• .. niet naar het voetbal mag kijken omdat je in een ander (toch wel vrij Nederlandstalig) land bent. Ik wilde eens een kijkje nemen op de nos omdat ik dat natuurlijk ken als Nederlander. Maar blijkbaar apprecieren ze het niet als ik vanuit Belgie wil checken op de wedstrijd van Belgie tegen Italie. :') Volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat ze zelf niet mee doen haha.
    Dus, hoe gaat het met die wedstrijd?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 21:13 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Momenteel 13de minuut en het staat nog 0-0 ik geloof dat er wel al wat kansen zijn geweest, maar ik heb meer aandacht voor quizlet dan voor het voetbal.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat? Dat kan niet? Wat slecht van ze.

    Ah, dat is wel een beetje flauw, ja. D: Is er geen website van een Belgische zender die je zou kunnen proberen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Normaal kun je het via sportzasporza geloof ik volgen (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 21:24 ]


    soul made of stardust and chaos.

    Lol, ik mag van VTM wel programma's terugkijken, als Nederlander x'D

    Maar das inderdaad niet aardig van ze. (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    Heeft een op België geen streamservice?


    tya

    Download Hola. Dit kun je in google apps vinden. Dan kun je via andere landen streamen. Is volledig legaal! Succes c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Via de website van Sporza kon je het denk ik volgen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nou ja, hoe het met de wedstrijd ging, kun je teruglezen in het EK topic, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly