• Ik ben van plan een nieuwe Draco Malfoy fanfiction te starten, maar ik weet niet welke titel beter klinkt:
    Sins • Draco Malfoy
    Sin • Draco Malfoy
    Painted in sin • Draco Malfoy
    You'll see my face again painted in sin • Draco Malfoy


    Andere suggesties zijn altijd welkom!


    kindness is never a burden.

    Het ligt eraan waar het over gaat, maar zelf vind ik Painted in sin mooi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ikzelf vind het fijn te weten waar het verhaal over gaat voor ik een titel kies. Zou je misschien iets over het verhaal kunnen vertellen?


    We need a bigger boat.

    Sure, maar erg veel zal je niet aan mijn beschrijving hebben.

    Wanneer Aurora wakker word in één van de meest bewaakte kluis van Gringotts, heeft ze vrijwel geen besef van tijd en plaats. Ze herinnert zich niks meer. Niet hoe ze daar terecht kwam, of wat haar naam ook maar mag zijn. De enige aanwijzing naar haar verleden is het teken op haar rug: een driehoek, met een cirkel en een streepje erin. Aurora heeft geen idee waar het teken voor staat. Maar dan word ze gevonden door een jonge tovenaar, welke haar vertelt dat zij zijn zus is. Aurora is op haar hoede, maar ze beseft dat ze hulp nodig heeft om haar herinneringen terug te vinden. Wat Aurora echter niet weet is dat haar zoektocht naar haar verleden slechts het begin is van alle problemen.

    De titel gaat eerder over Draco zelf. Over de dingen die hij doet voor de Heer van het Duister.
    Het is allemaal nogal vaag, maar zo wil ik het ook (;


    kindness is never a burden.

    Oke oke; Painted in sin, dan.


    We need a bigger boat.

    Thanks! (:


    kindness is never a burden.

    Painted in sin klinkt het beste (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Painted in sin klinkt leuker.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Bedankt sweets.
    Het is Painted in sin geworden. (:


    kindness is never a burden.