• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Overstuur begin ik weer te huilen. Ik loop langzaam naar mijn eigen huis die maar 2 straten verder op was. Ik loop de gang in en direct zie je een foto van Niall ik zucht glimlachend en ik pak een vaas. Ik zet er mooie rode rozen in en ik zet de foto van Niall ernaast. Ik steek een kaarsje aan en ik begin te praten tegen de foto. Ik weet dat ik er Niall niet mee kan terug halen maar toch. Ik begin zachtjes en snikkend Little Things te zingen. Maar naar enkele seconden word het me te veel en begin ik weer te huilen. Mijn moeder had me gebeld en ze kwam hier heen. Ik vond het wel fijn want ik had haar lang niet meer gezien

    Sorry voor kleine stuk ben ff niet in de rpg stemming


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    is goed schatje als je wilt praten
    Liam Payne typ tlekens nialll

    Ik loop naar mijn kamer en pak de zachte schildpadden knuffel die ik van Niall gehad had en knuffel hem stevig. Hij rook nog zelfs naar hem. Ik plof neer op de bank met de knuffel in mijn armen gedrukt. Ik hoor gepruts en mijn ouders en zussen komen binnen op mij afgestormd. Hoe ze hier zo snel gekomen waren hgeen idee. Huilend laat ik me vallen in hun armen. Knuffelend en snikkend gaan w op de bank zitetn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja mijn moeder doet de hele dag chagrijnig tegen mij ALLEEN TEGEN MIJ ! Dan heb je mijn broer waar ik echt een hekel aan begin te krijgen. Ik ben er gewoon klaar mee. Ik pak zometeen een tas en ik ga weg hier. Ik stop alle belangrijke dingen erin en ik kom niet meer terugg

    Zayn Malik

    Mijn moeder komt zachtjes bij me zitten . Ik glimlach en ze trekt me in een knuffel. Ik zucht zachtjes en ik kijk d'r aan. '' Ik kan het niet mam.. '' zeg ik zachtjes. '' Wat niet ?'' vraagt ze, '' Ik kan niet zonder Niall nog vrolijk door gaan met alles.. '' zeg ik . '' Jawel Zayn. Niall wilt dat je door gaat''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [lieverd dat moet je niet doen, weet ej wat je moet doen, ik weet zelf hoe moeilijk het is en ik doe het altijd verkeerd het zeggen , ik val meestal uit, dat ze eens niet mijn broer moet voortrekken/ mij beschuldigen enz. ik ben jaren beschuldigt van de snoepkast leeg eten maar toen ik laatst thuis kwam zat mijn broer gewoon te vreten en dan moet ik aan horen dat ik aan de dikke kant ben dat is ook maar niets. dus zeg/roep/val uit en zeg het

    liam
    'waarom Niall? Hij was juist zo blij en gelukkig en altijd onbbezorgd en hij hield van het levfen en eten en en en' ik barst weer in huilen. 'Ik weet he schat, Niall was jullie alles maar vergeet een ding never noiot. Alles wat jullie nu door gaan maken en het zal heel moeilijk zijn en pijnlijk om One Direction te vormen zonder hem maar doe het voor hem, hij wou dit. Dus beeld je in dat Niall elke keer naar jullie kijkt watn hij is met Jim gewoon bij je zolang je ana hem denkt in je hoodf en hart.' ik knik 'dankje mam'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ha als ik begin te schreeuwen krijg ik dingen naar mijn hoofd gesmeten. Ik krijg altijd de schuld van alles maar dan ook echt alles

    Zayn

    Ik zucht zachtjes en mijn moeder zei dat ik een douch moest nemen dus dat deed ik., Ik zuchr zachtjes en ik droog mezelf af.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ow dan kan ik je ben ik bang niet helpen......

    Liam

    'gaan we zo maar eens eten' zucht ik. Het was fijn dat ze zo snel waren gekomen. Ik trok wat andere kleding aan en snik weer even. het as fijn dat we zo snel naar huis konden na alles. Vanacht zou Niall ook hierheen gebracht worden naar Londen.Waarschijnlijk zou alles in Ierland plaats vinden want hij was zo trots op dat land en ik wist het gewoon dat hij dat zou willen. ook voor zijn familie zou het een stuk fijner zijn. 'Ik ga naar de rest' ze knikken en lopen mee. Met nog rode ogen loop ik naar Louis zijn apartement en ik zag dat oko de andere families er waren, Paul, Simon, Lou enzovoort waren er en ik merkte dat dit een soort van afscheidsdinner zou gaan zijn met iedereen. Ik loop naar de keuken en help Louis maar een beetje. Het zou een groot luxe dinner worden zoals Niall altijd het liefste at. Ik stak de kaarsjes aan en knuffel Uncle Si even stevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Samen met mijn moeder loop ik naar het huis van Liam. Ik loop naar binnen en ik begroet iedereen. Ik ga op de bank zitten terwijl mijn moeder de rest helpt. Ik kan het gewoon niet Niall en ik waren erg close dus tjah. Ik loop naar de keuken en ik help Louis. '' Ga gewoon weg Zayn je kunt toch niet koken'' zei Niall altijd als ik in de keuken stond. Het was nu echt stil. Dat is begrijpelijk . Ik loop naar de kast en ik pak borden.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    na Uncle Si knuffel ik Lou ook even en Paul stevig. Hij had het er ook moeilijk mee maar hij zou het nooit laten merken, daarvoor was hij te hard. Het was te stil, niet Niall die zeurt om te mogen proeven, geen Niall die je steikem moet slaan omdat hij het toch proefde, geen Niall die zei dat je moest opschieten of keihard ETEN riep, geen Niall, helemaal geen Niall, Niall was weg voor eens en altijd hoe pijnlijk het ook was en zou zijn. Hij was weg voor eens en altijd. En ik was deels ook blij dat Jim met hem mee ging zodat ze voor eklaar kunnen zorgen. In god zijn paradijs zoals Niall dat wel eens zei als iemand het moeilijk had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik ga rustig aan tafel zitten en ik wacht tot dat de rest er ook is. Als de rest er ook is drink ik wat .. Het is gewoon te stil. Ik begin te eten en ik speel er mee. Ik heb echt geen honger. Ik kijk de rest aan en ik glimlach maar zwakjes. '' Toe Zayn eet iets.. '' zegt mijn moeder. Ik knik en ik eet maar weer wat. Ik glimlach zwakjes en ik kijk naar het raam waar ik Niall als een engel zie staan. Hij glimlacht naar me en opeens is hij weer weg. Ik kijk verbaasd maar draai me daarna toch weer terug . Ik drink mijn drinken op en ik praat even tegen mijn moedr


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Met een zucht ga ik zitten en lustekoos prik ik in mijn eten. Na een paar happen hoef ik niet meer en het is echt dood stil. ' jongens ik wil graag wat zeggen'zegt Simon zacht 'ik wil jullie een maand pauze geven om lekker even naar jullie families te gaan en alles goed te kunnen verwerken gezamelijk maar ook alleeb. En als jullie het er mee eens zijn wil ik met jullie en mensen die hem en Jim goed kende een nummer voor hun gaan schrijven' ik glimlach zwak ' ik vind het een goed idee' zeg ik zacht

    Ik ga stoppen. Ik reageer af en toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed x

    Zayn Malik

    Ik knik . '' Ik vind het een geweldig idee'' zegt Louis. Ik grinnik zachtjes. '' Maar weet je wat ik eigenlijk nog veel leuker en mooier zou vinden ?'' zeg ik zachtjes. '' Een heel album voor die 2 schrijven... Ieder van ons werkt samen met een familie lid'' zeg ik zachtjes. Harry en Louis knikken. One Direction zou nooit meer het zelfde zijn en dat weet ik ook wel maar we moeten verder. '' Ik vind het goed'' zegt Simon. Ook de familie leden knikken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Paynsle

    Ik knuk ' dat is een slim idee' stem ik mee in. Ik help met opruimen en deel ijs uit.' en ik vind dat we voor de fans ook een plekje morten maken' ik glimlach even zwak. Ik lepel wat ijs naar binnen en staar naar het raam ' ik ben gelukkig' hoor ik de stem van NIall. Het was vast mijn verbeelding en anders een boodschap van Niall. Ik was venieuwd waarim ze niet eerder de kanker opgemerkt hafden. Na het ijs gooi ik alles in de vaatwasser. We verdelen wie waar gaat slapen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    '' Maak je geen zorgen Louis . Word samen gelukkig met Harry'' hoor ik Niall zeggen . Ik kijk even raar op. '' Hebben jullie dat ook gehoord ?'' vraag ik . '' Wat ?'' vragen ze. '' O nee niks laat maar... '' zeg ik zachtjes. Ik slaap samen met Harry op een kamer en ik loop naar boven waar ik mezelf op bed laat ploffen. Ik zucht even en ik voel hoe Hazz zich naast me laat vallen. Ik glimlach en ik geef hem een kus. '' Ik mis Niall.. '' zegt Harry snikkend. Ik knik . '' Ik ook Harry... '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    Ik kijk op en volg Larry samen. ' Lou wat je net vroeg ik ik dacht dat ik hem hoords zeggen dat hij nu gelukkig is en en ow jullie zijn samen? Gfeliciteerd ik hool dat jullie veel steun kunnen vinden bij elkaar' het laatste zei ik oprecht. Ik keek er totaal niet van op dat hun een stel zijn aangezien ze altijd en overal samen waren. : ik mis ze maar ze zullen gelukkig zijn:' glimlah ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    '' En volgens mij zijn wij niet de enige die Niall hebben gehoord want Zayn hoorde hem ook dat zag ik aan zijn gezicht... '' zeg ik zachtjes. '' Ja we zijn een stel . We wouden het toen straks vertellen maar toen gebeurde dit... '' zeg ik zachtjes. '' Ik mis ze ook Liam'' zeg ik . '' Ga anders naar Zayn hij heeft je nodig en jij hebt hem nodig '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik