• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Vooruit '' glimlach ik . '' Dan haal ik mijn spullen even op .. Mag ik joun auto even lenen ?'' glimlach ik en ik kijk Tim aan. Als hij knikt pak ik de sleutels en loop ik naar de auto en ik stap in . Ik rij naar het hotel en ik check ons uit. Ik loop naar mijn kamer en ik pak mijn spullen. Ik kijk als ik niks vergeten ben en ik loop weer terug naar de auto. Ik leg mijn koffers in de achterbak en ik rij weer naar Tim. Ik glimlach en ik doe de auto op slot . De deur had ik op een kiertje gelaten zodat ik er nog in kon. '' Waar is het tuinhuisje ?'' vraag ik glimlachend

    Greg Horan

    '' Kan hij Iers ? Gaaf !'' glimlach ik . Ik wist echt niet dat Jim Iers kon. Mooi nu kan hij alles verstaan wat wij zeggen . '' Weet je wat wij vanavond gaan doen broertje ? We gaan om 6 uur naar het café en daar gaan we een paar biertjes drinken. Vertrouw me ik zorg er voor dat je NIET dronken word '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    TIm

    Ik knik glimlachend en gooi de sleutels. IK klef wat met Lsan en al snel is hij terug. Lysan springt op en we lopen de tuin door die mega is en lopen naar het huisje. Een vuurkorf staat ervoor dus vanavond konden we met haar ouders erom heen gaan zitten. Haar ouders voelde als echte ouders, ze waren heel lief en behulpzaam en ze waren relaxt.

    Niall Horan.

    IK knik vrolijk. Daarna knik ik 'Maar ehm James dan, ik kan hem niet zomaar achter laten' ga ik er tegen in. Ik was vader, ik mocht inderdaad niet vaak meer drinken en deed het alleen een biertje als Jim ook thuis was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nooooo ik was sla aan het eten met plastic vork maar ik was te enthiosiast nu is ie kapotXDXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Haar ouders waren echt heel aardig. Ik had mezelf voor gesteld en ze begrepen de situatie van mij en Tim. We zaten nu gezellig met z'n allen rond een vuurkorf maar ik zat alleen maar te denken aan Niall en aan mijn ouders.. Ik heb het echt te doen met mijn vader. Ik snap niet dat ze nog niet uit elkaar zijn..

    Greg Horan

    '' Niall gewoon 2 biertjes meer niet. En James blijft bij ma .. '' glimlach ik . '' Daarna gaan we weer terug. Please ?'' zeg ik met een pruillipje. '' Ik zou het heeeeel leuk vinden als mijn broertje weer eens samen met mij uit gaat'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik kijk bezorgd naar Jim, hij leek er niet bij te zijn. 'Zeg Jim, hoe is het om papa te zijn. Ik heb foto's gezien op internet van jou en James en Niall en hij ziet er echt super lief uit' vraagt haar vader en ik glimlach. Ik prik nog een marshmallow ana mijn stok en steek hem boven het vuur

    Niall Horan

    Ik gniffel even en ik knik dan 'Ik wou gewoon weten waar James heen ging en dan jou horen smeken'ik kijk mam even aan en ze steekt haar duimen op. 'hoe laat gaan we?" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow vader zijn is echt geweldig ! Dat zou u toch moeten weten meneer'' glimlach ik en hij begint ook te lachen. Ik ben er echt niet bij vandaag. Ik voel me niet lekker door al wat er gebeurt is vandaag. '' Het spijt me '' zeg ik en ik loop het tuinhuisje binnen en ik begin te huilen.

    Greg Horan

    '' Jij bent echt doof he .. Ik zei net we gaan om 6 uur weg en we komen om 8 uur weer'' grinnik ik . '' Want jij wilt volgens mij nog met Jim Skypen'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    'sorry wacht heel even' als een gek ren ik naar binnen en sluit hem in mijn armen. 'Ik ga nu een vliegticket boeken naar Ierland en laat je nu overvliegen' dwing ik en pak mijn mobiel waa rik een ticket koop. 'over tien minuten vertrekken we' zeg ik streng. 'En ik denk dat het vast staat dat ik met Lysan in Engeland ga wonen' deel ik hem mee. Ik pak de koffer van Jim en zet hem bij de deur en laat hem even alleen. 'Het spijt me maar over tien minuten ga ik hem weg brengen. HIj en ik kunnen het zo niet aan. Ik breng hem naar het vliegveld en hij vliegt naar Niallen ik kom terug' ratel ik en zijn vader knikt.. IK zag Lysan haar vader het huisje in gaan en hem stevig knuffelen. 'zorg goed voor jezelf maar ook voor je man en kind. Misschien klinkt het raar maar ik ben trots en ik vind het knap van jej dat je het allemaal aandurft want ik wa sgillend weg gerent. We zien elkaar vast nog wel'

    Niall Horan

    'oowwwwww'gnifel ik. Ik hoor mijn mobiel weer en kijk het sms'je. 'vind je het erg als we eerder terug gaan. Tim sms'te me net. Het ging hem niet meer en hji heeft een vlucht hier heen geboekt' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Maar... '' zeg ik .. Ik kon niet eens uit praten en ik knuffel hem. '' Het spijt me echt Tim.. ik dacht dat het heel leuk zou worden maar ik mis mijn Zoon.. En door Ma is alles nog meer verpest'' zeg ik zachtjes. Ik glimlach om e vader van Lysan . '' Bedankt meneer . Ik weet ook niet hoe ik het vol hou'' zeg ik zachtjes en ik veeg mijn tranen weg . Ik heb dit gevoel echt nog nooit gehad. Misschien komt het omdat ik Niall en mijn zoon gewoon mis. Ik heb ergens gelezen dat dat heel normaal is als je vader bent. '' Dankje Tim '' glimlach ik en ik neem afscheid van Lysan en haar ouders. Ik pak mijn koffers en ik leg ze in de auto. Ik pak mijn mobiel en ik sms Niall. Hey Nialler. Ik denk dat je het al gehoord heb maar ik trek het niet meer hier. Jij kunt gewoon met Greg naar de kroeg hoor ik blijf wel bij James en ik wacht tot dat je terug bent. Tot straks babe x Jim. Ik ga in de auto zitten en ik wacht op Tim

    Greg Horan

    '' natuurlijk vind ik dat niet erg babe'' glimlach ik . Ik noem Niall altijd babe. Waarom ? Omdat we dat altijd al hebben gedaan. We houden gewoon veel van elkaar . Gewoon als broers meer niet . Ik ben gelukkig met Denise. '' Nou dan zet ik alvast even koffie '' glimlacht mijn moeder. '' Mam dat duurt nog heel lang hoor voordat hij er is '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    'Het geeft niet' fluister ik . Ik geef Lysan nog een kus en knuffel even haar vader en rijd toeterend weg. 'Jim het geeft niets, als ik met Lysan in Engeland woon doen we dan wel iets met zijn alle' beloof ik hem. Al snel zijn we er en checkt hij in. 'Ik hou van je oke" zeg ik hem en knuffel hem. Ik geef hem een kus op zijn wang' zorg goed voor jezelf en tot op de bruiloft over drie maanden en in Engeland' ik zwaai hem uit waarna ik terug naar Lysan houd.

    NIall

    Hey Nialler. Ik denk dat je het al gehoord heb maar ik trek het niet meer hier. Jij kunt gewoon met Greg naar de kroeg hoor ik blijf wel bij James en ik wacht tot dat je terug bent. Tot straks babe x Jim. lees ik en ik zucht zacht in tweestrijd. Aan de ene kant wou ik wel weer eens uit, maar ik maakte me echt zorgen. '' natuurlijk vind ik dat niet erg babe'' ik grijns even door de bijnamen. Ik gniffel zacht door mama. 'Kom dan drinken we een biertje en dan halen we... o nee grapje dat kan niet. Jij drinkt een biertje ik rijd naar het vliegveld. Daar pikken we Jim op en thuis drink ik bier tot ik dronken ben' gniffel ik. Rond hoelaat denk je hier te zijn? Ik ga even naar de kroeg met Greg en dan halen we jou op. Ik drink thuis wel wat bier xxx<3 sms ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Doei broer'' grinnik ik en ik geef hem een kus terug op zijn wang. '' Jaa maar stuur mij wel een uitnodiging anders weet ik niet waar ik moet zijn '' grinnik ik . Ik stap het vliegtuig in voor de 2e keer deze dag en ik ga zitten. Ik pakte mijn mobiel . Ik ben terug zo rond half 9 denk ik . Ik wacht op je. Veel plezier met Greg xx Jimm ik sluit glimlachend mijn ogen en ik wacht tot dat ik in Ierland ben

    Greg Horan

    Ik begin te lachen door zijn fout en ik pak zijn jas. '' Hier trek aan '' grinnik ik . '' Haha als je dronken bent dan ben je nog steeds het zelfde dus alcohol geeft geen effect op jou '' grinnik ik . Ik pak mijn jas en ik trek hem aan . Ik neem afscheid van Theo mijn ouders en Denise. Ik loop naar de auto en ik wacht op Niall . '' Kom je ?'' vraag ik lachend en als hij in de auto zit rijd ik naar de kroeg waar we vroeger ook heen gingen . Als we binnen zijn worden we vrolijk begroet en ik ga zitten op de bar kruk . '' Een biertje en een cola graag '' glimlach ik . Hij knikt en hij maakt de flesjes los. Hij geeft Niall zijn cola en ik neem een grote slok van mijn Ierse Bier. Ik vind Ierse bier lekkerder dan normale bier.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik ben terug zo rond half 9 denk ik . Ik wacht op je. Veel plezier met Greg xx Jimm ik glimlach breed. Al snel zijn we er en besteld hij wat drinken. 'Oehh laatst had Jim Iers bier gehaald, dat was echt zo super lekker' glimlach ik. 'Hij is er rond half 9. Ik had laatst een interview in het Iers, dat was echt zo leuk om weer eens onze taal te horen' glimlach ik breed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg Horan

    Ik knik en ik trek Niall in een knuffel . '' Je mist Ierland.. Dat kan ik zien aan je gezicht . Hier voel je je wat meer op je gemak is het niet ?'' vraag ik voorzichtig en ik neem nog een slok. '' Hahah ja dat had ik gehoord van Jim'' glimlach ik . '' Oké dan gaan we om 10 voor half weg '' glimlach ik en ik ga even naar de wc. Ik was mijn handen en ik loop weer terug en ik ga weer zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    dNIall HOran

    . '' Je mist Ierland.. Dat kan ik zien aan je gezicht . Hier voel je je wat meer op je gemak is het niet ?'' vraag thij en met een diepe zucht knik ik. '' Hahah ja dat had ik gehoord van Jim'' . '' Oké dan gaan we om 10 voor half weg ''ik knik weer'Het is gewoon ik ben hier opgegroeid, ik heb hier alles mee gemaakt en tuurlijk Engeland is leuk maar het is daar soms zo druk en haastig. H ie ris alles gewoon rustig en iedereen heeft tij dom een praatje te maken maarja mijn hart blijft hier in Ierland' zeg ik hem en kijk op mijn mobiel. 'Kom we gaan' zeg ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg Horan

    Ik knik en ik neem afscheid. '' Kom dan gaan we je vriendje ophalen'' giechel ik en ik ga in de auto zitten. Ik wacht tot dat Niall ook in de auto zit en ik lach . Ik ben nog helemaal niet dronken maar ik liet voor de veilig heid Niall rijden. Toen we bij het vliegveld waren ging ik op een stoeltje zitten. Ik glimlach als ik Jim zie .

    Jim Horan

    Langzaam word ik wakker en merk ik dat het vliegtuig al 5 minuten stil staat. Zo snel als ik kan ren ik eruit en pak ik al mijn spullen. Ik ren eruit en ik loop naar de rond ding waar ik mijn koffer pak en ik loop naar Niall toe. Ik zie hem en ik begin weer te huilen. Ik omhels hem stevig en ik geef hem een kus. '' Ik kon het gewoon niet meer Niall.. Ik zat daar echt met een kut gevoel. '' zeg ik zachtjes en ik hou hem stevig vast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    Ik gniffel, hij was melig van het bier en dat was gewoon hylarisch. Na een gezellig autorit stappen we uit en ik wacht ongeduldig. ik sta op als ik Jim zie en hij rent in mijn armen. ' Ik kon het gewoon niet meer Niall.. Ik zat daar echt met een kut gevoel. '' zegt hij snikkend. Ik sus hem en houd hem stevig in mijn handen. 'het is goed, ik ben hier, James is bij zijn oma en we maken er gewoon een leuke avond van. Laten we snel gaan want mama ging koffie zetten' glimlach ik en houd Jim zijn hand vast en neem als een gentleman zijn koffer over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan