• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Slimkees

    Harry Styles
    Ik haalde mijn schouders op. "Bij de lunch is goed, joh." Ik wilde niet lastig zijn. Ik vond het gewoon erg moeilijk om Niall zo te zien. Hopelijk zou hij snel veel aankomen, want zo zag hij er echt verschrikkelijk uit en was ik bang dat hij snel zou overlijden aan ondervoeding. "Niall, kom je even?" vroeg Alex voor hij opstond en een stukje naar de bus liep. Ik richtte me op de andere lads en begon met hun was casual te kletsen, al hadden we dat al een hele tijd in het busje kunnen doen.


    Bowties were never Cooler

    ahhaha en ik ga morgen skien hoe dood wil ik aan school beginnen dinsdag naja pas om elf uur

    Niall Horan.
    'Bij de lunch is goed joh' ik knik en ik zag dat hij het moeiljik had, waarschijnlijk door mij en ik voelde me echt heel schuldig. 'Niall , kom je heel even' ik knik. Snel druk ik een geruststellend kusje op de wang van Hazza wat we altijd al wel gedaan hebben en volg Alex richting de bus. 'wat is er? Gaat het niet goed? Heb je last van je hersenschudding?' bezorgd kijk ik hem aan. 'ow en Alex ik wil datdelijk wel zo'n pil weet jij waar ze liggen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Niall begon direct bezorgd te doen, terwijl ik juist bezorgd over hem was. Ik legde mijn handen op zijn schouders. "Rustig, moppie. Ik wil gewoon praten. Ik wil namelijk dat je net als vanochtend gewoon eet en je pil inneemt. Geen gezeur of tegenspraak. Ik zorg wel voor mezelf, maar ook voor jou." Ik drukte zacht een kus op zijn lippen. Ik wilde dat hij snel beter werd, maar dat ging niet als hij lastig ging doen en tegen ging werken.


    Bowties were never Cooler

    Niaall Horn

    "Rustig, moppie. Ik wil gewoon praten. Ik wil namelijk dat je net als vanochtend gewoon eet en je pil inneemt. Geen gezeur of tegenspraak. Ik zorg wel voor mezelf, maar ook voor jou." Irateld Alex en ik kijk hem aan en ik zucht zachtjes met een glimlachje dooor de kus. 'Ik wou zoiezo die pil al wel. Ik eet wel een appel of een peer maar meer niet dat gaat niet lukken. Ik denk opzich dat een appel of peer met een beetje moeite wel erin geduwt kan worden maar cornflakes of brood niet, dat kan ik niet Alex' zeg ik zachtjes tegen hem. 'zover ben ik nog niet en ik wil het rustig aandoen want het gaat nu best goed met wat ik eet'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte bij zijn woorden. "2 dagen geleden at je nog 2 kommen cornflakes en avondeten elke dag. Je kan het aan, schat. Echt. Ik wil niet dat je terugval in je oude gedrag. Ik weet hoe lastig het is, maar ik laat het niet gebeuren. Je bent heel belangrijk vaar me en je had zulke goede stappen gemaakt. Alleen omdat ik onderuit ben gegaan betekent niet dat ik je er zomaar makkelijk vanaf laat gaan. Gewoon cornflakes voor jou. Geef dat duiveltje op je schouder hel. Jij bent veel sterker dan die stem. En als je het niet voor mij kan doen, doe het dan voor je vrienden. Je ziet wat het met ze doet om je zo te zien." Ja, ik had ook gezien hoe triest en geschokt Harry en Louis uit hun ogen hadden gekeken. Liam en Zayn wisten dan wel dat hij er slechter uit had gezien, maar ook zij leken me nou niet echt blij met hoe Niall eruit zag.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    ik schued mijn hoofd en kijk hem smekend aan. 'alsjeblieft Alex ik weet dat ik dat niet aankan. Ik eet een desnoods wel twee peren of appels maar ik wil gewoon niet afgaan oke. Ik wil ze laten zien dat ik het wel kan maar dan moet ik geen cornflakes hebben' ik kijk hem smekend aan. Ík beloof je als je me nu wat fruit laat eten dat ik deze week nog een volle kom cornflakes kan leeg eten zonder enige moeite in de middag' Ik slik even, ik wou niet afgaan voro mijn vrienden. Ja ze hadden me al zwak gezien maar ik wou ze laten zien dat ik goed op weg was, dat ik vooruitgang boekte en als ik die cornflakes niet binnen zou kunnen krijgen dan zou ik afgaan en dat wou ik dus niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar Niall. "Okay, een appel en een peer. Ik zal ze voor je in stukjes snijden. En ik hou je aan je belofte." Ik drukte mijn lippen op zijn kruin. "Ik zal lunch gqan maken. Klets jij nog maar wat met de jongens." Toch wilde ik hem het liefst hier houden. "Of wil je helpen met brood smeren?" Misschien als hij positieve ervaringen kreeg met eten dat eten zelf ook makkelijker ging. Ik trok mijn muts recht over het verband dat rond mijn hoofd zat. Ik moest het zo verschonen, maar dat durfde ik niet zelf. Het was iets te riskant. Ik zou het straks onder de douche doen omdat dan het bloed van het verband los zou laten en ik het er makkelijk af kon halen zonder bloeddingen te veroorzaken. Dat was wel zo handig.


    Bowties were never Cooler

    Nial Horan

    ik knik 'ik help je wel en i kneem dan gelijk he tpilletje in. Ik weet wel wat ze lusten' glimlach ik. Met Alex samen loop ik naar het keukentje en pak een zak brood.' Vier voor Harry, Drie voro Zayn, Drie voor Louis, vier voor Liam en twee voor Dan dat is ehmm 16' ik tel de boterhammen af. 'hoe veel wil jij er?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    In het keukentje begon ik als eerste een appel en een peer voor hem in een bakje in stukjes te snijden. "Dan is dan al een flinke eter. Smeer jij vast op ze allemaal wat boter?" Het was echt een dun scharminkeltje, maar dat kwam vast door zijn drukheid. Ik maakte voor mezelf een kom cornflakes. Met brood had ik nogsteeds problemen. De twee bakjes zette ik oozij en pakte toen sla, komkommer, ham, kaas en tomaat. Rustig begon ik ze te snijden voor op het brood.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik knik en pak de boter. Ik trek even een vies geZicht als ik de boter ruik en smeer daarna zonder al te veel na te denken de boterhammen. Daarna zet ik koffie en thee en vul de thermoskannen. Ook pak ik een pak melk voor hun mee. Ik zelf dronk of thee of water. In de ochtend ging thee er al goed in maar in de middag nog niet altijd terwijl het gewoon hetzelfde was alleen had de een een smaakje en het andere niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Net toen Mackenzie wegging was de wedstrijd beslist. Hard lachte ik Kenny uit. Zoals gewoonlijk hadden de Toronto Maple Leafs het bete gespeeld en gewonnen. 'Zei het toch? Geef die duizend dollar maar!' grijnsde ik. Met volle tegenzin overhandigde Kenny me een aantal briefjes en ik liet er mijn hand doorheen gaan om te tellen. Precies genoeg. 'Ze hebben wel goed gespeeld' gaf Kenny toe en ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Okè, ze waren veel beter maar hoger ga ik niet' waarschuwde hij. 'Daar doe ik het mee' knikte ik. Mijn ogen werden groot toen ik hoorde Dat we een uur later aankwamen omdat we dadelijk niet zouden kunnen landen. 'Maar... En..' probeerde ik. 'Fuck' Was uiteindelijk mijn antwoord. Pas toen zag ik Amy bij Mackenzie. 'Hè, Amy! Alles goed?' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackzz

    Amy kijkt met mega ogen naar het scherm even tikt ze koft het veeld van Justin aan wat van mijn kant een lachbui opleberde. Heerlijk vond ik dat echte vriendinnen blij maken. Een van de leukste dingen aan bekendzijn vond ik dat net als nj ik had haar droom in vervulling laten gaan al meerdere malen. ' hi ehm jaaa' zegt ze glimlahend. Ik druk haar op een stoel ' rustiiig. Oehh ik ga je haar in vlehten' niet veel layer waren haar haren practig ingevlochten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Toen Niall klaar was met smeren belegde ik de boterhammen en sneed er sandwiches van. Uiteindelijk had ik een half cherrietomaatje over. Ik zette die op mijn neus en tikte met een stralende glimlach op zijn schouder. Klooien met eten mocht en dee ik eigenlijk niet, maar als hij hierdoor minder afstoot zou krijgen van eten was het het wel waard.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Ik moest hard lachen om Amy. 'En over een paar uur zie je me in het echt! Yaaay!' riep ik blij. 'Justin, niet weer. Zit je nou alweer tegen die "fan" in je hoofd te praten?' kreunde Kenny. 'Ten eerste: het is een belieber. Fans zijn wel oké. En dan ten tweede: het is Skype, Mackenzie en Amy zijn het. Met wie praat jij, je denkbeeldige vrienden?' mompelde ik. 'Ha-ha, wat grappig' gromde hij. 'Ja, hè?' grijnsde ik. 'Maar fijn dat het goed gaat, Amy! Ik kan niet wachten om jullie te zien. Hè, mag ik jullie mening horen? Ik zou graag een tattoo met All That Matters willen zetten, zou het mooi zijn om die op mijn rechterarm te zetten?' vroeg ik. Mijn linkerarm zat al helemaal vol met inkt, van een tattoo van een engel tot een tijger. Ik had er een van Selena laten zetten; de engel net boven mijn hand. Maar pas als je echt de foto had kon je het zien.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 16:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Boran

    Ik begin te lachen door de tomaat. ' kom gekkie' ik draag onze kpmmetjes en de kannen naar buiten en zet ze jin het midden neer. Alex zet het bord neer en zuchtend kijk ik naar het eten. 'eetsmakkelijk'

    Mackenzie

    Ik grinnik even ' ja ik ben zijn stem' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan