• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik schiet overeind serieus je moet eens leren over hoe mooi je eruit ziet. Je bent perfect en dat op je eigen manier'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall ik kan dat niet leren.. Als er meer dan 7 jaar tegen je gezegd is dat je lelijk bent en dat je niet goed genoeg bent om hier op deze planeet te lopen dan ga je dat geloven Niall... '' zeg ik en ik ga nu ook recht op zitten. '' James ga maar even die eendjes voeren daar'' zeg ik en ik geef hem brood


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' dat weet ik wep maar il wil je weer mooi laten vorlen. Toen bijna alle Directioners mij wg wouden hebben en het management mij alleen gitaar wou laten spelen hen ik het ook op gegeven maar de lads hebben me geholpen. En de mensen wie het niet uitmaakte hielpen me ook.' zeg ik zacht. Ineens hoor ik een schreeuw vam James. Als een malloot sta ik op en zie hem in het water liggem bang. Ik trappel mijn schoenen uit mieter mijn cap en zonnebril weg en trek mijn shirt uit en dat in een halve minuut waarna ik gelijk het diepe koude water in spring. Ik zwem naar James en houd zoals geleerd onder zijn oksels zijn hoofd vast. ' rustig papa is bij je. Op mijn rug zwem ik terug. Rillend an de kou pak ik mijn shirt. Ik trek James mijn shirt aan en begin hem stevig vast te houden. ' james hard hoesten hoeveel pijn het ook doe' ik laat hem terwijl ik snel terug ren hard hoesten en hij snikt hard. ' het doet pijn maar kom op James. Ik klop op zijn rug en ben al bij de deken. Ik trek de ene deken o.hoog en sla deze stevig om hem heen. ' bel een ambulance en zeg dat hij veel water dat voes is heeft binnen gekregen en hem inwendig moeten cintroleren op schade' schreeuw ok naar Jim. Ik doe James mondje open en steek mijn vinger zonder pardon teven zijn huis waardoor hij overgeedt. ' goedzo vent het is voorbij' ik trek een fles water te voorschijnl en laat hem dribken terwijl ik sterf vam de kou maar James was belangrijker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Moest ff


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik schrik me dood als ik een harde schreeuw hoor en ik ren Niall achterna. KUT ! Ik begin te huilen en ik bel 112... '' Ja ik heb een Ambulance nodig, Mijn zoon is in het water gevallen en heeft veel water binnen gekregen please ! We zijn in het park midden in Londen. '' zeg ik. Enkele minuten later is de Ambulance er en nemen ze James mee. Ik liet Niall mee gaan en ik rende snel naar mijn auto. De picknick mand en het eten had ik laten staan. Het boeide me niks meer. Ik startte de auto en ik reed zo snel als ik kon naar het ziekenhuis. Daar zag ik Niall helemaal nat en het water droop op de grond. Ik gaf hem mijn shirt en ik gaf hem een deken die ik in de auto had liggen. Ik doe mijn jasje dicht zodat niemand mijn boven lichaam ziet. '' Hoe gaat het met James ?'' vraag ik schor . Ik praat schor omdat ik de hele tijd in de auto heb geschreeuwt en gehuild.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Gelukkig is de ambulance er snel en ik mag mee. Ik probeer James te susen maar dat was moeilijk. Ik kreeg een warmte deken om me heen in de rit. Als we er zijn doen ze wat onderzoekjes en uk zuht opgelucjt. Ik ren naar Jim waardoor ik deken vergat. Jim geeft me zijn shirt en slaat een deken om me heen. ' niks aan de hamd hij moet alleen veel drinken en als zijn uitscheiding een rare kleur krijgt terug komen' zeg ik en knuffel hem stevig. Een arts neemt mij mee aangezien ik ook water had binnen gekregen. Hij doet weer de wate deken om me en doet wat testje. 'kunt u vertellen wat er vebeurd is?' ik knik. :mijn man en ik wren aan het kletsen en James was de eendjes voeren. Ik hoorde een schreeuw en zag hem in het water. Zonder twijfeling heb ik een deel kleding weggegooid op de grond en in mijn broek ben ik naar hem gezwommen. Ik wist gelukkig hoe je moet reddingszwemmen omdat een bandlid niet kan zwemmen en zo dus daarna heb ik hem gelijk in mijn shirt gedaan. Dicht tgen me gehouden tot we terug waren. Een deken om zijn lijfje ambulance laten bellen en hem laten overgeven en water drinken' ratel ik. De arts knikt. ' u heeft goed gehandeld daar mag u trots op zijn. Let goed op uw zelf. U kunt wat ziekjes worden door de kou maar aangezien u snel een deken kreeg is doe kans klein. Als er wat is gelijk terug komen' ik knik, teken wat papieren en bedank de dpkter. Ik mag naar James en til hem stevig tegen me aan. ' alles goed James ik hou van je' fluister.ik en loop daarna met hem bij mij in mijn deken gewikkeld terug naar Kim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het spijt me zo James.. Door mij ben je in het water gevallen.. '' zeg ik zachtjes en ik begin te huilen. '' Niet erug papa '' zegt James en hij omhelst me. Ik giechel zachtjes en ik geef hem een kus. '' Nu gaan we naar huis en gaan we met z'n drietjes onder de douche en in bad'' zeg ik en ik loop samen met hun naar de auto. Ik grinnik en ik rijd naar huis. Onderweg naar de badkamer kleed ik mezelf uit. '' Oké ik ga eerst met James in bad en Niall jij neemt een douch'' zeg ik . Ik zet de kraan alvast aan en ik laat voor James en mij het bad vol stromen. Ik hou hem stevig vast en ik doe de kraan uit. Als Niall binnen komt begin ik te blozen. '' Lekker kontje'' glimlach ik en ik speel even met James. Als Niall klaar is wisselen we om en gaat Niall nu in bad en ga ik met James onder de douche. Ik hou hem stevig vast en hij slaat zijn kleine armpjes om mijn nek en verschuilt zijn gezichtje in mijn nek. Ik glimlach en ik ga met mijn hand door zijn haar. Hij hoest eventjes en ik klop zachtjes op zijn rug. '' Ssst het komt allemaal goed'' zeg ik zachtjes en ik wrijf over zijn hoofdje. Gelukkig stond de verwarming aan dus in de badkamer was het niet koud. Ik stap eronder uit en ik kleed hem aan. Ik geef hem zijn dekentje en ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:13 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en leg eem dikke trui en roek klaar. Het zal gegarandeerd in het nieuws komen. Al snel sta uk onder de stralen van veertig graden en warm langzaam op. Na een poos wisselen we en ga ik languit in de bad liggen genietend van de warmte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik leg James in zijn bedje en ik ga bij Niall in bad zitten. '' Hmm ik was je haren wel '' glimlach ik en ik pak de shampoo. Ik spuit wat op mijn hand en ik haal zijn hoofd iets naar achteren zodat ik er beter bij kan. Ik masseer het voorzichtig in zijn haar en ik pak een bekertje en ik spoel het uit. '' Zoo nu ruiken je haren weer lekker '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ,


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik glimlach door de zachte aanrakingen. 'dat is lekker. Ik denk dat we dadelijk met een kop chocolademelk maar eens ons bed in kruipen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En dan gaan we lekker een filmpje kijken '' glimlach ik en ik leg zijn hoofd tegen mijn borst aan. '' Ik denk dat je morgen niet verkouden bent'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    ik knik 'de dokter zei dat ik snel weer warmte heb dus de kans is klein gelukkig' Ik stap uit het water en ik droog mezelf af en hijs me in de trui


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik droog mezelf ook af. Ik loop naar beneden en ik maak daar een grote kan met warme chocolade melk. Ik glimlach en ik loop naar boven. Ik geef hem een bekertje en schenk hem wat in. Ik ga naast hem zitten en we kijken samen tv


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Hran

    Ik ga alvsat een dvd klaar zetten en kruip in bed. Dankbaar vouw ik mijn handen om de mok en start de film. Het was This Is Us maar niet 3d. Jim wist neit eens dat ik die had maar de film vond hij geweldig dus hier is het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan