• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin hard te lachen door Liam zijn reactie die hij zegt en glimlach door Jim zijn kus. Ik geef hem een kusje terug en knuffel de jongens. 'sorry guys maar het moest gewoon even ' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik grinnik ook . '' Tis omdat jullie mijn beste vrienden zijn '' zegt Liam . Ik begin te lachen en de rest ook. Ik giechel en ik kijk Niall verliefd aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grinnik even vrolijk naar de rest. 'Gaan we wat eten ik heb honger' pruil ik zieilg

    dansen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim hendrikson

    Ik knik en ik loop naar de keuken . '' Ik ga koken '' glimlach ik en ik pak de doos met FishSticks . Ook pak ik de zak met patat en ik leg die in de frituur pan. Ik wacht even en ik pak 6 borden. Ik dek de tafel en ik zet er sausjes neer. '' Etennn '' grinnik ikm


    Have funnn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Hongerig plog ik neer en begin tte eten ' ahw fuck dat is heet' vloek ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik begin te grinniken. '' Sorry babe .. Het is heet '' grinnik ik en ik begin ook te eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel en eet al sbel verder. ' mag ik nog wat' zeg ik doelend op de volle bak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Ik grinnik en ik geef Niall de bak met eten. Ik glimlach . '' Dus Nialler je gevoel voor Jim is weer helemaal terug ?'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall

    Xankbaar pak ik de bak aan en trek hem anar me toe. ' ik houd heel veel can hem dus ja'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik begin te blozen en ik grinnik. '' En ik hou ook van jou '' zeg ik terug. Harry maakt een Ahww geluidje en direct grinnik ik . '' En jij Jim?'' vraagt Louis. '' Hmm nee ik haat hem.. Nee grapje ik hou echt super veel van hem '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kleur even knalfood. ' en ik wil onze droom ook waar maken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Ik ook '' glimlach ik en ik ga bij Niall op schoot zitten. Ik was een paar centimeter kleiner dan hem maar ik moet nog groeien. Ik geef hem een kus en ik pak snel een patatje van hem af


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem nep boos aan ' niemand jaf mijn eten behalve ik maar vooruit jij mag ook wel' glimlah ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik begin te lachen. '' Mooi is dat. Dan maak ik eten en dan mag ik het niet eens proefen '' giechel ik . '' Hier als je toch zo'n honger hebt krijg je mijn bord wel '' glimlach ik en ik schuif mijn eten op zijn bord


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (Dames, ik merk dat dit een beetje een RPG wordt tussen twee personen. Waar is de rest? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie maar met z'n tweeën spelen, in dat geval verzoek ik jullie om de RPG verder te zetten in een story. Zou een van jullie twee mij een persoonlijk bericht met uitleg kunnen sturen? Dankjewel ^^)


    Life is hard and then we die