• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik loop achter hem aan in mijn one piece en ik help hem. '' Is goed'' glimlach ik en we lopen samen naar de ouders van Niall . '' Goedemorgen '' glimlach ik . Ze glimlachen allebei en ik overhandig het dienblad aan meneer Horan

    school


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend geef ik mama ook een dienblad. ' eetsmakkelijk: glimlach ik. ' nawh dankjullie wel. Supwr lief' ik glimlach even.' zullen we kijken of James al wakker iszv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en samen hand in hand loop ik met Niall naar de kamer van James. ik glimlach als ik hem nog lekker zie slapen. '' Hij kan zo goed slapen. Net zoals jij'' giechel ik zachtjesw


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    Ik gniffel zacht maar zie dat hij wakker word. Ik begroet hem en schuif de gordijnen open waarna ik hem optil en zijn slaapzak uit doe. Ik kleed hem snel om in een schattige trui en broek en doe sokjes aan. 'Ga opa en oma maar zoeken' zeg ik hem en hij ernt naar de kamer ' opaaa oomaaa' hoor ik en ik glimlache even. 'eten? James ook honger' ik gniffel . 'Kom amar James jij krijgt beneden wat eten' mijn moeder schud haar hoofd en geef hem een broodje 'kijk eens' hij glimlach 'James wat zeg je dan' hij kijkt me aan'alubieft?" glimlachend schud ik mijn hoofd. 'Nee dat zeg je als je wat geeft als je wat krijgt zeg je dankjewel' als snel herhaald hij het wat mij aan het lachen maakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Wat Niall niet wist is dat ik beneden een heel uitgebreid ontbijt voor hem had klaar gezet. '' Niall babe kom eens'' glimlach ik en ik loop samen met hem naar de eetkamer waar ik een stoel voor hem naar achterschuif. '' Gaat u zitten'' glimlach ik. Als hij zit loop ik naar mijn eigen stoel en neem ik ook plaats. '' Eet smakelijk '' giechel ik en ik begin te eten. James komt naar beneden samen met mijn schoonmoeder. Ik glimlach en ik zie dat ze weer terug gaan. Ik begin te lachen . '' Weet je ? Ik heb het gevoel alsof joun moeder ook altijd mijn moeder is geweest. Het is zo raar'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna

    met grote ogen kijk ik naa rhet ontbijt. 'wow dat had niet gehoeven' stamel ik onder de indruk . '' Weet je ? Ik heb het gevoel alsof joun moeder ook altijd mijn moeder is geweest. Het is zo raar'' ik glimlach 'dat zou mijn moeder fijn vinden om te horen. ze wilt ook dat je je prettig voelt en ze ziet je als haar zoon' glimlach ik en val daarna aan op het eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Natuurlijk wel ! We hebben sinds dat James er is nooit meer SAMEN ontbeten '' glimlach ik . '' Ze is teminste normaal tegen me. Bij haar kan ik mijn hart luchten. Dat kan ik niet bij dat andere wijf '' zeg ik en ik drink een slok van mijn yogi . Ik neem een hap van mijn broodje en ik pak de hand van Niall vast. '' Je betekend veel voor me''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach door zijn woorden. 'Jij ook van mij. En wat er ook is mijn moeder staat altijd voor jou klaar oke. Dus mocht er ooit iets zijn en ik kan je niet helpen of wat dan ook bel mijn moeder of broer of vader. Want ze weten ook dat jij het moeilijk hebt en ze proberen jou er ook minder aan te laten deken' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te blozen. '' Wait.. Jij gaat nu verder eten. Ik leen even joun fiets'' glimlach ik en ik rijd met de fiets weg. Gewoon in mijn one piece. Ik rijd naar de bloemist en ik haal 3 bossen met rozen. Ik rij weer terug naar het oude huis van Niall en ik kom glimlachend binnen. Iedereen is nu beneden en Greg is er ook. Mooi zo. '' Nou uhmm ik heb deze rozen gekocht omdat ik het echt heel lief vind dat jullie mij zo goed opnemen in jullie familie .. En dat jullie altijd klaar voor me staan . '' glimlach ik en ik veeg snel een traan weg. '' De roze rozen zijn voor Maura. De Rode rozen zijn voor Meneer Horan. En de witte rozen zijn voor Greg '' glimlach ik en ik geef iedereen zijn rozen.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Iedereen komt beneden en ik geef James ook wat eten. Dan na een tijdje komt Jim terug en zegt wat en ik glimalch vertederd. Ik zie dat mijn moeder ook vol schiet. 'Dat had toch niet gehoeven, we zien gewoon hoe gelukkig jullie samen zijn en ik zie je gewoon als een zoon van me' gilmlacht ze en knuffelt Jim net als de rest. Ik sta op en knuffel hem ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik zie jullie ook als mijn ouders en ik zie Greg als mijn grote broer. '' glimlach ik . Ik geef Niall een kus en ik ga op zijn schoot zitten. Ik glimlach zachtjes en ik til James op mijn schoot. Ik ga naast Niall zitten want dan is het niet zo zwaar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik glimlach en zie mijn ouders en broer het zelfde doen. 'Het is heel lief van je Jim dankjewel . Hoe ging het met Tim?" vraagt Greg. Ik had door gekregen dat die twee vrienden geworden waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nou Tim gaat trouwen. Hij heeft haar een paar dagen geleden ten huwelijk gevraagd '' glimlach ik . '' Gisteren vertelde hij het aan onze ouders. Mijn vader vond het echt heel leuk. Maar ik kon er niet tegen hoe mijn moeder reageerde. Ik ben woest weggegaan'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall HOran

    Ik glimlach kort 'Dat is dan wel erg leuk. Het laatste is minder leuk'ik knuffel Jim even stevig. 'weet je al wanneer en waar hij gaat trouwen' vraag ik hem om van het ongemakkelijke sfeertje af te komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te grijnzen. '' De bruiloft is over drie maanden ofzo dus dat is best wel snel. En weet je wat ik nog leuker vind?? Tim komt ook in Londen wonen !''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik