• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [IK HAAT PORTAL ik kan er altijd op als er niets is, nu is er blijkbaar het rooster veranderd en wat nu hij doet het weer eens niet. VIES VUIL KUT DING. Gek he dat we documenten en mailtjes niet kunnen lezen en daardoor docenten boos krijgen omdat we niets gedaan hebben-_____________________-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik knuffel hem en ik sla de tas om mijn schouder. Ik zie Greg een beetje dronken op een stoel zitten. '' Eay Tim!'' zegt hij . '' Hey.. Maar mijn naam is Jim '' grinnik ike n we lopen naar de auto waar ik mijn koffer in de auto leg en ik ga voorin zitten. Ik wacht tot dat we bij de ouders van Niall zijn en ik trek direct James in een knuffel . '' Papaaa'' kirt hij vrolijk '' Hoi lieverd . '' glimlach ik . '' Jij toch in Nederland ?'' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. '' Papa miste jou en Papa heel erg dus Papa is nu hier '' glimlach ik en ik geef hem een kus. Ik loop naar Maura en ik geef haar ook een knuffel . '' Koffie ?'' vraagt ze. Ik knik en ik geef haar een kus op d'r wang waar door ze begint te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel zijn we thuis en zet de koffer in mijn oude kamer en ga naar beneden. Ik glimlach even breed. 'James kom eens' hij volgt me naar de keuken. 'deze snoepjes doe je eerlijk delen met Theo' zeg ik hem en geef hem een zakje Tubbie snopejes in een bakje. Hij mocht ook wat lekkers en zo leerde hij delen. Toen ik mijn moeder geholpen hae en naar buiten liep zag ik James en THeo naast elkaar in het gras kletsen en telkens gaf James hem een snoepje wat schattig was en ik glimlach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen als ik James en Theo vrolijk in het gras zie. Ik ga naar Niall en ik sla mijn armen om zijn nek heen . '' Let me kiss you '' grijns ik en ik begin hem te zoenen.'' Uhum '' hoor ik iemand kuchten. Ik begin te lachen . '' Hoi meneer Horan'' grijns ik en hij loopt lachend weg. '' Bedankt Maura'' glimlach ik en ik neem een slok van mijn koffie. Ik loop naar buiten en ik ga op een stoel zitten. '' Papa jij ook snoepje ?'' vraagt James. '' Nee dankje schat . Eet jij ze maar lekker op samen met Theo '' glimlach ik . Hij knikt en hij gaat weer terug naar Theo en ploft op het gras neer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik begin hem terug te zoenen, ik had hem ook gemist. Ik gniffel door papa en James komt naar ons. Daarna gaat hij iedereen af met de vraag of iemand een snoepje wilt. Trots omdat hij zo geod kan delen volg ik hem in mijn ooghoeken. 'James je mag nog tien minuutjes, daarna gaan we lekker naar bed toe' vertel ik hem. 'wel lezen papa' ik knik 'ja ik zal je voorlezen lieverd' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Kijk eens hoe goed jij onze zoon opvoed Nialler'' glimlach ik en ik trek hem op mijn schoot. Ik begin te giechelen en ik wrijf met mijn hand over zijn boven been. Ik begin te grijnzen en ik zie Denise lachend naar me kijken . '' Kom Theo wij gaan naar huis '' zegt Greg. Wij nemen afscheid van hun en ik zwaai ze nog even uit. Ik sms tim dat ik goed in Ierland ben aangekomen. '' James ga jij nu ook naar bed ?'' vraag ik . hij knikt en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran
    Ik geef ze een dikke knuffel en til James op mijn nek die weer begint te lachen. Ik glimlach even naar mijn ouders en ren als een paard naar boven. 'tadaaaa de logeerkamer voor James' glimlach ik. Ik kleed hem om en leg hem in bed. Daarna begin ik voor te leezen. 'Er was eens een kleine leeuw, en wat zegt de leeuw?" hij kijkt me vragend aan waarna ik een leeuwen geluid maak en hij me naa doet. 'De kleine leeuw zag zijn papa, hij wou ook groot worden want papa had mooie haren. als jij goed eet en groeit krijg je ze ook beloofde papa hem' ik zie dat hij slaapt en stil verlaat ik de kamer. Beneden terug zie ik dat er een vuurkorf aan is en ik begin te grijnzen. We zouden Jim eens een Ierse avond laten zien. Vuurkorf, Marshmallows, bak chips, Iers bier, Irish Coffee, en noem maar op. Ik plof neer op een stoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te grinniken als de vader van Niall wat domme dingen uit kraamt. '' Hey Nialler. Slaapt hij ?'' vraag ik met een glimlach en ik pak zijn hand vast. Ik schuif mijn stoel tegen die van hem aan en ik kijk naar het vuur . '' Hmm jammer dat ik mijn moeder en niet in kan gooien.. '' zeg ik zachtjes. Ik hoop dat ze me niet gehoord hebben en ik pak een marshmallow en een hem zo op. Ik hield er niet van als ze heet waren.. Zo vond ik ze veel lekkerder. Ik neem een slok van de Irish Coffee . '' Hmm deze is echt lekker'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gmiffel breed. Ik gooi een flinke scheut drank ik mijn koffie. Daarna prik ik een paar Marshmallows aan mijn stok en laat deze smelten. Het was aan het schemeren en het was echt gezellig. Vroeger deden we dit elk weekend met biren of fanilie. Bij de buden waren ze ook bezig. Eigenlijk iedereen wel. Ik glimlach even breed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik leg mijn hoofd tegen de borst van Niall en ik sluit genietend mijn ogen. Ik open ze weer als Maura vraagt waarom ik hier ben. '' Ik voelde me gewoon niet op mijn gemak daar in Nederland. Dat komt ook door mijn moeder maar vooral omdat ik James en Niall gewoon mis. '' zeg ik zachtjes. '' Ow ja je moeder.. '' zegt ze zacht . Ik knik . '' Je hebt nu wel geluk want nu zie jij je kleinzoon vaker omdat hij niet meer naar zijn andere oma gaat. En dat wil ik ook niet. Nooit van mijn leven'''zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlag en stresl wat door zijn haren. Na way irish coffee drink ik wat biertjes weg. ' kom s Jim' zeg ik aangeshoten. Ik pak zijn hamd en loop richting het schuurtje. Ik laat hem een stijle ding oplopen en olof neer op het houd wat een mooi uitxicht gaf. Zonder dat ik het doorhad viel ik in slaap tgen Jim op het hout


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen omdat ik Niall nog nooit dronken heb gezien. Ik moet toe geven dat het inderdaad een mooi uitzicht was. Ik ga met mijn hand door zijn haar en ik til hem op . Ik groet de ouders van Niall en ik loop naar onze kamer. Ik trek andere kleren aan en ik ga in bed liggen en ik leg mijn hoofd tegen Niall aan en ik val in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nieuweeeee dag.

    Kreunend word ik wakker van het ligt. Mijm kamertje was nog steeds hetzelfde. Grote bed, blauwe muren' kast' bureau' gitaar en overal aan de muur hinger gitaar of Ierse dngen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kom de kamer binnen gelopen met een ontbijtje en ik zie Niall al. '' Goedemorgen lieverd'' glimlach ik en ik geef hem een dienblad. '' Eet smakelijk '' giechel ik en ik laat me zelf achterover op het bed vallen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begroet Jim vrolijk. ' nawww' super lief. ' ik geef hem een vroodje en al snel is alles op. 'ik ga mijn ouders ook eem ontbintje brengen' grijnsik. In mijn pykama begin ik beneden en al snel is alles klaar. ' Jim wol je me helpen" fluister ik op gedempte toon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan