• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Doordat Niall steeds drukker werd, werd Dan dat ook. Hij rende als een gek rondjes en raakte steeds net geen dingen, waardoor ik bekant een zenuwinzinking kreeg. Uiteindelijk greep Louis hem vast en hield hem op schoot. Ik glimlachte dankbaar en leunde wat achterover. Ik wist dat ik minder moest stressen, maar ik was al zo'n slechte vader, als ik dan ook nog mijn bezorgdheid overboord zou gooien was ik DannyBoy zo kwijt en dat wilde ik never nooit nniet.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.


    .........................................

    lachend kijk ik Liam verontsculdigend aan. 'sorry dat ik hem druk maakt'ik gnifel blozend. Ik giechel even en verveeld kijk ik me rond. 'iemand iets te eten of te drinken?" vrwgend kijk ik rond naar de rest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Terwijl ik de ijshockeywedstrijd op de tv aan had staan klapte ik mijn laptop open en ging naar Mackenzie. Snel drukte ik op videochat waarbij de webcam in mijn laptop automatisch aan ging. Natuurlijk was ik meer geconcentreerd op het scherm van de tv want het ging tussen de Toronto Maple Leafs en de Ottawa Senators. 'Kenny, kun je het voor me bijhouden? Het is een belangrijke wedstrijd' vroeg ik hem. Net voordat we opstegen kwam hij aangestormd met de mededeling dat hij graag weer naar Engeland wilde. Ik zou hem toch in een hotel laten blijven. Het leek me nogal vreemd als er dadelijk een bodyguard bij Mackenzie rondliep. Al was Kenny meer een vriend. 'Wat denk jij dan? Je kunt hem nog terugkijken maar ik houd het wel bij' grijnsde hij. 'Okay, thanks bro' knikte ik. Als trotse Canadees moest ik wel alle wedstrijden volgen. Ijshockey was mijn favoriete sport, daarom zat ik er toen ik klein was ook onder. Maar ik wilde ook graag met Mackenzie Skypen dus waarom niet allebei?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 2:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Glimlachend zwaai ik naar hem 'Heeeeeey hoe gaat het?" vrolijk kijk ik naar Justin. 'het gaat hier wel echt heel erg goed en met jou?" vrolijk kijk ik hem aan


    [ik snapte hem niet helemaal daarom zo kort]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik had niet eens door dat Mackenzie op het beeld verscheen. 'Net mis!' jammerde ik. 'Bijna zat 'ie erin' mompelde Kenny. 'Wedden dat ze winnen?' vroeg ik hem. 'Van Ottawa? Echt niet' Hij schudde zijn hoofd en gefronst keek ik hem aan. 'Toronto is veel beter, hoor' gromde ik. Net op dat moment hoorde ik de stem vanuit mijn laptop komen. 'Hi! Het gaat wel goed, ik en Kenny kijken alleen een ijshockeywedstrijd. Die gek denkt dat Ottawa beter is dan Toronto' grinnikte ik. 'Ik geef je duizend dollar als de Maple Leafs winnen' hoorde ik waardoor ik opkeek. 'Okè, als de Senators winnen dan krijg je duizend dollar. Afgesproken' grijnsde ik. Ik richtte me weer op het beeldscherm. 'Dus nu heb ik afgesproken dat als Toronto wint ik duizend dollar krijg en anders andersom' glimlachte ik. 'Het kan je waarschijnlijk vrij weinig schelen maar dat is het enige wat hier nog zo boeiend is. Ik kijk er echt naar uit om je vriendin weer te zien. En jou natuurlijk, al ben je nog niet zo heel lang weg. Hoe heette ze ook al weer?' vroeg ik schuldig. Ik ontmoette meer dan duizend fans per week, goed in namen was ik niet.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 2:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jackenzie

    Ik gniffel " mag ik je uitlachen als je verliest" gmiffelend kijk ik hem aan. " haar naam is Amy ze is echt een diehard Belieber. En ik kijk er ook naar uit omje weer eens te zien al is het inderdaad echt twee of driedagen geleden" gniffel ik grinnikend. , " we kunnen gewoon niet zonder elkaar"@ lachend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik schudde mijn hoofd. "Maakt niet uit. Dat is hij toch wel." Ik ging met een hand door mijn warrige krullen. Er moest echt een stuk af. Bij Niall's vraag schudde ik mijn hoofd. "Over een uurtje of twee rond lunchtijd?" Ik keek naar Louis die moeite had Dan in de hand te houden. Die jongen moest echt iets gaan doen waar hij zijn energie in kwijt kon. Ik zou hem denk ik als hij 4 werd op zwemles en voetbal doen en dan mocht hij zelf kiezen wat hij leuker vond.


    Bowties were never Cooler

    Niall Hotan

    Ik knik glimlahend en gniffel door Louis die overdujdelijk moeite had et Dan rustig te houde . « ik ben echt blij dat jullie er zijn ik heb jullie echt gemist« glimlah ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik glimlachte. Harry was vrij stil geweest. Ik dacht dat hij zich misschien wat ongemakkelijk voelde, zeker met hoe Niall eraantoe was. "Wij hebben jou ook gemist. Snel beter worden dus, want dan kunnen we het podium weer op." Zijn krullen stonden echt alle kanten op. Meestal was hij niet zo onverzorgd en stil, maar het kwam vast door de situatie.Ik had Niall natuurlijk in de kliniek al gezien en toen was hij er nog iets slechter aan toe. Nu leek hij in elk geval gelukkig.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik zag LIam bezorgd naar Hazza kijken die echt heel stil was. Wij hebben jou ook gemist. Snel beter worden dus, want dan kunnen we het podium weer op." Zegt Liam en ik knik blij. ' het gaat ook al veel beter en heg gaats teeds beter' glimlach ik trots. ' Hazz hoe gaat het met jou?je bent zo stil?'vraag ik zacht aan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hè, dat is niet aardig! Toronto wint sowieso' pruilde ik. 'Ottawa!' riep Kenny terwijl 'ie terug kwam met twee flesjes water. Hij gooide er eentje naar mij die ik behendig opving. 'And I will always love you!' zong ik overdreven. 'Maar wat doe jij nu? Ik geloof dat ik nog zo'n zes of zeven uur moet dus je kan me rond middernacht verwachten. Met geluk vanavond' grinnikte ik. 'Oh ja, ik heb met Niall gepraat. Morgen om twee uur moet ik voor de kliniek zijn. Ik neem geen Twist mee, hij geen Alex. Hopelijk is hij zo slim om niemand mee te brengen. Ik neem alleen Kenny mee omdat dat m'n bodyguard is' vertelde ik wat zachter zodat Kenny het niet hoorde. Hij zou gelijk naar Pattie, Jeremy en Scooter gaan en dan zou ik opgesloten zitten in een hotelkamer tot de show. Overal in kleine kamers moest de deur op een kier staan, in de lift schreeuwde ik alsmaar om te vragen of iemand hulp kwam halen. We zaten er zo'n drie uur in. Nou, eigenlijk een kwartier maar het voelde als drie uur.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik vond het heel lastig om Niall zo uitgemergeld te zien. Tuurlijk vond ik het fijn hem te zien, maar het liefst wilde ik gewoon mijn vriend terug zoals hij was. Hij was gelukkig wel gelukkig. Ik haalde een hand door mijn veels te wilde krullen en streek even over mijn kin. Ik had me moeten scheren vanochtend, maar daar was het veel te vroeg voor geweest. "Met mij gaat het best hoor. Ik ben gewoon wat moe. Om 4 uur opstaan als je pas om 2 uur in je bed ligt is niet zo goed voor je opgewektheid." Louis en Zayn waren nog langer onderweg geweest, maar die hadden volgens mij niet tot 2 uur gefeest. Ik was ook zo dom geweest, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Met mij gaat het best hoor. Ik ben gewoon wat moe. Om 4 uur opstaan als je pas om 2 uur in je bed ligt is niet zo goed voor je opgewektheid." Lik knik begrojpend ' als je wilt slapen mag je wel in mijn bed gaan lifgen hoor' stel ik hem coor. Ik wou niet dat hij straks ziek was van vermoeidheid ofzo

    Mackenzie

    ik begin hard te lachen door de drukgeid van Justin die af en toe echt gestoord was. De deurbel gaat en ik glimlach naar Justin. ' aaammyyy' juich ik vrolijk. We waren al vijf jaar lang vriendinnen en dat mocht nog lang dduren wat mij betreft. Ze was iemand die niet vpor de bekendheid of geld met me optrok maar omdat we vriendinnen zijn. Ik knuffel haar en sleep haar naar boven mee. ' whos there' lachend kijk ik naqr Amy die hyper op en neer springt doordar ze Justib ziet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles
    Ik schudde mijn hoofd bij zijn voorstel. Dat vond ik ook weer zo wat. "Komt wel goed. Een flinke kop koffie en ik ben weer helemaal de oude." Ik geeuwde nog even en keek naar Dan. Het was echt een geweldig knulletje, al maakte hij onze toekomstplannen wel wat gecompliceerder. Hij zou ook naar school moeten en dat zou betekenen dat Liam niet buiten de vakanties mee op een buitenlandse tour kon, of we moesten iets heel interessants verzinnen om dat op te lossen.


    Bowties were never Cooler

    Ik ben moe ben om half vijf gaan dlapen mn vriend om half acht

    Niall Horan

    Ik knik " zal ik een kop koffie dan halen voor je of wil je die dadelijk liever bij de lubch?"ik kijk hem even vragend aan en ik dacht na. Owja hun gingen verwachten dat ik at. Dat was dan pech want ik at in de ochtends een beetje cornflakes en in de avond een beetje van wat er was en sons wist ik in de middag een stuk fruit erin te krijgen maar sat ging nirt altijd fijnloos dus uk was beneiuwd. Ik wist wel dat ikde antibraakpil zou innemen want ja ik wou liever niet overgeven bij hun san denk ik dat ik lang kan wachten ip t zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan