• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en at het tomaatje op waarna ik met de schaal brood naar buiten liep. Ik zette het in het midden en ging naast Niall zitten. Ik pakte voorzichtig mijn kommetje cornflakes van hem aan. De jongens, inclusief Dan, die maximaal anderhalf uur geleden nog babyprut had gehad, vielen aan op de sandwiches. Zelf at ik rustig en hield Niall goed in de gaten. Echt niet dat hij iets ging verduisteren. Ik wilde zijn hele kommetje zien verdwijnen in zijn buikje. Zodat die binnen de kortste keren weer lekker rond kon worden.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik merkte dat Alex me angstvallig in de gate hield met het eteen. Na vijf stukjes voeldebik me totaal niet goed worden. Ik zet mijn kom even op zij en leun met mijn hoofd op mijn handen en ik doe mijn ogen dicht. Ik adem zo rustig mogelijk en spreek mezelf de moed in. : kom op Niall als je dit op hebt mag je naar de dierentuin. Dan heb je bewezem dat het al goed gaay. Het is maar fruit meer niet' ik slik even een paar keer en blijf nog even zo zitten. Daarna pak ik een klein slokje water en steek weer een hapje in mijn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik at zelf rustig, maar hield Niall wel strak in de gaten. Toen hij al heel snel stopte met eten maakte ik me echt zorgen. Nog bijna alles zat in zijn bakje. Ik zag hem dubbelklappen en aaide zacht over zijn rug. "Je kan het" fluisterde ik hem toe. De andere jongens zaten druk in gesprek en aten brood. Toen ik hem gelukkig weer verder zag eten glimlachte ik en ging zelf ook verder met mijn kom cornflakes. Ik nam tussendoor kleine slokjes thee en keek hoe volgens mij Louis moeite had Dan zittend te laten eten. Morgen zouden we echt onze handen vol hebben aan dat mannetje. Zeker nu hij zelf liep. Dat was ook wel weer positief, want dan hoefden we hem ten minste niet te tillen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik boel een rug over mijn hand wrijven ' je kan het"moedigt Alex me aan. Ik knik en neem nog een hap. Ik wou dit bakje leg hebbben en krijgen. Ik was wel echt heel blij dat ik het pilleje ingenomen haf ansers had ik hier al gekotst. Ik cocemtreer me op Dan die verhaaltjes verteld en eet vwrder wat al veel makkelijker gaat door Dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik was blij dat Niall verder at. Dat de jongens hier waren had een hele goede uitwerking op hem. Daar was ik ze echt heel dankbaar voor. Zo zou hij hopelijk weer snel opkrabbelen en hoefden we ons nergens meer zorgen om te maken. Ik luisterde geamuseerd naar de verhalen van de jongens en de veels te drukke peuter. Ze pasten hier echt zo tussen alle idioten op het terrein. Echt volwassen was hier namelijk niemand.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik kijk hem glimlachend aan naar Alex. Hij genoot hier zo te zien ook van. Ik zucht opgelucht als het bakje leeg is en zet hem weg. Opgelucht zucht ik weer en wrijf over mijn buik die al iets dikker was. Maar met hulp van alex begon ik ook steeds meer in te zien dat ik een skelet was en dat ik inderdaad anorexia had of heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Toen zijn bakje fruit op was was mijn bak cornflakes dat ook en warenook de meeste sandwiches op. "Weet je wat. Als jij nou met Dan met de lego gaat spelen, dan ruim ik wel op." stwlde ik voor met een schuin oog op Liam. We kochten vaak ook lego als we dronken gingenshoppen, maar we kwamen vaak maar amper toe aan het bouwen ervan. Daarbij kon Niall zo even wat doen en zou Dan misschien ook langer dan 3 tellen stil zitten.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Tevreden knik. Ik'dannie gaan we met de lego'hij knikt blij. Er was ook soort van duplo. Ik pak een deken en zet Dan erop en pak dde duplo. ' we gaan een hele hoge toren bouern' kir ik blij naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eaaaaaaaah volgende wek heel de week vrj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Blijkbaar hadden we ook een doos duplo. Dat was nieuw. Nou ja. Ik verzamelde de bekers, de schaal en de bakjes voor ik terug naar de bus liep voor de afwas. Liam stond erop te helpen en heel erg vond ik het niet. Het was wel gezellig. Zelf had ik hier in de buurt nog wel familie, maar die had ik al jaren niet meer gezien, al was het toch rijn om weer eens met wat Britten om te gaan. Daarbij leek hij het erg fijn te vinden dat Dan even van zijn handen was, al vertelde hij me ook dat hij zich schuldig tegenover hem voelde omdat hij fulltime werkte.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik begin vrolijk met Dan een tiren te bouwen en roep boem als deze omvalt. 'Dan kirt het uit vam plezier en ik bouw een nieuwe tore . Minstens een kwartier lang spelen we dit spelletje. Dan zeht dst hij moe is en ik ga ip het kleed liggen met Dan op mijn buik. Dan valt in slaap en met mijn magere armen om Dan val ik ook in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Toen we klaar waren vonden we Dan en Niall slapend op een kleed. Ik glimlachte en aaide over Niall's hoofd. Ik hoorde Liam zuchten. "Fijn, nu slaapt hij vanacht niet." hoorde ik hem mompelen. Toch lieten we ze liggen en liepen we terug naar de rest van de jongens. Ik kletste vrij vrolijk mee met de jongens. Ze waren echt best gezellig, al werd ik af en toe wel gek van het gepraat door elkaar. Ik geeuwde kort, maar kletste wel vrolijk mee.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Na een poos werd ik wakker van Dan en ik kijk hem glimlachend aan. Ik zag dat er kinderboekjes lagen en pak er een paar. 'welke gaan we lezen' hij wijst er een aan en kruipt op mijn schoot. Glimlachend begin ik hem voor te lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm ik denk dat ik het niet doe. Nog genoeg tijd' mompelde ik. Nog bij de Believe tour had ik eens rond gekeken in Mexico. Ik was miljoenen fans en daar was ik blij om. Voor geen goud zou ik ze ooit in de steek laten. 'Ik hou van jullie' glimlachte ik naar de twee. Mackenzie kende ik al een aantal maanden en altijd was ze een goede vriendin geweest, zelfs toen ik steeds meer egoïstischer en arroganter werd. Amy was een belieber en dat waardeerde ik dan ook echt enorm. Zonder mijn gehele fandom zou ik nu zelfs zonder telefoon of wat in Stratford zitten, of zou ik terug naar London zijn gegaan. In ieder geval was ik in Canada, maar nu reisde ik heel de wereld rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik glimlah 'om hoelaat men je hier denk je' vraag ik hem. Amy zit nog steeds te proberen in te houdden. ' ga naar buiten ' dwing ik haar. ze knikt en lachend pak ik de laptop op. 'zo doet ze als jij er niet bij bent' in de tuin staat ze te springen te krijsen en gillen en dte dansen. Vanuit mijn balkon laat ik Justin alles zien en vlucht naar binnen en schiet in de lach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan