• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?



    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Ramazzotti.)
    - Zayn Javadd Malik. (Styles.)
    - Liam James Payne. (Cimmaron.)
    - Niall James Horan. (Escuela.)
    - Harry Edward Styles. (Makeilon.)
    - Kit Owen Davies. (KiliOfDurin.)

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Averalda.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (Roth.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Foxes.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Shaughnessy.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Vulcano.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Nici.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Cimmaron of Ramazzotti maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Het Begin:
    Het is vlak na een groot gevecht op het dorpsfeest, waarbij zelfs gewonden zijn gevallen en waarbij de politie nog steeds loopt te bemiddelen. Ze haten elkaar meer dan ooit. En de adrenaline stroomt nog door de lichamen van de jongens en de andere betrokkenen. Allemaal zijn ze een plan aan het bedenken, maar begrijpen ook dat het dit keer niet alleen zal lukken. Daarom proberen ze nadering te zoeken bij hun grootste vijanden. Met misschien wel de meest vuile ideeën voor ogen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 14:27 ]


    Reality's overrated.

    [Kan Elena anders ook bij hun komen? Dan is er iemand van Louis en van Liam c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.

    Met een grijns rond zijn lippen schud hij zijn hoofd. "Lijkt me een goed idee." Aan mijn hand, die Liam overigens nog steeds vast heeft, trekt hij me zachtjes mee. Glimlachend kijk ik naar hem, waarneer ik ook wil gaan lopen hoor ik een stem. God. Nee. Dit kan niet waar zijn. We waren nog zo voorzichtig geweest, maar ja, met wat eigenlijk? "Louis?!" Zegt het meisje dan. En ik knijp van schrik iets te hard in Liam's hand. Nee. Waarom moet dit nou net Jay zijn?! Als ik bedenk wat ik deed laat ik Liam's had direct los. "Uhm, Jay, tja. Dit is niet wat je denkt!" Ik hoop dat ik straks een hele goede smoes kan verzinnen anders weet ik het namelijk ook niet meer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Shaughnessy schreef:
    [Kan Elena anders ook bij hun komen? Dan is er iemand van Louis en van Liam c:]


    [Doe maar Mirriemir. c:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elena Feline Lowell


    Enige tijd later loop ik rustig over straat. Ik had besloten om even naar buiten te gaan, frisse lucht scheppen. Ik had mijn gedachtes totaal niet op een rijtje. Aan de enige kant wilde ik Liam graag vertellen dat ik misschien iets voor hem voelde, maar aan de andere kant was het te risicovol. Het zou onze vrienschap kunnen verpesten. En dat is iets wat ik helemaal niet wilde. Onze vriendschap was erg belangrijk voor me. Zo onzeker als ik was besloot ik mijn mond maar te houden. Het risico was te groot. Toen viel mijn blik op twee jongens die me wel heel bekend voor kwamen. Naast hen stond een meisje. De jongens hielden elkaars handen vast, maar de één rukte zijn hand opeens snel los. Ik keek beter. Het zal toch niet... Ik zette een paar stappen dichter in hun richting. Ik stopte abrupt toen ik door had dat mijn gedachtes juist waren. Het waren Liam, Tomlinson en zijn zusje. De shok was groot. Ik wist niet wat ik er van moest denken.
    "Li-Liam?" probeerde ik te zeggen. Waarom hielden ze elkaars handen vast?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [ Jaaa, hoe praten Liam en Louis zich hier nou weer uit ^-^ ]


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    [ Jaaa, hoe praten Liam en Louis zich hier nou weer uit ^-^ ]

    [Pampampaaam. Wij komen ons er lekker mee bemoeien. ^^]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam James Payne.

    Alles loopt mis. Wat een rotzooi. Een drama. En bijna raak ik in paniek, ik zou de rustige maar eigenlijk wat onzekere Liam moeten zijn. Dat is wie ik ben. Maar vanavond laat ik ineens een heel ander gezicht zien. Eén waarbij de ware ik regelmatig opduikt weliswaar. Maar uiteindelijk blijf ik gecontroleerd.
    Onopvallend laat ik mijn vingertoppen over de onderrug van Tomlinson glijden. Geruststellend maar met een dubbele betekenis. Dan loop ik naar Elena, die zich er ondertussen ook bij heeft gevoegd. "Er was niks," zeg ik. "Gewoon het uitproberen en het wat uit de hand gelopen zoeken van elkaars grenzen. Ons geheimpje, hoop ik. Oh, en Tommo, ik hoop dat je bed stevig genoeg is, om jou en je 'vriendje' te houden als het er weer eens hevig aan toe gaat." Ik hoop dat Tomlinson de laatste subtiele hint heeft begrepen en zend hem een snelle maar verleidelijke knipoog toe. Wetend dat Elena en zijn zusje die onmogelijk gezien kunnen hebben.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 13:40 ]


    Reality's overrated.

    Elena Feline Lowell


    Liam liep naar me toe. "Er was niks," zei hij. "Gewoon het uitproberen en het wat uit de hand gelopen zoeken van elkaars grenzen. Ons geheimpje, hoop ik." Moest dit me gerust stellen? Of moest ik me nu juist zorgen maken? Ik besloot om maar gewoon het eerste te doen. "Oh oke. Ik- ehm, ik wil niet dat je gewond of gekwetst raakt," zei ik. "Door die klootzak." voeg ik er aan toe, om mijn ergernis aan Tomlinson te benadrukken. Ik was nooit zo van het schelden. Het klonk vreemd uit mijn mond. Toch vond ik dat het nu even nodig was.
    "Oh, en Tommo, ik hoop dat je bed stevig genoeg is, om jou en je 'vriendje' te houden als het er weer eens hevig aan toe gaat." zei Liam vervolgens tegen Tomlinson. Ik grinnikte zacht. Dat was mijn- de Liam die ik kende.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Uhm, Jay, tja. Dit is niet wat je denkt!' roept Louis tegen. Ik kijk hem met een - en jij denkt dat ik dat geloof - blik aan en ik zucht even. 'Ja, tuurlijk. Je zei tegen mij dat je met hem ruzie zou schoppen, ik kom jou kant op omdat het voor mij toch wel heel lang duurt, en dan geeft Payne je een kus op je fucking mond. Heel geloofwaardig om te zeggen dat het niet is wat ik denk dat het is' zeg ik boos. Dan komt dat kind van een Elena er ook nog bij. Ze kijkt net zo geschokt als mij, zijn we het ergens over eens. 'Li-Liam?' vraagt zij dan. Liam reageert daarop en loopt haar kant op. 'Er was niks' zegt hij tegen haar. Nee, nátuurlijk niet. 'Gewoon het uitproberen en het wat uit de hand gelopen zoeken van elkaars grenzen. Ons geheimpje, hoop ik. Oh, en Tommo, ik hoop dat je bed stevig genoeg is, om jou en je 'vriendje' te houden als het er weer eens hevig aan toe gaat.' zegt Payne dan tegen Louis en ik kijk hun even aan. Ik zag Elena grinniken, ik wist meteen dat zij dacht dat hij het gemeen bedoelde, maar ik wist dat er meer achter verscholen zat. Dan kijk ik Louis aan, 'Nou, wat was dat net?' vraag ik aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.

    "Li-Liam?" Hoorde ik toen ook nog is. Oh nee, daar hadden we Liam's beste vriendin. Leuk. God, hoe gaan we ons zelf hier uberhaupt uit redden? Sowieso zou die slet van een Elena alles geloven wat Liam tegen haar zei. En daar kwam mijn gemene kant weer terug naar boven. Een kleine glijd over mijn rug als ik zijn vingertoppen kort over mijn onderrug voel glijden, waarna Liam van me weg loopt en naar Elena toe gaat. "Er was niks," zegt hij tegen haar. "Gewoon het uitproberen en het wat uit de hand gelopen zoeken van elkaars grenzen. Ons geheimpje, hoop ik. Oh, en Tommo, ik hoop dat je bed stevig genoeg is, om jou en je 'vriendje' te houden als het er weer eens hevig aan toe gaat." Knipoogt hij me toe. Die knipoog kunnen de twee meiden moeilijk gezien hebben. Vurig hoop ik dat mijn wangen niet ontzettend rood zijn geworden, anders dan ging Jay nog meer vragen. Expres zei ik ook niets terug. Elena grinnikt na Liam's woorden en oh, ik zou haar zo graag iets aan willen doen. Ik vind haar zo irritant. Maar goed, ze is natuurlijk de beste vriendin van Liam en weet ik veel wat ze nog uitspoken samen. - Ho wacht, sinds wanneer houd zoiets mij tegen. Ik slaak een zachte zucht en ga dan bij Jay staan, die me al aan kijkt. "Nou, wat was dat net?" Vraagt ze aan mij en ik haal langzaam mijn schouders op. "Niets. Ik verzeker je. Gewoon een beetje pesten. Als we hier weg zijn vertel ik je alles." Doelend op die twee, zodat ze het niet zouden kunnen horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 21:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    "Oh oke. Ik- ehm, ik wil niet dat je gewond of gekwetst raakt," zegt Elena. "Door die klootzak."
    Scheldwoorden klinken raar uit de mond van mijn beste vriendin. En al heb ik het zelf ook niet zo op het schelden, als het op één van mijn grootste vijanden slaat vind ik het best. Prima zelfs. Als dat nodig is gaat ze haar gang maar, ik zou haar nog aanmoedigen ook. Wetend dat ik het zelf ook doe. Toch irriteer ik me er nu aan. Ze grinnikt om mijn vervolgende woorden, al was het eigenlijk helemaal niet gemeen. Het betekend dat ik dus redelijk ben geslaagd. In haar geval dan, want Tomlinson's zusje lijkt het nog steeds te wantrouwen. Jemig, wat een rotkind.
    "Kom je, Elena?" vraag ik haar zachtjes. "Of heb je nog plannen?"
    Eigenlijk ben ik druk in gedachten hoe ik Tomlinson de volgende keer het beste kan benaderen. En belangrijker, hoe ik hem verliefd op me kan zien te krijgen. "Wacht even." Ik draai me om, richting Tomlinson. Sleur hem een klein stukje van zijn zusje vandaan zodat we in het donkergehuld staat en ze mijn fluistering niet kan horen en geef hem een stomp. Eén waarvan ik weet dat die niet amper pijn zal doen, maar er voor de anderen wel pijnlijk uit zal zijn. Hoera voor het boksen. "Sorry Lou, maar wat dacht je van morgenochtend vroeg, zelfde plek?" Ik zet mijn tanden zachtjes in zijn oorlel en wacht op zijn antwoord. Hij moet wel snel zijn. Dan geef ik hem nog eenzelfde stomp en loop richting Elena. Waarna ik haar aan haar onderarm meetrek.


    Reality's overrated.

    Topic Twee.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    Eigenlijk wilde ik helemaal nog niet terug naar huis, het klonk misschien heel gek, maar zo erg vond ik het nou weer niet om daar met Liam te staan. Het leek met toch best een aardige jongen. God, het ging echt achteruit met mij. Ik zie dat Liam zich omdraait en vervolgens op me afkomt en me met hem meetrekt. We staan bijna op dezelfde plek als net, maar hier kunnen ze ons in ieder geval niet horen. Een pijnlijke kreet verliet mijn mond als Liam me een stomp geeft en vragend kijk ik hem aan. Waar was dit nou weer goed voor? Niet dat het super veel pijn deed, maar toch. "Sorry Lou, maar wat dacht je van morgenochtend vroeg, zelfde plek?" Zachtjes bijt hij in mijn oorlel en een siddering gaat door mijn lichaam heen. "Dat is goed." Mompel ik zachtjes. Opnieuw geeft hij me nog een stomp, maar zo stom als ik ben reageer ik niet. Dit zal vast vragen opleveren van Jay. Ik kijk na hoe hij terug loopt naar Elena en ga dan zelf weer naar Jay. "Kom je? Ik wil geen minuut langer bij dat stuk vreten zijn." Zeg ik, misschien iets te hard.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elena Feline Lowell
    "Kom je, Elena?" vroeg Liam zachtjes. "Of heb je nog plannen?" Ik schudde mijn hoofd. Liam begon langzaam naar Tomlinson te lopen. "Wacht even," zei hij nog tegen mij. Hij fluisterde Tomlinson wat toe en gaf hem een stomp. Het zullen vast een paar gemene woorden geweest zijn. Misschien een dreigement. Dat hoopte ik, tenminste. Die Tomlinson kon in echt niet uitstaan. En dat irritante zusje van hem ook niet.
    Als Liam weer naast me staat, trekt hij me zachtjes mee aan mijn onderarm.
    "Is het erger geworden, de ruzie tussen jou en Tomlinson?" vroeg ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Niets. Ik verzeker je. Gewoon een beetje pesten. Als we hier weg zijn vertel ik je alles.' zegt Louis en dan wordt hij weer meegetrokken door Liam. Ik trek mijn wenkbrouwen op en kijk naar wat hun doen, ik zie Liam wat woorden fluisteren en Louis zegt wat terug. Dan krijgt Louis een stomp, maar ik kan niet goed zien of Louis wat terug doet. Ik laat het maar zo en wacht tot dat Louis terug komt. Als Louis weer mijn kant op komt zegt hij 'Kom je? Ik wil geen minuut langer bij dat stuk vreten zijn.' Ik knik en ik trek hem mee de andere kant op. 'Nou wat was dat net? Jullie leken wel een verliefd stelletje daar' zeg ik redelijk geïrriteerd. Hoelang hield hij dit al achter voor me? Hij weet dat hij me alles kan vertellen, als hij niet wilt dat ik het tegen me ouders zeg, doe ik dat ook niet. Ik zou niet al te blij zijn als hij met Liam zou gaan, maar tja, het is zijn keuze.

    [ Wie heeft Story of My Life al gehoord? <3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    That is a perfect copy of reality.