• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    TIm

    Ik trek JIm snel in een knuffel. ' Dat weet en begrijp ik Jim ik begrijp je echt wel maar misschien is het voor iedereen goed als jullie opnieuw beginnen met een frisse start. Tuurlijk jullie moeten wel erover praten maar snap je. JIj zult je veel fijner voelen dat als je weet dat je je moeder altijd kan bellen en dat ze altijd komt hoe laat het ook is en mama wil thet gevoel dat ze je niet verliest. Het is voor haar al moeilijk zat en voor mij ook hoor. Kijk dan, Je ontmoet Niall en vervolgens ging alles zo snel. Jullie kregen wat na een halfjaar gingen jullie trouwen en kregen jullie een kind. Dat is niet zomaar iets, maar het is voor jou positief maar snap dat mama het ook moeilijk vind. Je bent 17 bijna 18. Je hoorde je diploma te halen en daarna op kamers te gaan het s voor haar ook schrikken' leg ik hem uit.

    Niall Horan
    Ik zucht. 'We hebben er al over nagedacht. Voorloppig hebben we nog geen lange tour, James wilt het ook heel graag, en al geef je Jim twintig kinderen dan komt het nog goed. 'En hij vind het prima zo. Hij wilt pas als ze groot en oud genoeg zijn een eigen massage ding beginnen en we willen het beide graag' zeg ik haar zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Tim.. Je moet weten dat ik nooit op kamers zou zijn gegaan. En je zou ook moeten weten dat ik al jaren lang verliefd op Niall was. Ik weet niet als ik het haar kan vergeven. Ze heeft me gewoon 15 jaar behandeld als een stuk stront.. '' zeg ik maar. '' En jij was er ook niet altijd voor me. Nooit zelfs sinds dat Barbie incident kon ik nooit meer naar te toe gaan om dat je me niks aan vond. En waarom ? Alleen maar omdat ik van meisjes dingen hield. Ik ben blij dat het nu weer goed gaat tussen ons maar de enigste met wie ik kon praten als ik me alleen voelde was Papa.. '' zeg ik . '' Maar goed . Ik ga me zo goed mogelijk proberen te gedragen tegen over mama. Maar ik beloof je niks want ik heb James extra met Niall mee laten gaan omdat ik hem hier gewoon niet heen durf te nemen'' zeg ik. Ik geef hem een knuffel

    Greg Horan

    Denise begint te lachen. '' Weet je wat ik me nu bedenk ? Niall je lijkt wel een pedo'' giechelt ze. Ik stoot haar aan waar door ze direct stil is. '' Niall is geen Pedo Denise. Hij houd van die jongen laat hem lekker'' zeg ik en ik kijk weer naar Niall en ik glimlach. '' Een massage ding ? Ik wist niet dat Jim dat kon'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik bijt hard op mijn lip 'Het spijt me Jim, het spijt me echt en weetje wat het ergste was. Ik dacht dat het aandachtzoekerij was voor aandacht. En toen zag ik je bij Niall thuis zo gelukkig en werd ik jaloers . Ik was al die tijd jaloers op jou. Jaloers omdat jij jezelf bleef, jezelf grotendeels durfde te zijn en ik alleen een klootzak meeloper was' zeg ik boos op mezelf. 'En het spijt me echt waar' fluister ik zachtjes

    Niall Horan.
    Weet je wat ik me nu bedenk ? Niall je lijkt wel een pedo'' giechelt ze. ik kijk haar even niet begrijpend aan. Wat was dat nou weer voor iets, dat sloeg nergens op '' Niall is geen Pedo Denise. Hij houd van die jongen laat hem lekker'' ik knik naar Greg '' Een massage ding ? Ik wist niet dat Jim dat kon' weer knik ik 'Ja, toen ik laatst half ziek was toen was ik helemaal gestrest omdat ik problemen had me tde producer en we zaten samen in bad en hij begon me te maseeren. Nu heeft hij het een paar keer op een massage tafel gedaan en het is echt lekker, je komt even helemaal tot rust' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Waarom zou je jaloers zijn op mij ? Zo bijzonder ben ik niet hoor '' grinnik ik . '' Het geeft niet Tim , het is je vergeven . Maar bij mama gaat dat niet zo makkelijk als bij jou. Ze moet zich zelf gaan bewijzen. En het klinkt misschien hard maar ik wil niet dat ze James in het echt ziet tot dat ze weer normaal is.. '' zeg ik en ik kijk hem aan . '' Kom we gaan nu terug en ik beloof je dat ik normaal doe. Ik doe alles voor mijn broertje'' grinnik ik . '' Oke Broer dan maar het voelt net alsof ik ouder ben '' grijns ik en ik loop samen met Tim weer terug.

    Greg Horan

    Ik grinnik . '' Dan weet ik dus ook waar ik heen moet als ik weer eens stress heb of spierpijn '' grijns ik . Denise masseerde me dan wel eens maar ze kan het voor geen meter. Het klinkt echt hard maar ze zorgt er dan eigenlijk alleen maar voor dat de pijn erger word. '' Dus ik ga eens even kijken hoe het met mijn mannetje is '' glimlach ik en ik loop naar boven waar ik kijk hoe James en Theo samen rustig liggen te slapen. Het is zo schattig ! Ik maak een foto van hun allebei en er eentje van hun samen en ik stuur het door naar Niall , Jim en mijn ouders. Ik heb gehoord van Jim dat hij het liever niet wilt dat er foto's van James naar zijn ouders worden gestuurd. Naar zijn vader mag wel maar niet naar zijn moeder


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    GNiffelend en dankbaar knuffel ik hem. Als we rond de tafel zitten zucht ik gespannen. 'Pap mam en de rest ik moet jullie wat vertellen.' zeg ik met een trillerige stem en drink voor zichtig ook een slokje. Ik kijk even naar Jim toe. 'Ik heb Lysan ten huwelijk gevraagd gister avond en we gaan trouwen' ze gik met een glundering in mijn ogen

    Niall HOran.
    Ik gniffel even 'Het is verukkelijk' grijns ik. hongerig pak ik een handje chips en kijk naar de foto. 'nawhhh' glimlach ik. 'Ow en pap en mam als we ons nieuwe kindje hebben gaan we een fotoshoot doen met zijn vieren en we willen onze ouders en broers dan een canvas geven met de mooiste foto
    ' vertel ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik pak zijn hand vast. Ik kijk hoe mijn ouders zomenteen gaan reageren . '' Leuk weer een bruiloft !'' glimlacht mijn vader. Mijn moeder zegt niks.'' Zeg dan wat.. '' zeg ik tegen haar. '' Leuk.. Weer een zoon die weg gaat'' zegt ze. Ik kijk haar boos aan. '' En nou ben ik er klaar mee ! JE ZULT ONS TOCH OOIT EENS MOETEN LOS LATEN EN TOEVALLIG WAS IK DE EERSTE ! Weet je ? Ik dacht dat jij nog wel te redden viel maar dat had ik dus mis. Je bent gek ma ! Echt waar volgens mij zit jij aan de drugs ofzo !'' schreeuw ik . Ik wist dat mijn familie er bij zat maar dat boeide me niks. '' ow ja jullie weten natuurlijk niet wat er de afgelopen 16 jaar is gebeurd. Nou deze mevrouw hier die ik mijn moeder moet noemen hield nooit van me ! Ze behandelde me als een stuk strond !'' zeg ik en ik leg alles uit

    Greg Horan

    Ik loop weer naar beneden. '' Cool ik wil er ook een !'' zeg ik blij als Niall dat verhaal verteld over die fotoshoot. '' Dan kan ik hem op hangen in de schuur '' grijns ik . '' Haha nee Niall grapje. Ik geef hem dan een plekje in de hal als je binnen komt dan kan iedereen zien hoe trots ik ben op jou en mijn neefje '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    TIm

    ' Leuk weer een bruiloft !'' Glimlacht pap en ik glimlach en kijk afwachtend naar mama.'' Zeg dan wat.. '' dringt Jim aan'' Leuk.. Weer een zoon die weg gaat'' zegt ze. IMijn mond valt open '' En nou ben ik er klaar mee ! JE ZULT ONS TOCH OOIT EENS MOETEN LOS LATEN EN TOEVALLIG WAS IK DE EERSTE ! Weet je ? Ik dacht dat jij nog wel te redden viel maar dat had ik dus mis. Je bent gek ma ! Echt waar volgens mij zit jij aan de drugs ofzo !'' '' ow ja jullie weten natuurlijk niet wat er de afgelopen 16 jaar is gebeurd. Nou deze mevrouw hier die ik mijn moeder moet noemen hield nooit van me ! Ze behandelde me als een stuk strond !''Chagerijnig schuif ik mijn stoel naar achter. 'Serieus mam, kun je niet eens blij zijn dat ik iemand gevonden hebt. Ik heb Jim alles uit gelegd en hem gevraagd om je een tweede kans te geven. Ik heb al zoveel voor je gedaan maar nu ben ik er ook klaar mee. Als dat jou reactie is. Ik haal morgen mijn spullen op en je zult me nooit meer zien. Je verdient het niet om moeder te heten je verdient niet om je klein kidneren te zien. En nu plots begrijp ik JIm goed dat hij weg ging. Als jij eens normaal deed dan kwam Jim vaker met James maar ik snap hem nu heel goed' roep ik boos. 'Jim ga je mee? Pap echt sorry voor jou maar ze verpest het gewoon' roep ik en stamp de gang in waar ik mijn schoenen aantrek en jas en plof buiten op een muurtje neer om te wachten op Jim en barst daarna in huilen uit

    Niall HOran

    Ik begin hard te lachen 'Jij en Timo ok krijgen er ook een' beloofi k hem. 'Jullie moeten dat ook doen met Theo ik wil jullie ook aan de muur hangen en pap en mam ook' glimlach ik vrolijk. 'Ik ga even ki8jken' meld ik ze en loop naar bovenen zie dat ze beide wakker zijn. Ik til ze uit bed en kleed eerst James aan en daarna op de kamer van Theo kleed ik hem ook aan. Ik help hun de trap af en ze rennen al naar buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Serieus mam, kun je niet eens blij zijn dat ik iemand gevonden hebt. Ik heb Jim alles uit gelegd en hem gevraagd om je een tweede kans te geven. Ik heb al zoveel voor je gedaan maar nu ben ik er ook klaar mee. Als dat jou reactie is. Ik haal morgen mijn spullen op en je zult me nooit meer zien. Je verdient het niet om moeder te heten je verdient niet om je klein kidneren te zien. En nu plots begrijp ik JIm goed dat hij weg ging. Als jij eens normaal deed dan kwam Jim vaker met James maar ik snap hem nu heel goed' zegt Tim woest. Wow ik heb hem nog nooit echt boos gezien. '' Ja ik kom '' zeg ik en ik pak mijn spullen van boven. Ook pak ik een koffer voor Tim en prop daar al zijn kleren en belangrijke dingen in. '' Jou zien we nooit maar dan ook nooit meer !'' zeg ik woest tegen mijn moeder. Ze mag dan wel de management zijn van Niall maar dit gaat te ver. Ik loop achter Tim aan en ik zie hem huilend op de grond zitten. Ik ren naar hem toe en ik trek hem in een knuffel. '' Kom Tim dan gaan we naar een hotel. Jij kunt daar zo lang blijven als je wilt ik betaal het voor je'' glimlach ik en ik neem hem mee naar een hotel. '' Hier zijn je auto sleutels. Ik rij nu wel even'' zeg ik en ik rij naar het hotel waar ik hem incheck.

    Greg Horan

    '' Papaaaa'' zegt Theo blij . Ik glimlach en ik trek hem op mijn schoot. '' Heb je lekker geslapen lieverd ?'' glimlach ik . Hij knikt . Ik geef hem aan Denise en ik loop naar de keuken om wat drinken te maken voor die 2. Ik pak 2 flesjes en ik zet ze in de magnetron. Ik wacht even en ik loop weer naar buiten waar ik er een aan James geef en er een aan Theo


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Dankbaar knik ik en stap in de auto. 'wat is ze toch ook een vuile egoïst' zucht ik verdrietig. Ik was zo blij en trots dat ik het mocht vertellen en dan dit. 'Dat hoeft niet Jim ik vind het heel lief maar ik betaal het zelf en anders ga ik wel naar Lysan, ik weet zeker dat jij ook mag biljven daar' zucht ik

    Niall Horan
    Ik glimlach en til James even op schoot. Ik bedank Greg voor het flesje. 'Ga maar bij opa en oma drinken' zeg ik hem en hij loopt voorzichtig met zijn flesje naar oma toe die hem op schoot klimt en tevreden glimlacht en door zijn haren strijkt. 'James en Theo zijn vriendjes' zegt Theo ineens en ik glimlach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Weet je wat jullie 2 ook kunnen doen? Ik weet niet als jullie het willen hoor maar jullie kunnen ook in Londen gaan wonen vlak bij Niall en mij.. Zo zien we elkaar vaker.. '' zeg ik zachtjes. '' Ik ga even Niall smsen wat er net gebeurt is . Hey Nialler.. Ik zit nu in een hotel samen met Tim, het is maar goed dat James bij jou is . Ik weet dat mijn ouders het management zijn van jullie maar ik wil niks meer te maken hebben met mijn moeder. Ik leg het je morgen wel uit. x Jim en ik kijk weer naar Tim. '' Zullen we naar haar toe gaan dan ? Ik hoef daar echt niet te blijven hoor T.. Ik blijf hier wel . '' glimlach ik . '' Ik wil jullie en haar ouders namelijk niet tot last zijn''zeg ik zachtjes

    Greg Horan

    Ik grinnik door wat Theo zegt. '' Echt waar ?'' vraag ik . '' Ja Theo heel lief !'' zegt James. '' James ook heel lief '' zegt Theo en ze beginnen allebei te lachen wat echt heel schattig is. Iedereen maakt een ahww geluidje en ik ga met mijn hand door zijn haartjes. '' Ik hou van je '' glimlach ik naar Theo en Denise


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    '' Weet je wat jullie 2 ook kunnen doen? Ik weet niet als jullie het willen hoor maar jullie kunnen ook in Londen gaan wonen vlak bij Niall en mij.. Zo zien we elkaar vaker.. '' Ik knik en dacht na. 'Lysan wou altijd al daarheen voor studie enzo' glimlach ik. '' Ik ga even Niall smsen wat er net gebeurt is .
    '' Zullen we naar haar toe gaan dan ? Ik hoef daar echt niet te blijven hoor T.. Ik blijf hier wel . '' glimlach ik . '' Ik wil jullie en haar ouders namelijk niet tot last zijn''zegt hij en ik zucht. 'Weet je wat, jij hebt haar volgens mij amper ontmoet. We gaan erheen, dan kunnen we wat kletswen en kijken we daarna wel wat we doen.' stel ik hem voor.

    Niall
    '' Echt waar ?''. '' Ja Theo heel lief !'' zegt James. '' James ook heel lief ''ik glimlach vertederd en pak mijn mobiel
    Hey Nialler.. Ik zit nu in een hotel samen met Tim, het is maar goed dat James bij jou is . Ik weet dat mijn ouders het management zijn van jullie maar ik wil niks meer te maken hebben met mijn moeder. Ik leg het je morgen wel uit. x Jim en lees ik. Een bezordge blik verschijnt op mijn gezicht en ik begin te typen. Is er iets ernsitgs? Vanavond 9 uur Ierse tijd Skype. James en Theo zijn dikke vriendjes. Hou heel veel van je slaapwel alvast en tot skype xxxxx sms ik hem terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat is waar... Ik heb haar maar een keer gezien en dat was tijdens mijn bruiloft'' grinnik ik en ik loop samen met Tim naar de auto. Mijn spullen laat ik gewoon in de hotelkamer staan . '' T zou wel leuk zijn dan ziet James zijn oom ook eens '' glimlach ik en ik stap in. Het is Tim zijn auto dus ik laat hem rijden. Ik weet de weg ook niet haha. Ik stuur Niall een smsje terug. Laten we het zo zeggen. Tim en ik willen haar niet meer zien. En we hebben ook liever dat James haar niet ziet en omgekeerd. Ja is goed ik heb mijn laptop mee . Ik weet heus wel wat Ierse tijd is hoor sukkel x Jim Ik giechel en ik stop mijn mobiel weg

    Greg Horan

    '' Niall wat is er?'' vraag ik als ik een bezorgde blik op zijn gezicht zie. '' Is er iets met Jim ?'' vraag ik nu ook bezorgd. Ik weet gewoon dat er iets met Jim is. Zeker weer een ruzie met zijn moeder ofzo. Damn Tim had laatst tegen me verteld dat zijn moeder niet kon wachten tot dat Jim weer thuis kwam


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    ' Dat is waar... Ik heb haar maar een keer gezien en dat was tijdens mijn bruiloft'' g'' T zou wel leuk zijn dan ziet James zijn oom ook eens '' Glimlachend knik ik en rustig rijd ik naar haar huis. het was een redelijk groot huis. Ik parkeer en snel stap ik uit en en bel aan. Vrolijk opent Lysan de deur. 'Heey, dit is mijn broertje Jim ik dacht ik kom eens langs met hem erbij' glimlach ik en geef haar een kus en pak haar hand. 'Hoi Lysan hiero kom verder' begroet ze ons vrolijk.'hoe reageerde ze?" vraagt ze nieuwsgierig. 'Niet zo goed, ik vertel je vanavond alles oke' ze knikt bezorgd.

    Niall Horan
    Laten we het zo zeggen. Tim en ik willen haar niet meer zien. En we hebben ook liever dat James haar niet ziet en omgekeerd. Ja is goed ik heb mijn laptop mee . Ik weet heus wel wat Ierse tijd is hoor sukkel x Jim. Ik gilmlach zwak door zijn droogheid. 'Niall wat is er? Is er iets met Jim' ik knik. 'Ze hebben ruzie Tim en Jim met hun ouders en ik ben bang dat het een heftige is aangezien hij haar niet meer wilt zien enzo' zeg ik zachtjes wetend hoe moeilijk Jim het zou hebben. 'Maar het is maar een ruzie'hoor ik mijn oom mompelen. 'Het is veel meer dan een ruzie. Ze hebben hem iets van 12 jaar niet behandeld als hun eigen zoon omdat hij met Barbie's wou spelen' mijn oom kijkt me begrijepnd aan 'Dan is het wat heftiger ja'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik ben dus Jim '' grinnik ik en ik maak een ahw geluidje als ze elkaar een kus geven. Ik loop achter hun aan en ik ga op de bank zitten. '' Jullie hebben best een groot huis'' zeg ik zachtjes. Ze begint te giechelen. '' Weet ik '' glimlacht ze en ik glimlach terug. '' Is het erg als ik even met Paul bel ?'' vraag ik . Ze schud haar hoofd en ik loop naar de hal . '' Paul met Jim .. Ik wil dat je er voor zorgt dat mijn moeder niet in de buurt van James komt. Ze mag nog wel het Management zijn samen met mijn vader maar mijn moeder en ik hebben hevige ruzie en ik wil haar gewoon niet meer bij James hebben. '' zeg ik . '' Is goed Jim.. Je hoeft het niet uit te leggen hoor we wisten al dat het niet zo goed met jou en je moeder gaat'' zegt hij begrijpend. '' Bedankt paul '' glimlach ik . '' Graag gedaan '' hoor ik hem zeggen en ik hang op met een glimlach

    Greg Horan

    '' Nou Niall.. Ik denk dat het niet alleen maar om die barbie's gaat.. Tim heeft me een paar dagen terug gezegd dat ze Jim ook mishandelde. Is jou nooit een paar littekens bij hem opgevallen ?'' vraag ik zachtjes. '' What ?'' vraagt mijn moeder. '' Kom we hebben het hier nog wel over als de jongens slapen okay ?'' vraagt Denise en ik knik . '' Is goed schat'' glimlach ik . '' Dus Niall hoe is het om weer terug in Ierland te zijn ?'' vraag ik maar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik glimlach even naar Lysan. 'We hebben ruzie. Ze liep te zeiken dat ze nu weer een kind verliest en dat was het' vertel i haar kort. en ik maak me zorgen om Jim, hij heeft het al zo moeilijk' fluister ik. 'het spijt me. Blijven jullie slapen, dan houden we een filmavond in het tuinhuisje' grijnst ze en ik knik. 'Jiiiim we hebben een filmavond in het tuinhuisje' het tuinhuisje hier was mega en met wat matrassen en luchtbedden zou het top worden

    Niall Horan

    Ik knik en staar omlaag. Gelukkig vraagt Denise om te stoppen. 'Het is wel fijn om weer even terug te zijn. Gister kwam ik tot nondenking dat hij Iers kan dus dat was erg tof maar ik blijf het hier missen.' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan