• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Pff Niall wat kun je veel zeuren zeg xd

    Jim Hendrikson

    Versuft keek ik voor me uit. Ik pak mijn mobiel en ik begin te praten met mijn vader. Ik schrik me dood als er opeens een gestoorde fan op het raam begint te bonken en ik val van de bank op de grond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haha

    Niall

    Ik begin te grinnikend en kijk lachend naar de fan en help Jim overeind. Al snel komt Paul en trekt het meisje boos weg. Ik gris snel een zak snoep uit een kastje en eet deze helemaal leg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik bedank Niall en ik loop naar de wc. Als ik klaar ben was ik mijn handen en ik trek een beige chino aan met een zwart jasje. Deze is altijd al mijn lievelings jasje geweest. Don't ask me why want ik weet niet waarom. Ik giechel en ik trek mijn supra's aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zet de tv aan en zap wat en stop bij een Mtv kabaal rn eet verder. Daarna zet ik een pan met vijf blikken knakworstjes op het vuur en ongeduldig wacht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik loop naar de keuken en ik zie dat Niall bezig is. Als Niall zit besluit ik om een bord voor hem te pakken en 3 broodjes. Ik snijd ze open en ik wacht tot dat de knakworsten klaar zijn. Ik leg er 2 op elk broodje en ik klap ze dicht. De rest van de worstjes leg ik ook op het bord met een sausje er bij. Ik loop naar Niall en met een glimlach geef ik het aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach even dankbaar. Hongerig begin ik te eten'jij ook?" vraag ik hem aarzelend. Ik deelde mijn eten nooit maar heey hij had me geholpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik schud mijn hoofd. '' Ik hou niet zo van eten ''zeg ik zachtjes. '' Maar toch bedankt '' glimlach ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    ik knik en eet snel verder. Al snel is alles op en bedacht ik me dat dit eigenlijk voor iedereen was maar ik had een beetje honger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Zuchtend loop ik voorzichtig naar buiten.. Ik weet dat het niet mag maar ik verveel me dood in die pleuris bus. Ik zucht even en ik pak mijn fiets. Ik steek de sleutel er in en zo snel als ik kan fiets ik weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    hoe awesome, voor verzorging moeten we een thema tafel maken en wij hebben Alice in Wonderland gedaan aahh

    Niall Horan

    Ik zie dat Jim weg gaat en laat het maar gaan zoals het is. Ik besluit mijn ouders eindelijk eens te bellen. 'Niall hoe gaat het, we hebben alles gehoord' ik glimlach door mama haa stem. 'Het gaat wel het is alleen gek omdat ik niet alles meer weet en ik vergeet alles steeds ' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    JA K3 ALICE IN WONDERLAND xd sorry haahahha

    Maura Horan

    Ik knik ook al kan hij het niet zien. '' Ik heb het gehoord. En ik heb ook iets gehoord over Jim. Zeg nog maar niks hoor want je moet eerst alles weer even op een rijtje zetten. Weet je wat zou kunnen helpen ? T klinkt misschien raar maar je kunt smsjes en foto's bekijken.. ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ahha jezus tering even filmpjes moeten kijken voor ehbo hoe een voetballer dood neer valt op het veld ineens en hoe iemand gereanimeerd word met een AED na 10 minuten toch weer leeft

    Niall Horan

    'dat is wel een slim idee van je mam. maar het is gewoon moeilijk want ik zie dat het pijn doet bij hem en het is een lieve jongen maar ik weet gewoon niets meer. En ik vergeet telkens waar ergens we zijn enzo' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bleagh

    Maura Horan

    '' Hahah je vader is ook is een keer zijn geheugen kwijt geraakt. Maar toen hij nog een keer viel kwam alles weer terug en wist hij ALLES weer'' zeg ik en ik grinnik . '' Waag het niet om je zelf te laten vallen want dan doe ik je wat'' waarschuw ik hem streng


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    jeps, nu keihard hopen dat ik never noot iemand moet reanimeren ahahha

    Niall Horan

    Ik gniffel even 'Nee mam dat ga ik dus niet doen' ik gniffel even. 'alleen mag ik niet naar de fans door het gips en blaablaa amar ik ben net toch even geweest en de jongens hebben me wat geholpen' gniffel ik 'Ik mis jullie wel heel erg maar over twee weken ben ik een halve week weer thuis'gilmlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahahahaha

    Maura Horan

    '' En daar verheugen we ons echt op '' glimlach ik . '' Maar ik moet nu echt gaan schat. Pas goed op je zelf '' grinnik en ik hang op

    Jim Hendrikson

    Ik fiets weer terug. Ik loop sneaky weer naar binnen en ik plof op de bank neer. Ik kan echt niet wachten tot dat Niall zich alles weer kan herinneren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik