• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna

    Ik begin te glimlachen 'echt?! dan kun je hem veel vaker zien en als hij ook kindjes heeft dan kunnen Theo, James en hun kindje samen gaan spelen enzo'kir ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen. 'Hoo Nialler . Ik denk dat het nog wel even duurt voor dat Tim aan kinderen begint. Wij waren vroeg maar ik denk dat hij pas over 5 jaar een kindje wilt. Hij is nog maar 20 '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel 'Dan nog het zou wel schattig zijn' gniffel ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik geef hem een kus. '' Wat wij doen?'' vraagt James. Ik ga deze jongen echt missen. '' Jij blijft de komende dagjes lekker bij Opa en Oma.. Papa en ik gaan weg'' glimlach ik . '' Waajom?'' vraagt hij. '' Papa en ik gaan kindjes helpen in afrika '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Glimlachend begin ik mijn ouders te knuffelen. 'Tot volgende week' fluister ik zachtjes. Daarna mijn broer die ik stevig omhels en tot slot mijn eigen kind. Ik heb iets wat moeite om mijn tranen binnen te houden. 'je gaat met opa en oma en ome Greg leuke dingen doen en wij gaan werken' zeg ik hem. 'dag lieverd, ben je lief voor oma' snel stap ik in de auto en kijk weg voor ik zou gaan huilen. Het zou niet goed zijn als James erachter kwam dat het mij pijnigde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik neem afscheid van iedereen. Ik huil bijna als ik afscheid neem van James. Ik ga samen met Niall in de auto zitten. '' Hey het komt echt goed lieverd. We zijn maar 3 daagjes weg'' glimlach ik . Ik pak zijn hand vast. ik had mezelf al op gefrisd en had een lange maar dan ook lange douch genomen. Als we bij het vliegveld zijn zucht ik even zachtjes. '' Bye Ireland.. Hello Afica'' mompel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en veeg snel wat tranen weg. 'Ik weet ook dat ze er goed op zullen letten maar nog het is wel onze kleine vent' al snel zijn we er en ik pak onze koffers en check ons in. Ik glimlach even door Jim. 'We hebben tussen stop op Spanje van twee uur' meld ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' 2 uur ?'' vraag ik verbaasd. Moet ik 2 uur lang niks doen ? Ik glimlach en ik loop samen met Niall naar onze speciale plekken. Gisteren kon ik bij de anderen zitten omdat niemand mij herkent. Maar nu wel . Ik glimlach en ik ga naast hem zitten. '' We gaan kindjes helpen'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran
    Ik gniffel 'We kunnen daar pizza eten als lunch met een Italiaans ijsje' stel ik hem voor. Ik plof neer bij het raam 'we gaan kindjes helpen' knik ik instemmend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Hihi pizzaaaa'' grijns ik'' Ja en ik heb allemaal knuffels gekocht'' glimlach ik . Gelukkig kon ik die gewoon mee nemen en hoefde ik ze niet in te leveren bij de douane


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall horan
    ik glimlach 'dat is super lief. Ik ga in Africa kleding uitdelen die de fans ingezameld hebben ' glimalch ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ahww jij hebt echt lieve fans '' glimlach ik en ik voel hoe mijn ogen zwaarder worden en ik val in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik glimlach en zie oe hij in lsaapt valt. Ik doe oortjes in en val tegen het raam in slapa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam word ik wakker en ik merk dat het toestel gaat landen. Ik maak Niall wakker en ik glimlach . '' Lekkergeslapen schat?''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik schrik wakker en kijk rond. Ik zie dat we er zijn. 'EteEE' juich ik. We hoefde neit in t echecken of bagage te pakken dus dat was wel fijn. Alleen langs de douane straks en het kaartje laten zien bij het vliegtuig' ik sta op en pak mijn handbagage. 'Kom we zoeken een pizzeria' glimlach ik. Buiten vraag ik aan een man een pizzeria die mij in het Spaans de weg wijst. Ik bedank hem en zet mijn bril en pet op. 'rechtdoor derde links tweede recht en vierde rechts' vertel ik Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan