• Hey iedereen...
    Ik kan me niet meer uitloggen.
    Ik weet hoe ik het moet doen.
    Maar wanneer ik daar op druk komt er op u bent succesvol uitgelogd terwijl ik nog ben ingelogd.
    Dit is niet op de computer maar op mijn ipod.
    Kan er iemand me helpen?
    1 van de eigenaren ofzo????

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    believe in dreams and in butterflies. I love them!! Xx

    Hier was net nog een topic van gemaakt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Je bent niet de enige bij het probleem, misschien kan je wat bij help staat proberen? Wie weet werkt het bij jou wel.

    De 'eigenaren' van Quizlet noem je Adminisratoren. Wil je weten wie dat zijn, hoef je niet direct een topic aan te maken, maar ga je gewoon naar de lijst van 'Crew' wat je vindt onder het kopje 'Overig' rechtsboven in je scherm. Op die pagina vind je wie Bèta-reader, Moderator, Bemiddelaar en Administrator is. Stuur een mail naar de Administrator met je klacht, of maak een topic in het Klachtenforum INDIEN hier NOG GEEN topic van is. Weet je niet zeker of d'r één is, dan ga je naar het forum voor Klachten, wat je kan vinden in de Forumindex, en zoek je naar een eventueel topic. Twee topics over hetzelfde is simpelweg te veel en het is onoverzichtelijk voor de Administratoren, omdat elke topic over een klacht als afzonderlijk wordt beschouwd. Als er geen Administratoren online zijn, kan je gewoon mailen en wachten tot antwoord; het zijn ook mensen die een leven naast Quizlet hebben. Noch de Bèta's, Bemiddelaars noch Moderators kunnen dit probleem verhelpen; gelieve hun er niet mee lastig te vallen.

    Opgelet: Een KLACHT moet in het KLACHTENFORUM en NIET in de STAMCAFÉ.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 16:37 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik verwijs je even door naar dit topic. =)
    Slotje ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury