• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Ik glimlach en als ze slaapt loop ik naar boven en pak ik een setje kleren. Toen we nog net beroemd waren lagen we bijna elke nacht met meisjes in bed en die vergaten hun kleren altijd. Ik glimlach en ik geef haar een nacht zoen. Ik leg de kleren op de bank en ik loop naar boven waar ik naast Liam inslaap val. ''Sophie '' mompel ik in mijn slaap. Als ik wakker word is het 10 uur. Ik zucht zachtjes en ik stap onder de douch. Ik droog mezelf na een tijdje af en ik loop naar beneden waar ik een ontbijtje maak


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Ik kreun zacht en rek me uit. Brneden zie ik een jong meisje liggen en loop naarZayn. ' zayn je gaat toch niet weer met elk meisjr naar bed he?' bezorgt kijk ik hem aan

    Sophie

    Door buik gerommel en geuren word ik wakker op de zachte bank en alles weet ik weer. Ik zie een stapeltje kleding en zucht. Hij was veelste luef voor me terwijl hij me amper kende. Ik begin te zoeken naar Zayn. ' he..' ik blijf hangen in mijn zin en kijk even met grote ogen naar Liam. ' ik ehm ik wacht evem' ik ren naar de woonkamer en begin hard te ohmygoshen en zachtjes gil ik. Daarna loop ik rood terug ' sorry ik moest evem mijn Directionerhart lucben' giechel ik. 'Zayn dankje voor vanacht maar ik moet weer gaan' glimlach ik en knuffel hem kort

    We kunnen in pb verder gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Liam dit meisje is zwanger en lag hier op de stoep ! Ik laat haar niet zomaar liggen '' zeg ik tegen hem. Ik kijk Sophie raar aan. '' Jij gaat helemaal nergens heen jij blijft hier'' zeg ik en ik kijk haar streng aan. '' Ik zoek een huisje voor je remember ?'' zeg ik tegen haar met een glimlach . '' Liam hup eten maken jij '' grinnik ik en ik loop naar Sophie . '' Sorry voor Liam die is altijd bezorgt '' glimlach ik . Ik kijk naar haar buik en ik begin te giechelen

    Idd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    ' ow ow sorry' zeg ik zacht. Ik zag dat ze Zayn opvrolijkte en glimlach tevreden. Ik bgin wat eieren ye bakke..

    Sophie

    Ik zucht zacht. Hier bij hem leven zou ik geen ramp vinden maar wel dat hij een heel huis voor me koopt. Maar hij wilt vast net aan me vast zitten. Ik glimlach breed door Zayn. ' kom eens' voorzichtig schuif ik mijn shirtje onhoog en pak Zayn zijn hand en leg die op de bolking van mijn buik. ' voel je het hij of zij schopt' zeg ik trots. Het kind betekende alles voor me ondanks ik niks voor de papa betekende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik begin te blozen en ik voel het kindje inderdaad schoppen. '' Volgens mij is hij of zij net zo'n grote fan van ons als jij '' giechel ik . '' Ik heb schone kleding voor je op de bank gelegd '' grinnik ik en ik geef haar een kus op haar wang. Ik loop naar de keuken en ik geef Liam een tik op zijn kont. 'Sorry dat moest even '' grinnik ik en ik pak een glas chocomelk . Ik glimlach en ik loop weer terug


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Volgens mij is hij of zij net zo'n grote fan van ons als jij '' giechel ik . '' Ik heb schone kleding voor je op de bank gelegd " ik bgin hard te blozen en knik. Snel kleed ik me toch maar om. Het was fijn hier iemand die me de aandacht en intresse gaf die mijn ouders nooit gaven althans mijn moeder. Het was gelukkig een warme trui met een spijkerbroek sus dat zat echt lekker.
    ' heey' hoor ik Liam verontwaardigd zeggen en ik gniffel kort en ze komen naar de woonkamer. ' dankje Zayn dat je dit doet' zeg ik oprecht dankbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Geen dank. '' glimlach ik en ik geef haar voorzichtig een knuffel. Ik glimlach weer en ik ga op de bank zitten. Ik kijk Liam aan en opeens komen Harry en Louis ook binnen. Ze kijken ons geschokt aan . '' Liam en Zayn jullie zijn net jullie beste vriend en zijn vriendje kwijt geraakt en jullie zoeken weer direct een meisje ? Schaam je diep !'' zegt Louis. Ik zucht even. Ik leg alles uit en dan beginnen ze te lachen. '' Sorry'' zeggen ze beide. Ik knik en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik kijk met grote pgen naar de rest en hoor war ze zrggen. Zayn legt het uit en ze zeggen gelijk sorry. Ik sta op en loop naar ze toe ' ik ben Sophie' glimlqch ik even. Ik ha weer zitten en leg een hamd op mijn buik en een gelukkige glimlach komt op mijn mond als ik het kinsje voel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' T ziet er echt schattig uit '' glimlach ik . Ik loop naar de keuken en ik pak wat drinken voor haar. '' Here you go '' glimlach ik en ik geef het glas aan haar. Ik giechel zachtjes en ik ga weer op de bank zitten. '' Je bent echt vrolijk '' zegt Liam. '' Duuh wat denk jij dan ? Als jij een kindje hebt of krijgt ben jij toch ook vrolijk '' zeg ik tegen hem. Ik glimlach naar Sophie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik grinnik even ' dankje' ik neem een slok uit het glas. ' woow ik zit hier gewoon met One Direction' mompel ik ongelovig. Ik gniffel door Zayn. ' als ik een echo moet laten maken en het kan betalen mag jij met mij mee' beloof ik hem. ' ik ga vanmiddag kijken coor een baantje' mompel ik. Ik eou nirt alles aannemen rn niks doen dat vond ik niet kunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Heey ik ga met je mee hoor '' glimlach ik . '' Ik laat jou niet alleen over straat want ik weet precies waar je de beste baantjes kunt krijgen . En nee het zijn geen Seks dingen ofzo '' grinnik ik . Ik loop naar boven en ik trek wat leukere kleren aan . Ik doe mijn haar goed en ik spuit veel deo op. Als ik klaar ben loop ik weer naar beneden en ik glimlach.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik glimlach dankbaar naar hem. Ik kon er momenteel niet echt verzorgd uitzien dus ik vlecht mijn haren vast. ' dankje voor alles Zayn' glimlach ik. Ik knuffel de jongens even spontaan want ik bleef een Directioner en met mijn hand op mijn buik loop ik in het truitje de kpude winterlucht tgemoet. Jas had ik niet net als vest maar ik was het gewend.

    Folderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik grijns als ze weg loopt en ik pak een jas . Ik had het nooit koud in de winter dus tjah. 'Hier trek dit aan'' glimlach ik naar haar en ik geef haar mijn jas. Ik loop samen met haar mee en ik glimlach . Waarom is ze zo knap ? Ach Zayn niet verliefd worden... Dat lukt toch niet.. Of wel ? Okay ik ben verliefd .. Ik glimlach en ik sla mijn armen over haar heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik giechel even ' dankje Zayn jullie zijn echt lief' ik rits de jas dicht en kruip erin weg. ' dankje voor alles Zayn nog nooit heeft iemand om me gegeven' fluister ik.

    Zullen we vijf maanden verder spoelen en zoeizo in pb verder gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Nou dan ben ik de eerste die om jou en je kindje geeft '' glimlach ik en ik geef haar een kus op haar wang. Ik giechel en ik loop samen met haar naar een ijs salon waar je veel loon krijgt

    Is goed hoor x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik