• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dan gaat Warped naar Europa. en zijn de jongens komen rijden.]


    Bowties were never Cooler

    [Hallelujah, het is en blijft Londen en wie daar niet mee eens is kan mooi naar de Duivel lopen. Gaan we nu verder?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Niall legde uiteindelijk neer en zei wie het was en waarom. Ik beet op mijn lip. "Ik wil niet dat je gaat en al helemaal niet alleen. Je weet nooit wat er gebeurt en ik wil je niet kwijt. Ik vertrouw hem gewoon niet Niall en nu ik je eindelijk hier heb wil ik niet dat zo iemand je van me af neemt." Ik hield hem dicht tegen me aan. Ik kon hem wel laten gaan, maar hij moest weten hoe ik me erover voelde, want ik zou me echt dood stressen als hij zou gaan, dus ik zou hem niet laten gaan. Ik wilde hem het liefst bij me houden. Ik vertrouwde dat kind gewoon niet. Daar had ik ook alle reden toe. Ik wilde hem echt niets in zijn leven verbieden, maar ik wilde hem niet weer in het ziekenhuis zien liggen. Nu zou ik ook zien wie zijn prioriteit had, al was dat voor nu maar een bijzaak.


    Bowties were never Cooler

    Arratay schreef:
    [Hallelujah, het is en blijft Londen en wie daar niet mee eens is kan mooi naar de Duivel lopen. Gaan we nu verder?]


    [En wat als ik dat nou wil? Nee, ik hou me bij het internet]


    Bowties were never Cooler

    ja we gaan verder]

    Niall Horan

    "Ik wil niet dat je gaat en al helemaal niet alleen. Je weet nooit wat er gebeurt en ik wil je niet kwijt. Ik vertrouw hem gewoon niet Niall en nu ik je eindelijk hier heb wil ik niet dat zo iemand je van me af neemt."rateld Alex. 'Alex hij wilt niet dat jij mee komt en hij neemt Twist ook niet mee. Als je wilt kan een van de lads van jou of mij me wel brengen en me een beetje in de gaten houden maar als hij merkt dat jij in de buurt komt kan ik alles wel vergeten. Vertrouw me oke, mijn part bel je me en ik laat je open hangen datje alles kunt horen' stel ik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar Niall. Ik zuchtte en aaide door zijn haren. "Ik heb het gewoon liever niet, maar neem Zack mee en hou de lijn open. Hij zal geen klappen uitdelen, maar hij is intimiderend genoeg als hij rechtop gaat staan en zijn spieren spant." Ik vertrouwde die gast gewoon niet. Hij was zo'n klein over het paard getild jochie en hij had Niall al een paar keer in elkaar getimmerd. Ik vond het echt helemaal niets. Als hij straks niet meer zou eten door dat joch zou ik hem persoonlijk in elkaar slaan. Ik was niet agressief aangelegd en mijn hoofd deed nogsteeds verschrikkelijk pijn, maar niemand kwam aan mijn vriendje.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ik heb het gewoon liever niet, maar neem Zack mee en hou de lijn open. Hij zal geen klappen uitdelen, maar hij is intimiderend genoeg als hij rechtop gaat staan en zijn spieren spant." I ik knik 'dan moet hij me ook maar brengen want ik ben te lui om te gaan lopen' gniffel ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte en keek naar Zack. Hij knikte in toestemming. Hij was er altijd voor me. Ik glimlachte en knikte naar hem. Ik drukte een kus op Niall's haar en keek naar de andere jongens die stil waren geworden. "Sorry. Ik wil gewoon niet dat hem iets overkomt." Ze knikten en gingen verder met praten. Ik vond ze echt mooi zingen. Als Liam niemand kon vinden wist ik anders nog wel iemand. "Ik hou van je, schat." mompelde ik tegen Niall en ik aaide nog even door zijn haren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Sorry. Ik wil gewoon niet dat hem iets overkomt." ik glimlach even lief naar hem. 'Ik hou van je, schat." zegt hij en woelt door mijn haren. Ik sloot genietend mijn ogen en leun even tegen hem. 'Ik ook van jou'' ik geef hem een paar korte kleine kusjes maar ikv odn eht anders ook zielig voor liam. 'Om hoelaat vind je het goed dat we weg gaan morgen? en tot hoelaat mogen we Dan mee nemen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik had in stilte geluisterd naar Alex en Niall. Het was zo schattig om te zien en te horen, maar het gaf me wel een schuldgevoel dat ik niet beter op Danielle had gepast. Ik keek weg toen ze klef begonnen te doen en liet Dan maar rondrennen. "Op het gras blijven." zei ik tegen hem. Ik keek rustig voor ik een vraag hoorde die aan mij gesteld leek. "Dan is denk ik rond een uurtje of 8 wakker, dan wassen, aankleden, ontbijten. Ik denk rond een uurtje of 9, half 10 misschien. Laat hem lekker uitrazen in de dierentuin. Als hij maar rond een uurtje of 5 terug is." Ik trok mijn benen op en leunde er met mijn kin op. Mijn armen lagen om mijn benen. Ik zat zo wel lekker. Morgen zou ik met Louis de stad in gaan. Even rust.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Dan is denk ik rond een uurtje of 8 wakker, dan wassen, aankleden, ontbijten. Ik denk rond een uurtje of 9, half 10 misschien. Laat hem lekker uitrazen in de dierentuin. Als hij maar rond een uurtje of 5 terug is. ik knik tevreden 'dat is helemaal top' ik schuif naar Liam toe en geef hem een knuffel. 'ik heb jullie knuffels gemist. Hier waren het oko fijne knuffels maar die van jullie zijn anders fijn' mompeli k half in mijzelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik glimlachte en knuffelde hem terug. Het was fijn om hem weer een knuffel te kunnen geven, maar het bracht me ook terug naar de realiteit dat het echt nog niet goed met hem ging en hij nog een hele lange weg te gaan had. Ik vertrouwde Alex dat hij op Niall paste, maar Niall was nogsteeds zo dun en zo fragiel, al zou dat nog heel lang duren. Misschien dat hij over een jaar weer in de buurt kwam van de oude mollige veelvraat die hij ooit was en van wie iedereen hield. Ik hoopte zo erg van wel, want zo kon hij toch echt niet het podium op. Hij zou een nummer waarschijnlijk nog net halen, maar twee begon ik al aan te twijfelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horna

    Ik glimlach en voel dat hij terug knuffelt. 'hoe heb ik zolang zonder jullie kunnen overleven' mompel ik zachtjes. 'morgen lekker met Dan naar de dierentuin. ' glimlach ik breed naar hem. 'Jaaaaaa dierentuin toe' roept hij en ik glimlach breed door zijn blij en vrolijk heid. 'hij is wel echt heel blij dat hij mee mag' glimlach ik. Ik vond dat Liam Dan goed had opgevoed in zijn eentje want ik snap dat hij het moeilijkhad. Hij moest het verlies van zijn vrouw / vriendin verwerken maar hij moest ook zorgen voor zijn zoontje die opgroeide en gruwelijk veel opzijn vriendin lek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik aaide door zijn haren. "Dat hoeft niet meer, Nialler." zei ik zacht. Ik grinnikte bij zijn volgende woorden en keek toen naar dan. "Dan?" vroeg ik aan hem. Hij kon echt goed spreken, dat deed hij thuis en bij mijn ouders namelijk wel, maar rond andere mensen leek hij het totaal vergeten. Als ik het wel eens filmde en aan bijvoorbeeld de crèche leidsters liet zien stonden die versteld, omdat hij dat daar echt niet deed. "We gaan naar de dierentuin toe!" riep het mannetje nu entausiast. Hij moest echt aanleren ook rond anderen gewoon te spreken. Ik knikte. "Wij kunnen gewoon niet vaak. Ik werk full-time en mijn ouders werken ook. Alleen in het weekend, maar verder dan het lokale park of bos gaan we ook niet, zeker niet omdat hij tot nu toe vertikte los te lopen." Ik was echt geen goede vader, maar ik deed mijn best. Al zou ik toch wel liever meer tijd met Dan doorbrengen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 23:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horna

    iK begin te glimlach 'jaaa wij gaan morgen met alle ooms behalve Louis naar de dierentuin naar de apen, olifanten, leeuwen en heel veel dieren en dan gaan we nog naar de speeltuin die daar is waar we lekker gaan spelen en daaarna gaan we nog lekkerwat eten als je dat wilt' giechel ik anar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan