• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    '' Wij willen jullie daarom ook vriendelijk vragen om de familie en ons momenteel even met rust te laten. Wij willen het verwerken en samen met jullie gaat dat zeker werken. De geplande optredens gaan niet meer door''zegt Zayn en ik begin harder te huilen '' Niet huilen Li.. '' zegt hij en ik glimlachen ik veeg met mijn duim zijn tranen weg. Langzaam loop ik metzayn naar buiten en we gaan ergens op een bankje zitten. '' We hebben vanaf nu vrij . Ik wil echt dat Jim en Niall samen in ÉÉN graf komen want dat is hun wens. '' ik knik even '' Samen met de familie moeten we overleggen welke kleur kist en bloemen... '' z . '' Sorry ik moet ook niet direct over de begrafenis beginnen '' geeft niet. 'Ik vind het fijn om zijn wensen uit te laten komen. Hij wilt dat we More Than This en Little Things voor hem en Jim zingen en dat de fans ook alles zien. Dus ik denk dat we dan schermen moeten ophangen en Niall met Jim ook langs de fans meoten laten gaan want je weet wat Niall altijd zei over de fans. Dat fans zijn ales zijn omdat ze zijn leven zo moooi gemaakt hebben' ik veeg een opkomende traan weg. 'misschien mag ik het neit zeggen maar boven zal hij gelukkig zijn.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Ik vind het fijn om zijn wensen uit te laten komen. Hij wilt dat we More Than This en Little Things voor hem en Jim zingen en dat de fans ook alles zien. Dus ik denk dat we dan schermen moeten ophangen en Niall met Jim ook langs de fans meoten laten gaan want je weet wat Niall altijd zei over de fans. Dat fans zijn ales zijn omdat ze zijn leven zo moooi gemaakt hebben' zegt Liam ik knik . '' Dat doen we'' zeg ik zachtjes 'misschien mag ik het neit zeggen maar boven zal hij gelukkig zijn.' zegt Liam weer knik ik . ''Daar kan hij tot rust komen. Wij gaan wel verder met One Direction want dat wilt hij ook '' zeg ik zachtjes. Ik omhels Liam stevig. '' Maar we moeten de fans niet bij de begraaf plaats laten komen . Misschien moeten we het live op Internet uitzenden'' zeg ik zachtjes. Ik zucht even en ik begin weer te huilen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik 'dat bedoelde ik ook, maar we kunnen wel zorgen dat er een plein is met een slingersliert van mensen dat ze met Jim en Niall daar door heen lopen als soort van hulde en dan op dat plein hangen we schermen op zodat die daar kunnen mee kjiken maar de mensen die komen laten we dan aan hun ouders over' ik sla mijn armen om Zayn heen. 'shhhh huil maar even alles erui't '


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik . '' Ik snap het gewoon niet. Waarom moeten hun nou weer dood gaan en geen oude mevrouw ofzo'' zeg ik zachtjes en ik kijk Liam aan. Ik begin harder te huilen ik zie ook dat Liam moet huilen. '' Huil anders ook even '' zeg ik zachtjes . '' Het zou inderdaad wel mooi zijn dat alle directioners die dag in het wit zijn.. Want dat vond Niall altijd een mooie kleur '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en begin ook weer te snikken, ik wou te graag hun helpen en de vaderrol spelen. 'en Jim vond roze altijd dus als ze dan roze met wit aan doen. Ik doe dan denk een roze bloes en witte broek aan' zucht ik zacht. ''waarom zijn we niet hun bruiloft aan het voorbereiden' zucht ik zachtjes en kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik en ik zucht even. '' Omdat er 2 mensen moesten sterven Liam.. Maar die 2 mensen zijn ook weer herboren. Ergens op deze planeet zijn er 2 jongens geboren die zonder dat ze het door hebben superveel van elkaar houden.. '' zeg ik zachtjes. '' En die jongens hebben misschien dan een andere naam maar de zielen van Jim en Niall zitten in hun lichaampjes'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik glimlachend bij de gedachte. 'kom we ngaan naar hun ouders, die zullen het ook wel moeiljik hebben' ik weet dat Maura zich echt kut moest voelen. Ten eerste het was haar zoon en daarbij zag ze hem niet zo veel, minder vaak dan dat wij onze ouders zagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik en ik loop Liam achter na. Ik glimlach zwakjes en ik omhels de broer van Jim die er is. '' Gecondoleerd.. '' zeg ik. Hij knikt. Zelfs Jim zijn moeder was er. Ik glimlach zwakjes en ik loop naar de twee lijken. Jim helemaal onder het bloed terwijl Niall helemaal wit was


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Mijn tranen beginnen weer te stromen en voorzichtig schuif ik een deken over Jim heen. Ik druk een kus op zijn wang 'rust zacht en geniet van Niall' fluister ik naar Jim. Daarna pak ik Niall zijn ijskoude hand en geef hem een kus op zijn wang. 'ik mis je nu al maar we gaan je wensen in vervullign laten komen en ik zorg dat Justin Bieber komt' fluister ik en loop daarna naar Maura, Bobby , Greg, Denise Theo haddend ze vast ergens achter gelaten wat ik begreep. Ik zag dat Greg gebroken was en dat snap ik ook wel. Daarna ga ik naar de ouders en broer van Jim en zucht zacht. Daarna doe ik een armbandje uit die ik van de jongens en mijn ouders gehad heb en klik deze vast bij Niall zijn pols zodat hij iets van ons had. Mijn ketinkje die iets minder dierbaar was van mijn zussen doe ik om bij Jim zodat hij weet dat we van hem heilden. Daarna verlaati k de kamer om even alleen te zijn 'Oke we hebben vragen aan jullie. Voor de begravenis zouden we het fijn vinden als iederen Roze met Wit draagt. we willen een stoet ook voor de fans regelen zodat jullie ook afscheid kunnen nemen en de begravenis zal live te volgen zijn op het plein en op internet. Alvast bedank voor alle steun. Naar het management mogen er dingen gestuurd worden en we zullen voor jullie ook een plekje gaan oprichten waar jullie heen kunnen.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik pakte mijn ring die ik ooit van mijn vader had gekregen en ik schoof hem om de vinger van Niall. Mijn armbandje deed ik om bij Jim. En Louis en Harry deden het zelfde. Ik zucht zachtjes en ik hoor hoe Liam met de ouders praat enzo. Iedereen vind ons plan goed en ik glimlach . Ik pak mijn teken papier en een potlood en ik begin te tekenen. Ik glimlach zwakjes als hij af is en ik kijk de rest aan. Ik zucht even en ik stop hem dan in mijn broek. En weet je wat ik nog zo erg vind? Straks moeten we het appartement van Niall in en dan ruiken we zijn geur en zijn warmte .. En ik weet zeker dat ik dan begin te huilen. Ik ga op een bankje zitten en ik begin met de vader van Jim te praten. Ik hoor de meest ergste verhalen en ik begin weer te huilen. Waarom ? Waarom heeft god bedacht om deze 2 lieve jongens te laten sterven ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zasyn Malik

    Al snel heb ik weer keiveel berichtjes. Ik loop terug met een geniaal idee. 'Jongens ik heb een idee en ik denk dat Niall het met me eens zou zijn. We zullen ooit zijn spullen zeg mar. En als we nou eerst alles doen wat de familie wilt en eventueel wij en dat we de grotere spullen zoals bed en kast enzo nou verkopen voor geld. Ik denk namelijk dat Niall had gewild dat als hij eerder wist dat hij kanker had dat we geld ingezameld hadden voor de kanker stichting om andere mensen hun leven te redden en kinderen blij te maken en omdat Jim dat ook altijd deed denk ik persoonlijk dat dat iets is waarmee we hem ook erg gelukkig mee zouden kunnen maken' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Ik knik het is best een goed idee. '' Maar ik wil niet dat de tv enzo verkocht word.. '' zegt de moeder van Greg. Ik kijk d'r raar aan. Hallo het is maar een tv hoor. '' Die heeft hij namelijk van zijn oma gekregen.. '' zegt ze. Nu begreep ik het. Niall hield veel van zijn oma en vlak voor dat zij stierf kreeg Niall een tv van haar. Ik knik weer en ik ga weer even zitten. '' En ik doe zelf een donatie van 10.000 pond'' zegt Harry. '' Ik ook '' zegt Louis. '' En ik ook '' zeg ik zelf want ik wil iets voor die stichting betekenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [lol ik bedoelde liam eigenlijk naja

    Liam Payne

    Ik knik even 'ik ook' glimlach ik even zwakjes. 'Jullie kunnen wel in de logeerkamers van ons allemaal dus dan kunnen jullie even kijken waar jullie willen slapen' stel ik voor. 'Dan gaan we naar huis en eten we wat met zijn alle' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    XD

    Zayn Malik

    Ik knik en ik pak mijn jas en mijn sleutels. Iedereen had nu afscheid van ze genomen. Ik loop zuchtend naar mijn auto en ik blijf even stil zitten. Ik druk super hard op de toeter en ik begin weer te huilen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik geef Jim en Niall nog een kus en loop daarna zonder om te kijken weg. Ik hoor de toeter en doe de deur open 'Zayn, laat mij maar rijden' ik til hem op en schuif hem verder en laat de ouders van Niall instappen. Harry zou de andere rijden met Paul die ook gekomen is, zodat iedereen veilig thuis kwaml Rustig rijd ik naar huis toe. 'Ik kom zo wel naar lou ik wil weven mijn ouders bellen' zeg ik zacht. we hadden besloten dat we daar wat koken. 'Heey Mam hebje het al gehoord' vraag ik haar zacht 'Ja Liam, agat het wel? en ik kom wel daarheen oke?" ik zucht 'Ik had het eheel graag maar de ouders van Jim en Niall en de rest slapen hier dus de kamer zijjn vol. ' g aik er tegen in. 'wij gaan in een hotel, wij komen daar heen oke' voor ik het weet hangt ze op en ik zucht glimlachend. Ik haal een foto van Niall van de uur. Ik had alle jongens opgehangen in een lijstje en een paar groepsfoto's.Het was een mooie. Ik had een kastje waarop normaal bloemen stonden. Ik pak een rode roos en zet die naast de foto en een kaarsje erbij die ik aantsteek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan