• Heey daar,

    Vanochtend ging ik in bad, dit doe ik eigenlijk nooit want ik ben 8 jaar geleden voor het laatst erin geweest. Toen ik eruit kwam was ik helemaal aan het trillen door wss niet zulke goeie ventilatie met mijn astma. Dus mama had me op de wc gezet met handdoeken, koud washandje, water en raam een stukje open en de deur. Ik ben gelukkig niet flauw gevallen. Nu gaat het wel beter maar soms ben ik ineens erg duizelig of ineens erge hoofdpijn. Heeft iemand tips om er iets tegen te doen... Ik heb namelijk hiermee totaal geen ervaring.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dat ook wel eens als ik onder de douche sta, maar dat komt dan ook een beetje door de hitte. Ik heb namelijk geen astma. Maar dan krijg ik ook zwarte vlekken voor mijn ogen en de vorige keer kon ik zelfs voor 5 minuten helemaal niks meer zien.
    Ik denk niet dat je er iets tegen kan gaan doen, behalve rustig aan, genoeg water drinken en het niet te warm of te koud krijgen.


    Your make-up is terrible

    Sowieso rustig blijven ademhalen; zorgen dat je het niet te koud of te warm krijgt en probeer te snelle overgangen tussen warm en koud te vermijden (rustig omhoog komen vanuit het bad, in plaats van direct op te springen, ed.). Verder weet ik zo ook niets meer. Ik hoop voor jou dat het niet meer voorvalt!


    We need a bigger boat.

    Scavo schreef:
    Sowieso rustig blijven ademhalen; zorgen dat je het niet te koud of te warm krijgt en probeer te snelle overgangen tussen warm en koud te vermijden (rustig omhoog komen vanuit het bad, in plaats van direct op te springen, ed.). Verder weet ik zo ook niets meer. Ik hoop voor jou dat het niet meer voorvalt!
    Ik ga zoiezo nooit meer in bad maar in de sauna heb ik er nooit last van gehad en dit was de eerste keer.

    Ik zit nu gewoon in mijn kamer een beetje mijn raam open enzo maa rnog steeds ben ik ineens wat duizelig enzo of beginnen mijn vingers te trillen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan