• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    bleghbelgh onbekend iemand op zijn bek pakken en dan horen we dat ze soms met hun mond open en dicht gaan en soms tong uit stekken oftewel dan heb je zijn of haar tong in je bakkes

    Niall Horan

    Ik glimlach 'dat is goed mam tot over twee weken, ik hou van jullie' ik hang daarna op en gaap weer even en trek dit maal een zak chips open. 'heey'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAH

    Jim Hendrikson

    '' Heey '' zeg ik zachtjes terug. Ik kijk hem voorzichtig aan . Maar als snel kijk ik snel weer weg. Ik zucht heel zachtjes en ik kijk naar voren

    UGH Wanneer herinnerd hij zich weer iets ? xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    dat is dus serieus zo en we krijgen echt vage dingen te horen als een kind zich verslikt en je moet de buikstoten shit doen en het is te druk dan moet je het knid aan de been pakken en alvast beginnen met rugstoten en rennen naar een rustige plek

    Niall Horan

    Ik glimlach zwak 'wat is er ?' vraag ik hem voorzichtig


    Jaaaaaaa wil jij wel weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dafuqq

    Jim Hendrikson

    '' Niks hoor '' lieg ik en ik kijk hem aan. Onder weg op de fiets had ik alles even eruit gehuild en het luchtte wel op

    JAAAA


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    geheheheheh

    Niall Horan.

    Ik gaap weer even en knabbel nog op wat chips waarna ik langzaam in slaap val op de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Stom verbaasd kijk ik Niall aan als hij zomaar in slaap valt. Zou hij hier ook last hebben van zijn Pfeifer ? Ik glimlach en ik leg hem voorzichtig in zijn bed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Langzaam word ik waeer wakker. Ik sta op uit bed en glimlach naar Jim en druk een kus op zijn wang. 'goeiemorgen lieverd, hoe is het? heb je lekker geslapen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Verbaasd kijk ik Niall aan. '' Huh ? Niall wat doe je ?'' vraag ik als hij me een kus op mijn wang geeft en me lieverd noemt. '' Gaat alles wel goed met je ? Omg nee dit meen je niet. '' zeg ik zachtjes en tranen springen mij in de ogen . '' Niall omg ik heb je zo gemist '' roep ik en ik bespring hem en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ahwwww


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    . '' Huh ? Niall wat doe je ?'' ik grinnik even '' Gaat alles wel goed met je ? Omg nee dit meen je niet. '' ik zie tranen ni zijn ogen springen ne kjik hem bezorgd aan. '' Niall omg ik heb je zo gemist '' 'liefie ik ben al die tijd gewoon heir bij je geweest' gniffelend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Dat weet ik babe maar zo voelde het niet. Het leek wel alsof ik de hele tijd tegen een vreemde zat te praten '' zeg ik zachtjes. Opeens komen de jongens binnen. '' Zin in een grapje ?'' fluister ik in zijn oor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Dat weet ik babe maar zo voelde het niet. Het leek wel alsof ik de hele tijd tegen een vreemde zat te praten ''Ik knik even . '' Zin in een grapje ?''Ik begin te grijnzen 'jaaaa zeg het'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Jij doet net alsof je niks meer weet en zelfs de jongens niet meer kent'' fluister ik grijnzend. Ik loop op de jongens af en ik kijk hun serieus aan . ''Jongens het gaat echt niet goed met Niall ! Hij weet niks meer hij weet ook niet meer wie jullie zijn'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik even en kijk daarna nepangstig naar de jongens. 'wiewie zijn jullie en wat doe ik hier. waar is mama?" vaag ik angstig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Verbaasd kijk ik Jim en Niall aan . Shit het gaat echt niet goed. '' Niall wij zijn Liam , Zayn , Jim , Louis en Harry. Wij zitten in een band'' zeg ik bezorgd. Ik hoor JIm grinniken en ik kijk hem dom aan. '' We kunnen jullie ook echt alles wijs maken eh ?'' zegt Jim. '' Hoebedoel je ?'' vraag ik . '' Niall is helemaal niet zijn geheugen kwijt hij heeft ze juist weer terug !'' glimlacht hij en hij geeft Niall een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik