• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik geef hem een knuffel na veel te lang en hij vind gelukkig de ballon leuk. ' ik heb je gemist. Jim ik heb je hulp nodig het is echt heel belangrijk' fluister ik

    Niall

    Als ik wakker word zie ik dat we er bijna zijn en klink James zijn gordel vast. ' we zijn er bijna James' kir ik nlij

    Doe jij ff zn ouders of broer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik heb jou ook gemist .. Kom dan gaan we naar huis dan kun je me vertellen waar ik je mee moet helpen'' glimlach ik maar ik ben ook wel bezorgt

    Greg Horan

    '' Theo hier blijven !'' zeg ik als Theo bijna weg wil lopen. Ik til hem op en ik wacht op Niall en op James. '' James.. Niall '' kirt Theo blij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    ' ik vertel het je nu. Ik heb nu vier jaar lang met Inge en ik hen haar gister ten huwelijk gevraagd en ze zei ja maar nu wil ik het pap en mam op een speciale manier vertellen omdat ik weet dat ze Inge als dochter zien dus ik wil het op een speciale manirr hun vertellen' fluister ik

    Niall
    Als we er zijn wilt James zijn eigen koffer en met hem aan de hand zoek ik naar Greg. Als ik ze zie stap ik snel er naar en knuffel Greg en Theo die mijn naam kirt. ' ome gjeg'roept James blij uit. De naam sprak hij niet goed uitwat supet cute klonk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ahww dat is so cute !!!! '' ik giechel even. '' Ik denk dat je het het beste kunt zeggen tijdens het avond eten want dan let iedereen op'' glimlach ik

    Greg Horan

    '' Nialler !!'' roep ik blij en ik knuffel hem. '' Waar is Jim ?'' vraag ik . '' Ow ja stomme vraag '' grinnik ik


    School


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik bloos een beetje. : ik denk dat ik dat dpe ja: knik ik en pak Jin zijn koffer. ' kom we gaan'

    Niall

    Ik glimlach breed. ' wel fijn dat ik jullie ook even nog kanzien' Theo en james waren druk aan het pratem. Greg neemt dekoffer van James en ik de mijne. Ze geven ons en elkar een hand en we lopen naar buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik loop samen met Tim naar zijn auto. '' Nieuwe auto ? of is deze van pa ?'' glimlach ik . Zo ver ik wist had Tim een nieuwe auto maar die was kapot gegaan ofzo

    Greg Horan

    '' Hey ik heb gehoord wat er gisteren gebeurt was met dan meisje.. '' zeg ik zachtjes als we in de auto zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik glimlach ' mijn nieuwe auto inderdaad' glimlah ik breed naar hem. Ik til zijn koffer in zijn auto en rijd vol vas wef naar huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Niall

    Uk knik ' het was niet lwuk ze kuste Jim en schold me helemaal verrot' zucht ik. ' maat ik ben nu lekker thuis een poosje' glimlach ik. James en Theo leken het goed te kunnen vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Idioot ! Je hoeft niet zo snel te rijden ! De paparazzi zit me heus hier niet achterna hoor'' giechel ik

    greg Horan

    '' Pff ik denk dat ze verliefd is op Jim en daarom mee deed aan die veiling.. '' zeg ikz achtjes. '' Hahaha ja morgen moet je alweer op het vliegveld staan om naar Afrika te gaan '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik niffel ' sory bro' ik stap uit en il zijn koffer. Daarna open ik de voordeur. ' we zijner!' roep ik als teken. Iedereen van de familie zat in de woonkamer te wachten

    Niall

    Ik knik. Ik kijk naar achter en zie de twee in slaap gevallen zijn. Snel trek ik een foto en stuur hem naar Jim. ' they become too friendsxx' whapp ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Serieus ? Alsof er iemand thuis is.. '' zeg ik met een zucht en ik loop naar de wc. Ik was mijn handen en ik loop naar de woonkamer. '' The Hell.. '' zeg ik verbaasd en ik pak mijn mobiel .' Ahwww thats so cute xx' stuur ik terug

    Greg oran

    '' We zijn er '' glimlach ik en ik haal Theo uit de auto en Niall's koffer. Ik loop naar binnen en ik leg Theo in zijn bedje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    '' Serieus ? Alsof er iemand thuis is.. ''ik gniffel even en snel er heen '' The Hell.. '' mompelt hij verbaasd en ik glimlach. Hij pakt mzijn mobiel en hij typt wat. Mama loopt naar hem toe en omhelsd hem stevig. 'Ik ben zo ongelofelijk trots op je dat je die kindjes daar gaat helpen'hoor ik haar zeggen. 'ik ga geld overmaken om te doneren' belooft ze hem

    Niall HOran

    Ik knik naar Greg en bedank hem als hij mijn koffer ook mee neemt. Ik til mijn kleine mannetje op en vraag zacht of het logeerbedje al staat. Hij was nog niet klaar dus ik loop naar boven en leg hem op het bed van de logeerkamer en klap het bedje uit waarna ik hem onder de dekens neerleg en de gordijnen sluit. Vervolgens ga ik met een grote lach terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te zuchten als mijn moeder me weer knuffelt. '' Ja mam .. Ik heb je altijd toch al gezegd dat ik Kinderen daar wil helpen?'' zeg ik en ik knuffel mijn vader en de rest van mijn familie. Alleen mijn Oma was er niet. Tjah dat is ook niet gek want die is net een jaar geleden dood gegaan . Ik grinnik zachtjes en ik ga naast mijn vader zitten. Hij doet teminste als enigste nog een beetje normaal

    Greg Horan

    '' Niall ? Kom eens'' glimlach ik en ik neem hem mee naar buiten waar onze hele familie ziet. '' Welkom thuis!'' roepen ze allemaal . Ik begin te lachen en ik ga naast mijn vrouw zitten. '' Hij is echt volwassener geworden'' zegt ze zachtjes .. '' Inderdaad maar dat werd ik ook toen ik getrouwd was en een kind kreeg '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik zucht even.'Jim kom eens' ik wacht even tot hij mee loopt de keuken in. 'IK weet dat Mam zich niet heeft gedragen tegen over jou maar ze zit er echt heel erg mee. Ze weet dat het nooit goed zal komen maar ze wilt het wel veranderen zoals het nu is' zeg ik hem zacht. 'Mam heeft een tijd depressie gehad omdat ze echt dacht dat je helemaal kwijt was'

    Niall Horan
    Ik volg Greg mee naar buiten en zie de familie. 'Welkom Thuis' roepen ze in koor en ik begin te glimlachen. IK snel me naar mijn ouders toe en knuffel ze stevig. Daarna knuffel ik iedereen van de familie en we gaan in een grote kring van stoelen zitten.'Hoe gaat het met James?" vraagt mama me en ik glimalch. 'Erg goed, hij gaat nu een keer per week nar het kinderdagverblijf zodat hij leert omgaan met andere en vriendjes maakt en dat doet hij al erg goed. en hij kan goed lopen en kletsennn en hij eet erg veel. En mam, we zitten te denken om er nog een kindje bij te nemen' glimlach ik. Ik zie dat ze stralen van trots. Ik ging niet zeggen dat we een dochter gingen nemen alleen dat we erover dachte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik loop achter Tim aan. '' Dat weet ik wel maar weet je ook hoe moeilijk het voor mij is ? Ik was nooit belangrijk voor haar .. Niks persoonlijks hoor maar jij kwam altijd op de eerste plaats.. Daarna Papa en als laatste ik pas. Ik heb altijd het gevoel gehad alsof ik een mislukkeling ben'' zeg ik en ik veeg snel mijn traan weg.

    Greg Horan

    '' Ow leuk nog een kindje '' glimlach ik . '' Moeten jullie dat wel doen? Ik bedoel je hebt het altijd best wel druk en ik weet niet als Jim wel zoveel aan kan..'' zegt Denise zachtjes. Ze heeft gelijk Jim is nu al druk bezig met James..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik