• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek vertedert toen ik zag dat Niall Dan ging voorlezen. Het was zo schattig. Later wilde ik ook een kindje met hem adopteren. Een klein jongetje of meisje wie ons prinsje of prinsesje zou zijn. Al zou dat niet handig zijn als we samen apart gingen touren. Daarbij waren we nu toch echt nog te jong. Nouja, misschien over een jaar of 2. Dan waren we toch volwassener en misschien getrouwd. Al waren dat allemaal nog vage theorieën en dromen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik merk dat Dan weer in slaap valt. Voorzichtig til ik hem op. Heel zacht en voorzichtig loop ik naar de bus. ' Liam ik l'eg hem in mijn bed' fluister ik. Ik dek hem onder en sluit het hekje met gordijnrje. Het hekje was voor als de bus reed. ' hij ligt het hekje is dicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Even vragen' mompelde ik. 'Kenny?' riep ik. Kenny kwam aangelopen en keek me vragend aan. 'Hoe lang moeten we nog?' vroeg ik hem. 'Of beter gezegd: hoe laat komen we aan?' vroeg ik snel. 'Als we wind mee hebben dan rond elf uur' zei hij. 'En eerst was het nog middernacht' zei ik gefronst. Tja, als je het na een lange tijd weer kon dan deed je het ook. 'Dit is toch alleen maar beter?' vroeg hij. Uiteindelijk knikte ik maar. 'Rond elf uur als het een beetje mee zit' glimlachte ik. Ik wist niet hoe laat het was, maar wel de we nu een eind weg waren. Ik keek op het scherm en lachte. Snel pakte ik mijn telefoon erbij en maakte via Instagram een klein filmpje van Amy. Daarna zette ik het op Instagram met, natuurlijk want dat was ze ook echt, 'cutie' erbij. 'Ze is echt fan, hè?' vroeg ik lachend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik kletste vrolijk met iedereen hier. Pas toen Niall's woorden inzonken sprong ik op en liep ik naar de bus. "Niall, nee. Dan heb ik vanacht geen nachtrust. Jullie hebben al een middagslaapje gedaan. Meer moet echt niet." Thuis sliep hij overdag al niet meer, maar anders kon ik weer tot 2 uur wakker blijven en daar had ik geen zin in. Ik tilde hem uit het bed en schudde het kindje wakker. "We gaan niet slapen, Danny boy. Anders slaap je vanacht niet." Hij gaapte een beetje maar keek toen toch weer helder uit zijn oogjes.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Niall, nee. Dan heb ik vanacht geen nachtrust. Jullie hebben al een middagslaapje gedaan. Meer moet echt niet." Ik kijk Liam een beetje schaapachtig aan. 'Ow oke' zeg ik zachtjes. 'We gaan niet slapen dannyboy anders slaap je vanacht niet' zegt lLiam. Dan gaapt maar kijkt vervoglens vrolijk rond. Ik kijk even rond. 'Oke wat gaan we doen' vraag ik en kijk de rest aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dan is die Dan wel een heel druk kind ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik reageer straks even brooke sorry mn hoofdpin neemt het over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackzz

    Ik glimlach 'zekers ze is een big fan' gilmlach ik. 'blijf je eten Am' vraag ik haar en ze knikt. 'zo trug' mompel ik en loop naar beneden. 'Mam mag Amy blijven eten en logeren? Justin komt daddelijk ook op bezoek' glimlach ik en ze knikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Justin, in Londen hebben ze goede shops. Je zou er nog even heen kunnen' zei Ali waarbij ik in mezelf knikte. 'Goed, dan ga ik daar recht vanuit het vliegveld heen. Bedankt' grijnsde ik en ik hing op. Dat werd nieuwe bussen kopen. Het spuiten was als je goed kon tekenen makkelijk en sommige dingen waren echt geweldig mooi om te zien. Ik had een nieuwe hobby gevonden. 'Waar blijf je, allerliefste Mackenzie? Ik mis je nu al!' riep ik half lachend en nogal dramatisch waardoor ik wist dat ze het zeker kon horen, al was ze twee straten verderop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne[/v]
    Ik hield Dan bij me en zette hem weer goed op mijn arm. "We kunnen bij de rest gaan zitten. Het was daar best gezellig." Ik aaide zacht door Dan's krullen en schudde hem zacht op en neer. Ik liep de bus uit en terug naar de groep jongens die langzaam aangroeide met de mensen van het terrein. Het was hier aan de ene kant heel anders dan bij ons backstage, nog veel chaotischer. Ze waren hier namelijk allemaal zo gek als wij waren en met zo veel meer. Er liepen ook hier mensen te roepen wie waarheen moest, wat erg gemoedelijk ging, maar toch bleef iedereen gewoon gek doen, wat blijkbaar ook gewoon kon. Het bleef gelukkig wel bij leuk gek doen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Glimlachend plof ik bij de rest en leg mijn hoofd op de sxhouder van Alex. Ik grinnik als een paar aan bier beginnen en de zakken chips worden door gegeven. Ik neem niks maar ik geef ze wel steeds dior vior de rest. Ik zie Zach en begin te lachen. 'bitterballen' juiht hij en zet een flinke bak in het midden. Ik bbegin te lachen als een paar gelijk erop af lopen en wat nemen.

    Mackenzie
    Ik hoor Jistin en lach zachtjes. Vrolijk loop ik omhoog en grinnik ' im here. Ik was regelen dat Amy en jij hier kunnen logeren' gniffelen ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Misschien een tijdsprong?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    sgoe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Het mocht dan wel rond half twee 's nachts zijn maar ik wilde nog snel nieuwe kleuren spuitbussen kopen voor graffiti en uitproberen. Echt goed was ik niet, maar het was geweldig om te doen. Nu stond ik hier dan, voor de deur van Mackenzie's huis. Snel had ik Kenny naar een hotel gestuurd en had ik de hotelkamer voor zo'n vijf dagen gehuurd. Hier in Londen had ik geen huis. Misschien over vijf dagen wel. Wat twijfelend liet ik mijn hand naar de bel gaan. Zou ik niet beter naar Kenny kunnen gaan? Morgen, of dadelijk, zou ik Niall weer zien tegen mijn zin in en ik wilde Mackenzie niet lastig vallen met mijn geklaag over hem. Maar ik wilde haar sowieso niet wakker maken. Maar wat nou als ik gewoon binnen kwam sluipen? Zoals Spiderman. Nee, dat was Jaxon al. Een prinses ging het ook niet worden want Jazmyn was de prinses van de Biebers. Dan maar de popster. Zuchtend belde ik aan. Van het vliegen was ik doodmoe en ik had niet geslapen in het vliegtuig. Vermoeid leunde ik tegen het muurtje naast de deur aan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 15:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    'OGMOGMOGMG hij staat voro de deur' hoor ik haast gillendfluisterend in mijn oor en grinnik even. We hadden zojuist een film marathon. Zacht sluip ik de trap af en knuffel Justin. 'ze is heeeel druk' waarschuw ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan