hem zitten ' ik hou van je'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik wacht even. Ik glimlach als hij weer terug is en ik loop achter hem aan. Niet veel later zijn we in het park . Ik glimlach en ik geef hem een kus. Het management had eindelijk ja gezegd. Ik bedoel met ja dat ik met Niall in het openbaar een relatie mag hebben. '' Ik hou ook van jou '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik glimlach even. 'Ik wil het morgen met het concert bekend gaan maken als jij eht er mee eens bent?" zeg ik zacht en schenk wat drinken in en geef hem een sandwich


    Change is for weirdos ~ Niall Horan