• Een week geleden waren 2 vriendinnen van me naar een jongen geweest die een jaartje jonger is dan my. Nu hadden mijn vriendinnen dus tegen die jongen gezegt dat ik op hem was en de dagen die daarop volgde keek die jongen (Maarten) me de hele tijd aan. De hele tijd zat hij te staren. Dan nog een beetje later zijn mijn vriendinnen nog af en toe naar Maarten geweest om dingen over me te vertellen en weer kreeg ik de hele tijd blikken van hem, maar ik staarde ook wel een beetje naar hem. Nu vandaag we hadden middagpauze en in m'n school zijn er 3 cafetaria's waar je kan eten en normaal zit Maarten met zijn vriendinnen in een andere cafetaria, maar nu kwam ie opeens onze cafetaria binnengelopen en ging een eindje verderop aan een tafel zitten. Ook hebben vandaag vrienden van Maarten hem naar me toe gesleept en natuurlijk raakte ik helemaal in paniek. Hij stond vlak naast me en ik wist helemaal niet wat ik moest zeggen, dus ben ik een beetje gevlucht. Nu vroeg ik me jullie mening af. Vind ie me leuk of niet?

    I dunno. Vraag het aan hem?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    I dunno. Vraag het aan hem?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Geniaal idee, vraag het hem.
    Trouwens waarom heb je er bij gezet dat hij een jaar jonger is?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je vlucht dan zal je het nooit weten hè, dus vraag het gewoon. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vind jij hem ook echt leuk dan? Dat is me niet helemaal duidelijk.
    Maar zoals Alwin al zegt, vraag het hem?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je niet met hem praat kom je daar sowieso niet achter he :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Discord schreef:
    I dunno. Vraag het aan hem?


    Ex astris, sciencia

    Ik zou zeggen: Ja, hij vind je leuk. Tenminste, hij heeft interesse voor je en daaruit kan ontstaan dat hij je leuk vind. Ik zou gewoon met hem praten en met hem omgaan. Uiteindelijk zul je er wel achter komen en als dat niet gebeurd, tja dan vraag je het gewoon aan hem =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Discord schreef:
    I dunno. Vraag het aan hem?


    "Ignite, my love. Ignite."

    die een jaartje jonger is dan my.

    The horror.

    OT: Niets van wat hij doet duidt op iets dat hij je leuk vindt. Hij doet niks, behalve zich te gedragen als een sociaal beperkte debiel die zijn tong is kwijtgeraakt. Als je er echt achter wil komen, moet je je stembanden gebruiken, en je vrouwelijke charmes (tits). Grapje. Go for it.

    Inb4 'ik ben te verlegen' of 'hij is te verlegen'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Maar het is gewoon dat ik het niet durf, volgens my vindt ie me dan raar. En iedereen op school zit te zeggen van: "Jij gaat toch niet met een jongen die jonger is" Maar hij lijkt me gewoon aardig en lief xp

    IceWatch schreef:
    Maar het is gewoon dat ik het niet durf, volgens my vindt ie me dan raar. En iedereen op school zit te zeggen van: "Jij gaat toch niet met een jongen die jonger is" Maar hij lijkt me gewoon aardig en lief xp


    'T is maar een jaar, dus zo'n verschil is het niet hoor. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Andere vraag: Vind jij hem leuk?

    nevermind, had even niet verder gelezen.
    maar het lijkt er heel erg op dat hij contact met je wil zoeken, dus ik zou zeggen, geef hem een kans!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:37 ]


    You are beautiful, you are love.

    IceWatch schreef:
    Maar het is gewoon dat ik het niet durf, volgens my vindt ie me dan raar. En iedereen op school zit te zeggen van: "Jij gaat toch niet met een jongen die jonger is" Maar hij lijkt me gewoon aardig en lief xp

    *Mij
    En ik kan snappen waarom je het niet vraagt, hoeft ook niet meteen. Lijkt me op zich ook niet handig, want Maarten zou er compleet overrompelt van kunnen worden. Het is beter als hij het uit zichzelf zegt.
    En sinds wanneer luisteren mensen naar wat anderen zeggen over met wie je moet gaan en met wie niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IceWatch schreef:
    Maar het is gewoon dat ik het niet durf, volgens my vindt ie me dan raar. En iedereen op school zit te zeggen van: "Jij gaat toch niet met een jongen die jonger is" Maar hij lijkt me gewoon aardig en lief xp

    Leer dit af. Geen grapje. Elke jongen haat dit, als je de ij's vervangt door y's, en ik ook. Wat kan het jou nou schelen wat hun denken over jou en je jongere vriendje? Gees, gees, gees, de wereld vergaat niet. Desnoods houd je de relatie geheim.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)