• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik loop Niall maar achterna . Ik giechel als we er zijn . ''Buenas tardes señor. Me gustaría una pizza Margarita y Hawaii Pizza'' zeg ik tegen de ober


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik bestel een kaas pizza en glimlach breed. Het was een gezellig restaurantje en tot nu toe had ik niet last van Directioners. 'Are you from One Directon?" vraagt hij gebrekkig engels en ik knik. 'Uhm Can my daughter have a pic and autograph? she has Cancer' zegt hij zachtjes. Medelevend kijk ik hem aan en knik. 'Then im gonna make youre pizza and i bring you to her' ik knik en sta op. 'Ga je ook mee?" vraag ik Jim.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik vertrouw het niet Niall.. '' zeg ik zachtjes. '' Maar vooruit ik ga mee.. '' zeg ik . Ik eet mijn Pizza als ik die krijg en ik glimlach zwakjes. Als ik mijn pizza op heb wacht ik op Niall en loop ik achter die man aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach even. Ik eet mijn pizza op en volg de man naar een kamertje. Een spierwit meisje ligt te luisteren naar One Direction en ik kijk Jim aan. 'Julia ' zegt de man zacht en hij kijkt verdrietig naar haar. 'Ik kan niet bij haar blijven, haar moeder heeft ons in de steek gelaten en ik heb het geld hard nodig voor haar' zegt de man en streelt over de haren van Julia. Ze begint te glimlachen als ze mij ziet. 'N-niall Horran' stotterd ze en ik knik. 'De enige echte' antwoord ik. 'J-jim Horan' weer knik ik 'jullie zijn zo lief samen' fluisterd ze schor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik pak een stoel en ik ga naast haar zitten. '' Gaat het ?'' vraag ik zachtjes. Ze knikt. '' Ik mag alleen niet zo... zoveel... praten'' zegt ze. Ik knik . '' Je hoeft ook niet te praten hoor'' glimlach ik . '' Weet je ? ik heb hier iets voor je '' glimlach ik . Ik pak een knuffel en een stift. Ik zet mijn handtekening erop en ik laat Niall er ook een op zetten . '' Deze is voor jou. Ik hoop dat je tegen hem kan praten als je weer een behandeling hebt gehad of als jij je eventjes alleen voelt'' glimlach ik . Ze knikt en begint te huilen. '' hey niet huilen beauty '' glimlach ik en ik veeg haar tranen weg met mijn duim


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik glimlach door Jim en zet mijn handtekening erop. Ik zie dat ze moet huilen en kijk haar medelevend aan. 'Je bent sterk Julia, zo lang je niet opgeeft overleef jij het, kom en nu wil ik je lach weer zien en gaan we op de foto. Dan vraag je je vader of hij die heel groot uitprint en dan hang je hem tegenover je op en dan als het even tegen zit dan denk je weer aan vandaag' zeg ik haar en geef haar een knuffel en help haar overeind en maak een foto. Daarna valt ze haar vader snikkend in de armen die binnen kwam 'dankje' fluisterd ze en hij glimlacht door zijn tranen. 'Ik dacht ze komen hier eten en ik moest het proberen' zegt hij zacht. Ik glimlach even door hun vader dochter moment. 'Ik wou je droom waar maken want dat verdiende je' ik glimlach even. 'Julia weet je wat. Over 4 dagen gaan we weer naar huis uit Africa en dan vliegen we met zijn alle en hebben we hier weer een tusenstop en dan regel ik met de lads dat we hier pizza gaan eten en dat jij ze mag ontmoeten oke, alleen aljs jij belooft te blijven vechten voor je vader' ze knikt met tranen. 'Wij moeten weer gaan ons vliegtuig vertrekt over twintig minuten. De pizza's waren heerlijk, tot van de week Julia' ik knuffel haar en geef haar vader geld van de pizza's . 'Hou maar' zeg ik hem als ik tien euro teveel geef.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik ga weer terug met Niall naar het vliegtuig. We laten onze bewijzen zien en ik ga weer in mijn stoel zitten. '' Wat een lief en leuk meisje was dat'' glimlach ik. Ik kijk op mijn mobiel en ik maak een foto van Niall en zet het op twitter @Jim_Horan AFRICA HERE COMES THE BITCHES !! ik giechel zelf om mijn tekst en ik stop hem weer weg. Ik klik mijn riem vast en ik geef Niall een kus. '' Ik hou van je schat'' glimlach ik en ik pak zijn hand. '' Als ik met jou in een vliegtuig zit vind ik het helemaal niet meer eng omdat jij me kalmeert op een of andere manier'' grijns ik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. '' Ik hoop echt dat Tim net zo gelukkig word als ik nu ben '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach en knik 'en haar vader vond ik oko super lief. Ik hoop ddat voor Tim en zie jij het ook dat onze broers vrenden zijn gewordne' gniffel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Inderdaad. Ik vind het wel schattig '' giechel ik . '' Ach ze hoeven zich geen zorgen te maken dat iemand onze harten breekt '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall HOran

    ik glimlach even.'jij ook wat derinken?" vraag ik hem en pak een flesje vitaminesap aan van de stewardess. Ik voel dat we opstijgen en na een poos klik ik mijn riem weer los


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik pak een flesje cola. Ik klik mijn riem weer los als we in de lucht zitten en ik kijk naar buiten. '' Dat ik dit mag meemaken '' glimlach ik dromerig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik gniffel even en haal een muffin te voorschijn. Naast het drinken geef ik ons een muffin en gniffel weer. 'het is wel mooi' zeg ik en kijk naar buiten

    eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ''Ahww bedankt '' giechel ik als ik een muffin krijg. Ik kijk om me heen en ik zie een paar beroemde mensen. Zoals Taylor Swift. '' Wat moet zij hier nou weer?'' mompel ik tegen mezelf


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel 'vakantie ergens ofzo dat ze vanuit Africa door vliegt' mompel ik. IK leg mijn hoofd op Jim zijn schouder als ik het opheb en speel met zijn vingers


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Je verveeld je eh ?'' grinnik ik als ik hem met mijn vingers zie spelen. '' Weet je ? Ik was is een keer bij een Meet And Greet van Jullie en wat er toen gebeurde vergeet ik nooit meer. Jij was in de lift en je keek me de hele tijd aan . Ik vroeg waarom je naar me keek en weet je wat jij zei ? You are hot'' giechel ik . '' Vanaf dat moment ben ik als een blok voor je gevallen ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik