• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?



    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Ramazzotti.)
    - Zayn Javadd Malik. (Styles.)
    - Liam James Payne. (Cimmaron.)
    - Niall James Horan. (Escuela.)
    - Harry Edward Styles. (Makeilon.)
    - Kit Owen Davies. (KiliOfDurin.)

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Averalda.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (Roth.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Foxes.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Shaughnessy.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Vulcano.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Nici.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Cimmaron of Ramazzotti maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Het Begin:
    Het is vlak na een groot gevecht op het dorpsfeest, waarbij zelfs gewonden zijn gevallen en waarbij de politie nog steeds loopt te bemiddelen. Ze haten elkaar meer dan ooit. En de adrenaline stroomt nog door de lichamen van de jongens en de andere betrokkenen. Allemaal zijn ze een plan aan het bedenken, maar begrijpen ook dat het dit keer niet alleen zal lukken. Daarom proberen ze nadering te zoeken bij hun grootste vijanden. Met misschien wel de meest vuile ideeën voor ogen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 14:27 ]


    Reality's overrated.

    Gemma Styles.

    'Rustig maar. Niemand ziet ons hoor. En anders...redden we ons er wel uit hoor,' verzekerde Liv me, waarna ze weer naar haar schoenen keek. 'Ik hoop het. Ik heb geen zin in nog meer ruzie,' zuchtte ik. Onmiddellijk daarna hoorde ik voetstappen naderen. Verschrikt draaide ik me om. Shit, Mary-Lia, de beste vriendin van Harry. 'Gem! Wat leuk je te zien. Eén probleem, wat doet dat hier?' Ik zag de minachting in haar ogen staan, wanneer ze naar Liv keek. Nog voor ik iets kon zeggen, had Liv alweer een opmerking teruggegooid. 'Ik mag lopen waar ik wil Carter.' Na die woorden draaide Liv zich om en liet ons achter. 'Harry trouwens gezien? Ik moet hem spreken,' vroeg Mary nog. 'Nee, geen idee waar hij uithangt,' antwoordde ik bot. God, ik wist echt niet wat Harry in dat mens zag. De pretentie droop er vanaf. 'Ik ben moe, dus ik ga maar eens naar huis.' Zonder verdere uitleg liep ik ook weg, eindelijk naar huis.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liv Payne.

    Toen ik de deurbel hoorde,kwam ik er achter dat ik barstende koppijn had. Met een kleine zucht liep ik naar de deur en maakte die open. 'Liv is alles okè?'Hoor ik de stem van Alex,mijn beste vriendin zeggen. Verbaasd kijk ik haar aan. 'Hoe weet jij dat ik bij dat gevecht was? Je was toch in Ierland bij je opa en oma?'Vraag ik haar. 'Ja maar ik ben net thuis en het is op het nieuws. En daarin werden de namen;Payne,Styles,Tomlinson,Horan,Malik en Davies genoemd. Dus...'Antwoord ze en ik laat haar binnen,snel doe ik de deur dicht en zet de tv op het nieuws. 'Ik neem even een paracetemol.'Mompel ik,aangezien het volgende nieuws begint om 18.30. In de keuken zoek ik de paracetemol,en breek die in 4en. Waarna ik het snel in neem met wat water. Een korte rilling gaat over mijn rug door de smaak. 'Liv,je kunt beter eerst al dat bloed weghalen.'Roept Alex. 'Ja,ja rustig.'Grinnik ik kort. Ik loop richting de badkamer en pak daar een handdoek,die ik nat maak met lauw water en al het bloed weg haal. Waarna ik weer naar de woonkamer ga en op de bank plof.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam James Payne

    Wat Tomlinson allemaal denkt weet ik niet. Misschien wil ik het weten, misschien niet. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik nieuwsgierig ben. Wat zou er toch allemaal in zijn hoofd omgaan? Oplezen uit zijn ogen kan ik het niet. In het avondlicht kan ik nog net onderscheiden dat ze blauw zijn. Zo blauw als de oceaan. Maar mooie ogen hoeven hem toch niet knap te maken? Tomlinson is nog steeds de zelfde persoon. Al heb ik nu zo mijn... bijbedoelingen met hem. En uiteindelijk ben ik de persoon die er beter van word. Niet hij.
    "Ik moet weer weg. Of heb jij nog wat?" Het klinkt als een smoesje, maar daar besteed ik niet veel aandacht aan.
    Mijn mondhoeken krullen zich omhoog in een brede grijns en bliksemsnel grijp ik hem bij zijn kraag en duw hem tegen een boom. Om hem dan ruw te kussen. Mijn lippen bewegen zich hongerig en lustig. En mijn tong flitst even over zijn onderlip. Nog voor hij ook maar iets kan doen trek ik mezelf al terug en ga nét buiten zijn bereik staan, dichtbij zat, maar als hij dan besluit een klap uit te delen - een schop kan ook - kan ik achteruit schieten. Maar als hij besluit het tegenovergestelde te doen, is dat wel een mogelijkheid. Want dat zal ik zeker toelaten.
    Met één mondhoek omhoog kijk ik hem aan. Mijn tanden ietwat in mijn onderlip geboord.

    [Whoopwhoop.]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 18:34 ]


    Reality's overrated.

    [Omg....als Liv dit weet is ze niet blij whaha!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis Tomlinson.

    Ik slaak een kreetje als Liam me bij mijn kraag grijpt en heel even ben ik bang dat hij me helemaal dood gaat slaan. Maar al gauw voel ik zijn lippen tegen die van mij. Ruw en met heel veel lust. Ik had niet eens tijd om erop te reageren want hij trok zich al weer terug. Versteld bleef ik voor hem sta, na een vijftal minute wist ik pas weer wat te zeggen. "Waar the fack ben je mee bezig man?!" Het is niet dat ik het eigenlijk ontzettend erg vond... Maar god, m'n hele familie zou me haten als ze wisten dat ik met Payne had gezoend. Correctie, Payne die mij gezoend had. Eigenlijk wilde ik weglopen maar ik was toch benieuwd naar zijn reactie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Lang, het doet veel en veel te lang tot Tomlinson reageert. Waarom schiet hij niet gewoon op? Waarom blijft hij zo stom staan? Niks doen. Alsof hij, en ik nog beter ik vraag me af of Louis überhaupt een leven heeft, zijn tijd niet beter kan besteden.
    "Waar the fack ben je mee bezig man?!"
    Ik haal een hand door mijn haar. Op mijn hoede voor onverwachte bewegingen en kijk hem onderzoekend aan. Ik kom iets dichter in zijn buurt. Zet mijn been tussen die van hem. Mijn hoofd breng ik richting zijn oor. Mijn hete adem valt op zijn oorschelp, in de gure avondlucht zijn het kleine wolkjes. Mijn lippen raken zijn huid bijna. Doen dan bij enkele woorden af en toe. "De vraag is: Wat denk jij?"


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    Payne haalt een hand door zijn haar en zachtjes bijt ik heel even op mijn lip. Ik wist echt absoluut niet wat ik hier van moest denken, veronderstel nou dat hij hier gewoon een grapje met me aan het uithalen was. Dan stond ik straks zo ontzettend hard voor lul. En ik zweer, ik zag Payne er wel voor aan. Hij komt opnieuw een paar passen in mijn richting, maar verder naar achter kan ik niet, want daar is die verdomde boom. Mijn hartslag versneld als hij zijn been tussen die van mij plaatst. Ik sluit mijn ogen als ik zijn hoofd dichterbij zie komen, toch ietwat terughoudend. "De vraag is: Wat denk jij?" Fluistert hij in mijn oor. En toch ben ik blij dat hij me niet opnieuw heeft gezoend, ik zou niet weten wat ik dan had moeten doen. Maar ook op deze vraag wist ik niet zo goed wat ik moest zeggen. Waarom kwam dat nou weer ineens vandaan?! Ik wist altijd wat ik moest zeggen. "Je zou een gok kunnen doen..." Een grijns speelde rond mijn lippen en ik maakte een kleine beweging om comfortabeler te gaan staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nici schreef:
    [Omg....als Liv dit weet is ze niet blij whaha!]

    [Nee, Jay dan, haha]


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    (...)
    [Nee, Jay dan, haha]


    [Dat gaat nog wat worden. :') Dikke ruzies overal, haha, als ze er al achter komen. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    [Dat gaat nog wat worden. :') Dikke ruzies overal, haha, als ze er al achter komen. ^^]



    [Yupp! Zoveel gevechten whaha!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    [Dat gaat nog wat worden. :') Dikke ruzies overal, haha, als ze er al achter komen. ^^]

    [Hmm, Lieke, zie jij Jay en Louis al met elkaar vechten? Ik denk eerder dat Liv en Jay in gevecht gaan, hehe]


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    (...)
    [Hmm, Lieke, zie jij Jay en Louis al met elkaar vechten? Ik denk eerder dat Liv en Jay in gevecht gaan, hehe]


    [HAHA, nee. Maar goed. Bitchfight dan. ^^ Hehehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Roth schreef:
    (...)
    [Hmm, Lieke, zie jij Jay en Louis al met elkaar vechten? Ik denk eerder dat Liv en Jay in gevecht gaan, hehe]


    [Liv zal alleen vechten voor zelfverdediging.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    [Liv zal alleen vechten voor zelfverdediging.]


    [Aaahw, dat is nou jammer :cc. Tomlinson vs. Payne gaat nu niet door :cc]


    That is a perfect copy of reality.

    [Malik vs. Davies misschien wel. Ligt aan Josey denk ik... en Zayn]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 22:16 ]


    Bowties were never Cooler