• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik word gapend wakker en begroet Jim. 'vanmiddag is het zo ver' grijns ik en pak wat broodjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' I know babe '' zeg ik hees en ik geef hem een kus. Ik giechel en ik loop naar mijn kast waar ik mijn kleren aan trek. Ik kijk even in de spiegel en ik ga weer naast Niall zitten. Ik glimlach en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach 'we hebben besproken hoe we het gaan doen. Ik ga aankondigen allereerst dat ik homo ben en daarna dat ik een vriendje heb en ja dan kom jij spelen wij Little Things, en ik zing die voor jou en dan moet je het podium weer af'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik glimlach te gelijk . Ik giechel en ik kijk naar buiten. Het was best wel rustig maar de meeste mensen lagen nog te slapen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ik eet verder en de rest word ook weer wakker en komt gezellig erbij zitten. 'we kunnen de stad rond kijken dat mag namelijk' ik glimlach en knik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Oehww eindelijk kan ik weer eens shoppen '' giechel ik . Zayn begint ook te lachen . Ik grinnik en ik doe mijn schoenen aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel even. Iets anders dan one piece of trainingbroek kon ik niet ana dus ik besloot zo maar naar buiten te gaan. 'Jim blijft bij Zayn, Harry met Liam helpen Niall en Louis kan ook met Jim en Zayn. Jullie gaan wel met zijn zessen maar Jim en Niall vanavond is het pas dus denk daar aan. Niall loopt in het midden en we houden ons aan zijn tempo' Paul kijkt ons een voor een streng aan en ikgniffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik kijk hun even verward aan . Ik begrijp het niet helemaal maar oké. Ik loop maar achter de rest aan en ik begin een gesprek met Zayn over koetjes en kalfjes. Als we eindelijk in de stad zijn moet ik mezelf beheersen om niet elke winkel in te gaan. Ik druk mijn gezicht tegen de etalage van Nike. SCHOENEN !!! En tegen over de Nike winkel staat Cool Cat.. Jezus zijn ze me hier aan het testen ofzo


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gnifel even door Jim. 'Kom we gaan naar binnen' grinnik ik. we lopen naar binnen en ik koop wat trainingsbroeken en een paar sneakers en een cap.' zo klaar' grinnik ik. Het meisje bij de kassa kreeg bijna een hartinfact ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    En natuurlijk je raad het misschien al koop ik 8 sneakers en net zoals Niall een paar trainingsbroeken. Ook koop ik een paar sokken en ik giechel door het meisje. '' We are just people like you'' glimlach ik en ik loop samen met de rest de winkel uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Al snel hebben we een groot deel gehad en de Directioners krijgen het door waar we zitten. 'zullen we heir wat eten>??" stel ik ze voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim hendrikson

    Ik knik en ik loop achter de rest aan. Ik glimlach als we naar binnen gaan en ik bestel wat . Ik neem ook een cola en ik glimlach. Na een tijdje heb ik mijn eten en ik begin


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Al snel hebben we alles en beginnen we te eten , na zo'n twintig minuten betalen we en lopen we verder. BUiten is het inmiddels een drukte van jewelste geworden. 'Jim blijf bij Zayn en louis Liam en Harry helpen Niall Justin, Grand, Tyler, Eric, Manu en Jayce komen eraan en zijn hier over drie minuten dan gaan we naar buiten. Ik wil dat jullie niets uitdelen want we moeten snel verder en dat kan hindernissen opleveren voor Niall. Dus in een rechte streep naar de auto die hier acht minuten vandaan lopen staat. Jayce zorgt dat het geen twintig minuten lopen is en wacht op ons emt open deuren. Ga sne in de auto en help Niall. wij zoergen ervoor dat de auto weg kan en zullen zelf met jullie auto verder terug rijden' Paul heeft alles echt zo snel uitgepland


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik stik zowat in mijn eten door de uitleg en ik knik maar. Als dit altijd zo gaat moet ik echt beter opletten op school .. Nou ja als ik dan nog wel naar school ga. Ik glimlach. Als de drie minuten om zijn stap ik snel die auto in en zucht ik opgelucht. '' Pff dat was echt super eng'' zeg ik zachtjes. Zayn en Liam knikken. '' Zo gaat dat nou altijd. Eerst vonden we het echt heel leuk maar het word steeds minder leuk omdat ze met de dag gekker en gestorder worden'' zegt hij. Ik knik begrijpend en ik glimlach. Niet veel later rijden we weg en eindelijk zijn we weer bij het gebouw. '' Pfieuw eindelijk '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    lol loop 2 hoofdstukken voor bij rekenen

    Niall Horan

    Met uiteindelijk wat moeite en het bijna vallen van mij zijn we gelukkig in de auto. Ik moest perse als eerste zodat ik goed kon zitten en blaablaablaa. 'tsja je went er wel aan maar ze worden in derdaad soms te gek en dat is soms ook minder leuk aangezien ze soms gewoon spullen slopen enzo en dan hebben we het geld er wel voor daar niet van maar het is wel balen telkens' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan