• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik englimlach 'ik weet me daar echt neits meer vanaf. Weet je wat echt heel genant was . Er waren een paar meiden die een meet en greet hadden en toen gingen we met de lift dus naar beneden backstage alleen de lift kreeg een storing en toen van angst kreeg ik een claustrofobische aanval en ik moest toen vet hard huilen en die meiden stonden echt van wtf gebeurd hier' gniffel ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Je wou het gewoon niet meer weten'' grinnik ik en ik begin te lachen. '' Ahwww ik moet zeggen dat je ook wel blij was toen jij die lift uit was'' giechel ik . '' God ik heb echt zoveel meegemaakt bij jullie meet and greets'' giechel ik . '' Maar jah. Zomenteen zijn we in Afrika en gaan we naar lieve en schattige kindjes'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel 'een keer kwam een meisje en ze was helemaal overdreven zwaar opgemaakt en uitgedoft. Ze liep op mega hakken waar ze niet op kon lopen en ging op haar gerzicht en ik kreeg de slappe lach' vertel ik droogjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik was is een keer in een supermarkt en er zat zo'n mevrouw zo'n barbie dus een lamp te verwisselen. Alleen de gene die de ladder moest vast houden was weg gegaan en ze viel zo om. Ik heb me dood gelachen '' grinnik ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ik begin weer te lachen'dat is echt gewoon.... een keer hebben ze dus een vogel op het podium gelaten en je weet dat ik daar doodsbang voor bent dus ik heb echt keihard staan krijsen, gelukkig was er geen publiek bij maarja' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen. '' Sshhttt'' zegt Taylor. '' Bitch we hebben jou niks gevraagd. Cuzz i knew you're in trouble when you walked in this plane'' grijns ik bitcherig naar haar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik verstop snel mijn gezicht in zijn schouder waar ik in lachen uitbarst. 'dit gaat Harry leuk vinden'gniffel ik zachtjes. Ze roept wat en ik kijk haar aan. 'Als je denkt door ons te beledigen Harry terug te krijgen heb jeh et goed mis want zijn familie en vrienden zjin voor hem het belangrijkste' sis ik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dus wijfie keer jij je maar weer om en ga maar weer stomme liedjes schrijven over hoe jij je exen haat '' grijns ik. Ze stampt op me af en ik sta ook op . '' Wat wil je dan haas ?'' vraag ik . '' Shut the fuck up '' zegt ze. '' Kijk dat jij dat zegt als Zayn zegt dat 1D de beste fans heeft was nog te vergeven . Maar als je tegen mij zegt shut the fuck up dan ben je nog langer niet klaar met me '' zeg ik . Ze is even stil en loopt dan weer zuchtend terug. Ik grijns en ik ga weer zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik trek lachend Jim tegen me aan en laat me even helemaal stuk gaan. ik scrol wat op mijn mobiel en begin vervolgens te schaterlachen door een plaatje met een typisch Iers grapje die je alleen als eeuwige Ier begrijpt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall raar aan als hij begint te lachen . '' Wat is er?'' vraag ik grinnikend en ik geef hem een kus. '' Stupid Irish one'' hoor ik iemand zeggen . Woest sta ik op en loop ik naar krullen wijf. '' Kijk dat je mij niet mag is niet erg. MAAR NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND NOEMT MIJN NIALL STOM ! HEB JE DAT BEGREPEN ?'' Schreeuw ik. Ze knikt voorzichtig en ik loop weer terug. '' Wat denkt ze wel niet''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hard lachend laat ik hem het plaatje zien. 'Owhhhh jeezzz hij is echt geniaal' gniffel ik en hoor wat Taylor mompelt en geljik springt Jim erop af. Ik gniffel zacht. 'Het is een plaatje wat je nooit zult snapen lief' zeg ik hem na gniffelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . ''Ik snap hem niet maar ik moet lachen omdat ze zit te huilen. Maar nu over iets anders. '' zeg ik . Ik klik mijn stoel riem vast als ik voel dat we gaan landen . '' We gaan landen '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    lol ben nu aan t vooruit werken ben al anderhalve hoofdstuk verderXD

    Niall Horan

    ik gniffel en klik hem snel vast. 'Zoals ik zei alleen echte rasIeren snappen hem.' ik glimlach en pak al mijn spulletjes in. Met wat heen en weer geschud staan we veilig aan de grond en we lopen eruit. 'kom dan halen we de koffers en wachten we bij het koffietentje op de rest' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik pak ook mijn spulletjes. Ik duw Taylor het vliegtuig uit. '' Doorlopen'' zeg ik en ik grijns. Ik loop naar de band en ik haal mijn koffer en van af. Ik begin te grinniken als ik mijn knal roze koffer zie. '' Ik ben blij dat Afrika niet heel arm is . Maar we gaan naar het arme gedeelte toch ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik 'we verzamelen bij de koffie winkel dan halen we in de supermarkt flessen water en dan is het anderhalfuur rijden' vertel ik hem en pak mijn simpele Ierse vlag koffer.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan