• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Ahwww yippee '' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' Ik hou van je schat'' giechel ik en ik ga tegen hem aan liggen. Ik kijk aandachtig naar de film en ik mis geen enkele secondde


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik glimlach vrolijk en terwijl hij aandachtig kijkt val ik langzaam op zijn borst in slaap van vermoeidheid van het zwemmen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zet de tv uit en ik drink zijn kopje leeg en die van mezelf. Ik glimlach en ik val ook in slaap. Enkele uren later word ik pas wakker


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik voel wat beweging. Ik sla mijn armen stevig om Jim heen en verleg mezelf wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kreun zachtjes als ik de wekker hoor gaan en ik sla hem uit. Welke dag is het vandaag? Owja Maandag... Ik kijk naar Niall en ik glimlach . '' Niall schatje ik breng James vandaag naar de kinderopvang. Vandaag komt er toch een meisje ?'' glimlach ik . Het bed was geveild namelijk met al die andere dingen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik schrik wakker. ' ik ga mee' mompel uk en slapen sta ik op en kleed me aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Is goed '' glimlach ik en ik haal James uit bed. '' Ikuh vandaag nieuwe vriendjes maken'' zegt James vrolijk . Ik knik en ik grinnik . '' Yup . Nou ik ga je heel mooi maken '' glimlach ik . Ik geef hem een kus en ik geef hem zijn kleertjes en ik doe zijn haar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach breed en snik wat fruit voor hem op schiol. Ik smeer een boterham die hij op eet en stop wat luiers enzo in zijj tasje van tibbie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik kleed mezelf ook aan . '' Kom dan gaan we '' glimlach ik . Ik loop naar de auto. '' Jij mag rijden Niall '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    .niall

    Ik glimlah al snel staan we voor de deur. Ik help James die toch nerveus lijkt. Ik geef gem ook een hand en we lopen naar binnen. Gelijk komt een juf op ons af en geeft ons een hand en kniept voor Jamed. Ik glimlach hoe ze met James omgaat. 'kom maar James dan gaan we naar de andere kindjes en ik denk dat je snel vriendjes zal maken' ze pakt zijn hand e hij lijkt het al meer te vertrouwen. Een kleurrijke groep met overal sprookjes, plaatjes en knutsels op de muur lopen we binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak de hand van Niall vast en ik glimlach . Ik pak mijn mobiel en ik maak een paar foto's . '' Kijk nou '' glimlach ik . '' Kleine jongens worden groot'' giechel ik en ik zie hoe James met een meisje zit te praten. Ik neem afscheid en ik wacht op Niall . '' Maak je maar geen zorgen schat hij vind het leuk. In de middag halen we hem weer op '' glimlach ik en ik ga in de auto zitten . '' Oké ik ruim de beneden verdieping op en jij die boven verdieping '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk tevreden hoe hij speelt en we gaan weg. ' het gaat ook zo snel' zuchr ik in de auto.thuis begin ik alles opte ruimen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat weet ik lieverd'' glimlach ik en ik begin op te ruimen. Na 5 minuten ben ik klaar en ga ik me klaar maken. '' Niall ze is er'' roep ik en ik ga voor de deur staan . '' Hoi ik ben Jim !'' glimlach ik . '' Ik ben lilly '' zegt ze


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend ren ik.naar beneden. ' ik ben Lilly" begroet ze Jim. Als ze mijn ziet worden haar ogen groot. Ik hoor wat Oh my god haar mond verlaten. Ik gniffel en omhels haar. ' welkom in huize horan wil je wat drinken' bied ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly Steward

    Wow Niall Horan !. '' Ja.. '' zeg ik zachtjes en ik loop Jim achterna. Wow hun huis is echt groot. Ik zie een bak met speelgoed staan. Zeker voor James. Ik weet echt alles van hun. Ik weet wat ze gisteren gedaan hebben en ik weet dat ze net James hebben weg gebracht

    Jim Horan

    '' Cola ?'' vraag ik . Ze knikt en ik glimlach . Ik pak een glas en ik schenk het vol . Ik giechel. '' Dus jij hebt ons oude bed ?'' vraag ik . Ze knikt en ik begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik