• Heey daar,

    Vanochtend ging ik in bad, dit doe ik eigenlijk nooit want ik ben 8 jaar geleden voor het laatst erin geweest. Toen ik eruit kwam was ik helemaal aan het trillen door wss niet zulke goeie ventilatie met mijn astma. Dus mama had me op de wc gezet met handdoeken, koud washandje, water en raam een stukje open en de deur. Ik ben gelukkig niet flauw gevallen. Nu gaat het wel beter maar soms ben ik ineens erg duizelig of ineens erge hoofdpijn. Heeft iemand tips om er iets tegen te doen... Ik heb namelijk hiermee totaal geen ervaring.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dat ook wel eens als ik onder de douche sta, maar dat komt dan ook een beetje door de hitte. Ik heb namelijk geen astma. Maar dan krijg ik ook zwarte vlekken voor mijn ogen en de vorige keer kon ik zelfs voor 5 minuten helemaal niks meer zien.
    Ik denk niet dat je er iets tegen kan gaan doen, behalve rustig aan, genoeg water drinken en het niet te warm of te koud krijgen.


    Your make-up is terrible

    Sowieso rustig blijven ademhalen; zorgen dat je het niet te koud of te warm krijgt en probeer te snelle overgangen tussen warm en koud te vermijden (rustig omhoog komen vanuit het bad, in plaats van direct op te springen, ed.). Verder weet ik zo ook niets meer. Ik hoop voor jou dat het niet meer voorvalt!


    We need a bigger boat.

    Scavo schreef:
    Sowieso rustig blijven ademhalen; zorgen dat je het niet te koud of te warm krijgt en probeer te snelle overgangen tussen warm en koud te vermijden (rustig omhoog komen vanuit het bad, in plaats van direct op te springen, ed.). Verder weet ik zo ook niets meer. Ik hoop voor jou dat het niet meer voorvalt!
    Ik ga zoiezo nooit meer in bad maar in de sauna heb ik er nooit last van gehad en dit was de eerste keer.

    Ik zit nu gewoon in mijn kamer een beetje mijn raam open enzo maa rnog steeds ben ik ineens wat duizelig enzo of beginnen mijn vingers te trillen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien helpt iets eten wel? Misschien krijg je wel de griep; is het wel de Tijs van het jaar voor.


    We need a bigger boat.

    Niet te lang in bad blijven zitten. Het komt echt door de warmte. Daar krijg je het na een poosje benauwd van.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    IrishNialler schreef:
    (...)Ik ga zoiezo nooit meer in bad maar in de sauna heb ik er nooit last van gehad en dit was de eerste keer.

    Ik zit nu gewoon in mijn kamer een beetje mijn raam open enzo maa rnog steeds ben ik ineens wat duizelig enzo of beginnen mijn vingers te trillen


    Ik had er in de sauna dus ook totaal geen last van, enkel in de douche.

    Ik zou ook proberen wat te eten, of misschien thee te drinken?


    Your make-up is terrible

    Maleficia schreef:
    Niet te lang in bad blijven zitten. Het komt echt door de warmte. Daar krijg je het na een poosje benauwd van.
    Ik heb er hooguit 20 minuten in gezeten omdat ik het altijd te snel zat ben..
    Ik had daarna wat brodo en melk op en dat hielp wel maar nu heb ik ook een koekje met drinken maar nog steeds heb ik er last van..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Drink goed water voor je in bad ga en maak je bad niet te heet. Zorg dat je in 'stapjes' het bad ingaat. Dus eerst pootje baden, dan erin met je kont, dan je benen plat en vervolgens gaan liggen. Ook kun je je hoofd onderdompelen zodat niet alle warmte naar je hoofd stijgt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Michonne schreef:
    Ik heb dat ook wel eens als ik onder de douche sta, maar dat komt dan ook een beetje door de hitte. Ik heb namelijk geen astma. Maar dan krijg ik ook zwarte vlekken voor mijn ogen en de vorige keer kon ik zelfs voor 5 minuten helemaal niks meer zien.
    Ik denk niet dat je er iets tegen kan gaan doen, behalve rustig aan, genoeg water drinken en het niet te warm of te koud krijgen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Niet meer te lang in bad zitten? Als je weet dat er last van krijgt, moet je het niet doen. Dat heb ik met heel veel dingen vanwege m'n chronische pijn. Of speedbadderen :')
    Anyways, ik zou niet weten wat je er verder aan kunt doen. Niet in paniek raken, dat is een ding wat zeker is.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Niet meer te lang in bad zitten? Als je weet dat er last van krijgt, moet je het niet doen. Dat heb ik met heel veel dingen vanwege m'n chronische pijn. Of speedbadderen :')
    Anyways, ik zou niet weten wat je er verder aan kunt doen. Niet in paniek raken, dat is een ding wat zeker is.
    Als ik in bad ga is het een wonder. ik denk dat ik in mijn hele leven als je baby niet meer telt zon 20 keer ben gegaan het is al 8 jaar geleden dus ik douche altijd. en dit is de eerste keer dat ik er last van heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)Als ik in bad ga is het een wonder. ik denk dat ik in mijn hele leven als je baby niet meer telt zon 20 keer ben gegaan het is al 8 jaar geleden dus ik douche altijd. en dit is de eerste keer dat ik er last van heb


    Nou ja, dan weet je voor de volgende keer dat het niet echt een slim idee is, toch? Je kon dit van te voren ook niet weten.. Maar als je het echt eng vond en je wil weten wat er is gebeurd, kan je ook even langs de huisarts gaan?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Nou ja, dan weet je voor de volgende keer dat het niet echt een slim idee is, toch? Je kon dit van te voren ook niet weten.. Maar als je het echt eng vond en je wil weten wat er is gebeurd, kan je ook even langs de huisarts gaan?
    haha inderdaad, niet dat het erg is awnt ik ben totaal geen bad typje. Normaal ben ik wel altijd even duizelig maar dit keer kon ik amper blijven staan dusja. Waarschijnlijk is het de warmte en blijkbaar te weinig frisse lucht. Terwijl normaal gaat het maar hetzal wel ahah en ik ben ook ziek aan het worden ne ik krijg weer meer last van mijn astma door het weer dus de samenspel zal er wel voor zorgen en dat ik stres heb en me emotioneel niet goed af gaat zal wel allemaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)haha inderdaad, niet dat het erg is awnt ik ben totaal geen bad typje. Normaal ben ik wel altijd even duizelig maar dit keer kon ik amper blijven staan dusja. Waarschijnlijk is het de warmte en blijkbaar te weinig frisse lucht. Terwijl normaal gaat het maar hetzal wel ahah en ik ben ook ziek aan het worden ne ik krijg weer meer last van mijn astma door het weer dus de samenspel zal er wel voor zorgen en dat ik stres heb en me emotioneel niet goed af gaat zal wel allemaal


    Ja, dat alles kan inderdaad invloed hebben! Maar ik heb ook ergens laatst gelezen dat het eigenlijk (zoals mensen wel eens beweren) helemaal niet goed is om damp in te ademen. Misschien ben jij er dus vatbaarder voor!


    To infinity and beyond •

    Dit heb ik bijna altijd als ik douche en soms als ik mijn raam vergeet opendoen als ik in bad ga. Ik denk dat het deels is door de hitte (ik ga meestal samen met mijn vriend in de douche, spaart water en kun je ten minste makkelijk aan je rug, maar met twee personen is het nog benauwder en warmer, dusjah)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.