• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Vrolijk sloeg ik mijn armen om Mackenzie heen. 'Fijn je weer te zien' glimlachte ik. Ik hoorde zowat Amy boven. 'Oh nee, dat gaat nog wat worden. Ik ben kapot' grinnikte ik. Maar voor mijn beliebers maakte ik wel wat energie. 'Kom' glimlachte ik. Zachtjes pakte ik Mackenzie's pols vast en trok haar mee naar boven, al slenterde ik wat. Zachtjes klopte ik op de deur waarna ik hem opendeed. 'Hi' glimlachte ik maar ik kreeg mijn kans niet om mijn zin af te maken doordat ik een blij tienermeisje haast op me kreeg. Lachend omhelsde ik haar. 'Fijn je te zien' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackz

    Ik begin te lachen 'Amy rustig oke, mijn ouders en broer slapen en Justin is op' ik glimlach. 'Kom we gaan slapen ik heb twee matrassen bij mijn bed geshoven als dat genoeg is voor ons popsterretje' lachend steek ik mijn tong uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik werd langzaam wakker en zag dat het nog donker was. Ik zuchtte en draaide me nog eens om. Ik sloeg mijn armen stevig om Niall's warme lichaam heen en drukte hem dichter tegen me aan. Zo wilde ik wel elke nacht slapen, ookal had ik nogsteeds verschrikkelijke hoofdpijn. Ik moest echt voorzichtiger zijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Langzaam word ik wakker van Alex zijn zucht en voel hoe hij zijn armen om me heen slaat. 'Ik hou van je' mompel ik en kus zijn nek glimlachend. Binnen kort dat gesprek met Justine n ik wist niet of ik positief of negatief erover moest denken. Dat de las er waren en alles tussen ons goed was was wel even een fijn iets geweest waardoor ik nu naast Alex nog een doel had om voor te vechten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Natuurlijk, ik ben al lang blij dat ik kan slapen na die negen uur vliegen' gaapte ik. Amy vroeg of ze op de foto kon met me waarbij ik even lachte. 'Ik blijf hier nog wel een tijdje, maar je mag zoveel foto's als je wilt. Al lijkt het me beter als het licht is' lachte ik vrolijk. 'Mijn spullen zijn bij Kenny in het hotel. Waar zou ik mijn kleren kunnen laten?' vroeg ik netjes aan Mackenzie. Meestal sliep ik of in mijn joggingsbroek, of in mijn boxer. Hoewel ik niet wist of Amy en Mackenzie daar bezwaar tegen zouden hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik gniffel en wijst naar mijn kast. 'Rechts is voldoende plek'g limalch ik. IK meost een nieuwe garderobe aanschaffen omdat ik gegroeit was.
    Amy volgde echt alles. 'Amy hij is gewoon een jongen die kan zingen oke geniet er van en zie hem als een vriend' glimlach ik en ze grinnikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Grinnikend schopte ik mijn schoenen uit en trok ik mijn shirt over mijn hoofd heen. Gelijk haalde ik een hand door mijn haar. Wat had ik zin in het concert, zingen, dansen, een extra lang optreden en natuurlijk een nieuwe OLLG. Wel had ik al aan Allison doorgegeven wie ze moest kiezen uit het publiek. Eigenlijk twee meisjes, eentje bij One less lonely girl en eentje bij Baby. Aangezien ik in een joggingsbroek aan was gekomen was het wel makkelijker. Mijn sokken deed ik ook uit en die dingen legde ik op een net stapeltje rechts in de kast. 'Rust!' zei ik blij toen ik op het matras plofte. 'Eén van jullie nog wat leuks gedaan?'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackzz

    Ik glimlach 'we hebben een filmmarathon gehouden dus dat was wel echt heel gezellig' gniffel ik.'Bij gekletst met mijn ouders, oude vriendinnen weer gezien en ................... ik ben gevraagd voor een nieuwe flm' juic hik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, ik typ nu wat. Mijn broer had mijn laptop afgepakt en gezegd dat ik moest gaan slapen i.v.m dat ik al twee weken bijna niet slaap. Heb hem terug kunnen pakken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [schatetke ga gewoon pitte']


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Gefeliciteerd!' zei ik blij tegen Mackenzie. 'Zou je ook een rol willen spelen in Believe 3D? Hij komt rond Kerstmis uit maar de belangrijkste stukken moeten er nog in. En ik wil niet dat mijn allerbeste vriendinnetje vergeten wordt!' riep ik als een klein kind uit. In mijn gedachten hoorde ik Jazmyn en gelijk glimlachte ik. 'Sorry, op één na allerbeste vriendinnetje. Anders wordt Jazzy boos' grinnikte ik. Believe 3D was natuurlijk geen echte speelfilm maar een documentaire over de tour en alles wat er is gebeurd. Ook in de kliniek. Het optreden van overmorgen zou er natuurlijk ook bij horen dus dat zou helemaal met camera's gefilmd worden.

    [Sorry, laptop uitgevallen en iPhone is half kapot ;x]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    IrishNialler schreef:
    [schatetke ga gewoon pitte']


    [Nee, geen zin in]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Maandag ben ik jarig dus dan ben ik er waarschijnlijk minder tot niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte zacht toen Niall me weer wakker maakte door zijn woorden. "Shhh, schatje. Ga slapen. Het is nacht." mompelde ik schor voor ik me omdraaide en met mijn rug tegen die van hem aan ging liggen. Ik hield wel zijn hand vast, maar meer niet. Ik wilde gewoon slapen en niet aan alle zooi om me heen denken. Ik vond het heel leuk dat Niall hier was, maar er kwam heel veel drama mee. Drama waar ik absoluut geen zin in had. Als hij gewoon zou eten en dat opgehemelde Bieber jochie zich eens zou bemoeien met zijn eigen leven dan dat van anderen zou het allemaal al een stuk beter zijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Shhh, schatje. Ga slapen. Het is nacht. Hoor ik hem knikken en nog slaperig nestel ik me stevig tegen hem aan. ' gaat het met je hoofdpijn een beetje?' vraag ik fluister ik naar hem. En blijf slaperig liggen. Het was heerlijk om met de kleine Dan te spelen zo energiek en vrilijk. Daarom speelde ik heel veel met hem gewoob omdat ik uit hem veel kracht haalde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan