• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?



    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Ramazzotti.)
    - Zayn Javadd Malik. (Styles.)
    - Liam James Payne. (Cimmaron.)
    - Niall James Horan. (Escuela.)
    - Harry Edward Styles. (Makeilon.)
    - Kit Owen Davies. (KiliOfDurin.)

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Averalda.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (Roth.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Foxes.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Shaughnessy.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Vulcano.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Nici.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Cimmaron of Ramazzotti maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Het Begin:
    Het is vlak na een groot gevecht op het dorpsfeest, waarbij zelfs gewonden zijn gevallen en waarbij de politie nog steeds loopt te bemiddelen. Ze haten elkaar meer dan ooit. En de adrenaline stroomt nog door de lichamen van de jongens en de andere betrokkenen. Allemaal zijn ze een plan aan het bedenken, maar begrijpen ook dat het dit keer niet alleen zal lukken. Daarom proberen ze nadering te zoeken bij hun grootste vijanden. Met misschien wel de meest vuile ideeën voor ogen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 14:27 ]


    Reality's overrated.

    Mary-Lia Louise Carter

    "Ik denk dat je het maar gewoon moet zien. Hetzelfde als wat jij mij vertelde. Afwachten," Ik kreunde even en keek haar geërgerd aan. "Ik háát afwachten. Dat is gewoon het ergste wat bestaat." Zuchtte ik diep. Ik hield meer van directe aanpak en misschien ging ik dat ook wel doen. Glimlachend streek ik mijn oversized sweater recht en keek Elena weer aan. Ze haalde haar schouders op en glimlachte breed. "Geen problem. Het was leuk om met je praten," zei ze, waarna ik voor de zoveelste keer zuchten. "Ik ga denk ik voor de directe aanpak en niet vergeten dat je Liam hier niks over mag zeggen." Zei ik met een lichte glimlach. Harry zou me vermoorden als hij erachter kwam en ik wilde hem liever bevriend houden. Of misschien wel iets meer dan dat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Het is belangrijk om met Payne ruzie te maken' zegt hij 'dié eikel' komt er na, gemeen uit zijn mond. Ik ga tegen de paal van de borden aanleunen en vraag nep-beledigd tegen hem 'Belangrijker dan zien hoe je zusje een van je vijanden in elkaar mept?' Ik laat mijn pruillipje zien en ik ga zitten. Als ik vraag welk bord we moeten volgen beantwoord hij mijn vraag door eerst zijn schouders op te halen, en dan te zeggen 'De tweede volgens mij.' Volgens mij? Volgens mij? Nou daar komen we lekker ver mee denk ik, maar ik zeg niks. 'Oké, dan gaan we die kant op' zeg ik tegen hem en ik sta weer op. Ik loop de rechter kant van de straat in en ik zie dat Louis gelijk heeft. We moeten wel nog een stuk lopen, aangezien we helemaal aan de andere kant van het dorp wonen.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    Jay leunt tegen de paal van de borden aan en kijkt me beledigend aan. Ik weet zeker dat ze het als een grapje bedoeld. "Belangrijker dan zien hoe je zusje een van je vijanden in elkaar mept?" Ze trekt een pruillipje en gaat zitten. "Nou, ja, ik weet het niet. Ik had dat ook wel willen zien, maar ruzie maken is het voor mij toch belangrijker. En Horan heeft toch een mep van jou gehad, dus het zit wel goed." Een grijns speelde rond mijn lippen en ik keek Jay aan. "Oké, dan gaan we die kant op," zegt ze op mijn antwoord van welke kant we op moeten. Ik knik en volg haar, inderdaad had ik gelijk. We moesten helaas nog even lopen en laat dat nou net iets zijn wat ik vreselijk haat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Nou, ja, ik weet het niet. Ik had dat ook wel willen zien, maar ruzie maken is het voor mij toch belangrijker. En Horan heeft toch een mep van jou gehad, dus het zit wel goed' zegt Louis tegen me. We lopen door een van de vele straten en ik grijns even. Ik grijns elke keer als ik er aan terug denk dat ik die sukkel van een Horan heb geslagen. We lopen een tijdje stil door de straten heen als we bij een kruispunt komen. Ik kijk op. Dit kruispunt ken ik niet? Ik kijk rond en ik zie Louis nergens meer. Is hij ergens afgeslagen wanneer ik niet aan het opletten was en hem niet hoorde? Of dat hij niet doorhad dat ik hem niet achterna ging? 'Louis!' roep ik. 'Louis! Waar ben je?' roep ik dan nog een keer, harder. Geen reacties. Ik begin te rennen, waar ben ik? 'Zoek je iemand?' hoor ik iemand achter me. Ik draai me om en ik schrik. Recht voor me staat een enge man, met een stinkende adem. 'Eh, nee hoor' zeg ik en ik ren weg. Mijn arm wordt vastgegrepen en ik gil. 'Kom dan lekker met ons mee, en trouwens, moeten meisjes zoals jij niet al op bed liggen?' Vraagt die gast. Ik ril, ik wil weg hier. Ik probeer mijn arm los te trekken. Mijn arm wordt steviger vastgepakt en ik word meegetrokken. Ik probeer weer te gillen, maar er wordt een hand voor me mond gelegt. 'Niet gillen. Dan maak je mensen wakker' zegt hij. Welke mensen? Er zijn hier geen mensen. Ik knik even en ik ruk me dan los. Ik ren weg en ik roep Louis' naam. Die enge mannen achtervolgen me, maar ik ben te snel. Als ik merk dat ze niet meer achter me zitten, verminder ik mijn vaart. Dan kijk ik op. Waar ben ik nu weer beland?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 22:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    Stil lopen we naast elkaar door de straten, handen in mijn zakken, hoofd omlaag en ik slenter maar door. Pas als ik bij een kruispunt kom kijk ik op, waar ik merk dat Jay niet meer naast me loopt. Fuck, waar kan ze zijn? Hoe kan ze nu zomaar ineens verdwijnen? God, ik ben zo'n slechte broer. "Jay! Jay! Waar ben je?" Gil ik heel hard. Ik haalde kort een hand door m'n haar en trapte gefrustreerd tegen de stoep aan. "Jay!" Riep ik nog een keer keihard, ik hoopte dat ze me zou horen. En ik hoopte vurig dat er niets ergs met haar gebeurd zou zijn. Dan zou ik het mezelf nooit vergeven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    Ik loop aan een stuk door, door straten heen die ik niet ken. Ik zuchf, hoe kon ík zo stom zijn door gewoonweg niet op te letten. Ik trap tegen steentjes aan die op de stoep liggen. Ik voel dat er tranen naar beneden diggelen. Soms ben ik zo snel emotioneel. Ik kijk omhoog, opzoek naar een straatbordje. Ik kijk even rond en ik vind het hier maar eng. In de verte staat een groepje hangjongeren. Ik zucht en ik loop gewoon door. 'Oeh, girl' roept er een. Ik negeer hem en ik loop door. Dan wordt de weg voor me versperdt. 'Oh boy, irriteer me niet' zeg ik en ik draai me om. Voordat ik het weet geef ik de dude die me de weg versperde een harde klap tegen zijn kaak. Hij kijkt me eerst verbaasd aan en ik blijf staan. Stom natuurlijk. Ik wil wegrennen, maar ik voel een harde klap tegen mijn neus. Ik voel dat er bloed naar beneden sijpelt. Ik ren zo hard als ik kan weg. Tot mijn verbazing komen ze me niet achterna. Als ik de straat uit ben hoor ik iemand mijn naam roepen. 'Louis! Louis ben jij dat?' Schreeuw ik terug. Ik hou mijn hand voor mijn neus, zodat het bloed niet verder gaat.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    Ik kon helemaal niets beginnen, want ja, wat kon ik doen? Het beste was gewoon om hier te blijven staan voor als Jay eventueel terug zou komen. "Louis! Louis ben jij dat?" Hoorde ik ineens in de verte en ik zucht opgelucht. "Jay!" Gilde ik opnieuw en ik zette het op een lopen, vanwaar het geluid vandaan kwam. "Blijf daar, ik kom naar je toe!" Ik begon al iets sneller te rennen, maar tevergeefs, ik kwam nergens uit. Na zo'n twee minuten vol gerend te hebben stop ik hijgend en blijf staan. Dit ging ook niet werken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Jay' schreeuwde Louis terug. 'Blijf daar, ik kom naar je toe' schreeuwde Louis bijna direct daarna. Ik wachtte even, maar ik wou heel graag hem weer zien en weg uit deze enge buurt. 'Nee, Louis, ik kom naar jou toe' schreeuwde ik ergens naartoe. Geen idee waar hij was, maar ik moest hem vinden. Ik begon te rennen, met nogsteeds mijn hand tegen mijn neus gedrukt. Mijn hand was ondertussen al mooi rood. Ik loop een straat in en ik zie aan de andere kant een jongen. Ik loop zijn richting in en ik zie dat het Louis is. 'Louis!' roep ik. Ik knuffel hem met een arm. Ik kijk op zijn shirt en ik zie wat bloedvlekken. 'Sorry' zeg ik zachtjes.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    "Nee, Louis, ik kom naar jou toe," hoorde ik haar schreeuwen. Ook goed. Dan hoefde ik niet meer te rennen. Na een vijftal minuten komt Jay de straat in gerend en opgelucht sla ik mijn beide armen om haar heen en trek haar tegen me aan. "Gek, waar was je nou? En wat is er met je neus gebeurd?" Ik maakte me mezelf los van haar. "Sorry," hoor ik haar zeggen en ik wuif het weg. Die bloedvlekken op mijn shirt boeide me helemaal niets. Ik wilde gewoon weten wat er met haar gebeurd was, waarom ze ineens zo weg was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    Louis slaat beide armen om mij heen en vraagt 'Gek. Waar was je nou? En wat is er met je neus gebeurd?' Dan maakt hij zich los van mij. 'Ergens waar ik niet wilde zijn en iemand stompte me tegen me neus nadat ik hem tegen zijn kaak had geslagen. Niets bijzonders' mompel ik. Ik wil niet dat hij boos wordt omdat ik weer gevochten heb, en omdat ik de verkeerde kant op ben gelopen. 'Ben je nu boos?' Vraag ik zachtjes. Als hij boos is namelijk, blijf ik uit zijn buurt.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    "Ergens waar ik niet wilde zijn en iemand stompte me tegen me neus nadat ik hem tegen zijn kaak had geslagen. Niets bijzonders," mompelde ze. Mijn ogen verwijdde zich kort en ik keek Jay aan. "En dat noem jij niets bijzonders? Nou volgens mij is dat heel wat, als ik die kerel in m'n handen krijg dan zal ik 'm is wat laten zien..." Ik balde mijn handen tot vuisten, niemand kwam aan mijn familie. "Ben je boos?" Vroeg ze zachtjes en direct schudde ik mijn hoofd. "Natuurlijk niet, hoe kan ik ooit boos op jou worden?" En dat was waar, ik was volgens mij nog nooit echt boos op Jay geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    Ik zag hoe zijn ogen groter werden nadat ik zei dat iemand me tegen mijn neus had geslagen. 'En dat noem jij niets bijzonders? Nou volgens mij is dat heel wat, als ik die kerel in m'n handen krijg dan zal ik 'm is wat laten zien...' Zegt Louis dan. Ik schud mijn hoofd even. Louis balde zijn handen tot vuisten, hij was boos, op mij of op die kerels. Nadat ik vroeg of hij boos op me was knikte hij direct nee. Oké, hij was dus boos op die kerels van daar net. 'Natuurlijk niet, hoe kan ik ooit boos op jou worden?' Vraagt hij dan aan mij. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, misschien door de domme dingen die ik doe. En oh, als je die kerels wil aanpakken die mij hebben geslagen, twee straten hierachter staan of stonden ze' zeg ik tegen hem en ik glimlach even.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    Jay schud even haar hoofd. "Ik heb geen idee, misschien door de domme dingen die ik doe. En oh, als je die kerels wil aanpakken die mij hebben geslagen, twee straten hierachter staan of stonden ze," zegt ze tegen me en glimlacht kort. Ook bij mij verschijnt er een grijns op mijn lippen. "Hm, dat is misschien wel leuk om is te gaan kijken, niet? Maar dan doen het wel morgen, want ik wed dat die gozers daar iedere dag komen." Het was niet dat ik nu geen zin had om te gaan, ik wilde ervoor zorgen dat Jay's bloedneus stopte met lopen en we die konden verzorgen. Dat is tenslotte het belangrijkste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Hm, dat is misschien wel leuk om is te gaan kijken, niet? Maar dan doen het wel morgen, want ik wed dat die gozers daar iedere dag komen.' Zegt Louis grijnzend. Ik snap wel waarom, het is nu mega-laat en niemand is meer op ofzo. Nouja, behalve hun dan. Ik trek Louis mee naar ons huis, dat een straat verderop is. Als we er zijn laat ik Louis los en open ik zachtjes de deur. Onze ouders liggen waarschijnlijk al op bed, maar ik heb het dus echt nog geen zin om te slapen. Ik loop naar de keuken en ik pak een zak chips. Ik leg hem neer en was mijn handen even. Dan pak een stuk van de keukenrol om het bloed tegen te houden. 'Ga jij al naar bed?' Vraag ik dan maar om de stilte te verbreken.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    Jay trekt me mee richting ons huis, als we er eenmaal zijn laat ze me los en opent ze heel zachtjes de deur. Ik volg haar naar de keuken en zie hoe ze een zak chips pakt. "Ga jij al naar bed?" Vraagt ze dan aan mij en ik schud mijn hoofd. "Nee, ik wil eerst even graag naar je neus kijken." Ik pak het doekje uit haar handen en leg dat op de keukentafel neer. Langzaam en vooral rustig kijk ik even kort naar haar neus, waar ik niets ongewoons aan kan merken. "Ik denk dat er niets aan de hand is, je kunt gewoon gaan slapen dadelijk, nadat je -je neus hebt gewassen," ik glimlachte naar haar en graaide wat chips uit de zak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you