• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

[ow sorry haahha dacht dat je hem al gezien had

Niall Horan

Ik snik hard tegen Jim aan. 'Het is zo super irritant Jim. Ik houd van mijn gezin, ik houd van mijn baan maar blijkbaar beseffen ze niet dat ik geen robot ben en dat ik wel eens ziek zal zijn.' snif ik. 'Ik houd van mijn vak en ik doe het echt met heel veel plezier, maar mijn kind zien opgroeien vind ik ook geweldig' snif ik

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[ Hahah neee]

Jim Horan

'' Ik weet dat het moeilijk is om je gezin en je werk te combineren... En echt waar als ze nog een keer over je zeuren ben ik er zo klaar mee dat ik er voor zorg dat ze ontslagen worden want dit kan niet meer langer zo. Ze moeten echt beseffen dat jij niet alles meer kunt nou ja wel alles maar je word sneller ziek en moe. En daar moeten ze rekening mee houden'' zeg ik wijs .

[hahah sorpoepeie

Niall Horan
    Ik knik naar hem. 'Het is gewoon zo moeilijk ik wil alles gewoon zo graag en dan die ziekte verschrikkelijk' zucht ik

Hhaha

Jim Horan

Ik knik en ik geef hem een kus. '' Ik heb hem gewaarschuwd. Kom dan gaan we weer terug naar de studio. Ik blijf er bij '' glimlach ik

Niall Horan

Ik knik naar hem. 'Het werd me gewoon even te veel zo' zeg ik zacht en knuffel hem. Ik drink snel wat water en loop met hem mee. James rent op me af als hij me ziet en ik tel hem op met een waterig glimlachje. 'papa boos?" ik glimlach ' Nee papa niet meer boos, papa gaat weer liedjes zingen' zeg ik en geef hem aan Jim. Ik loop naar de boys en ik glimlach zwak. 'Zayn was hij toenet een beetje lief?"

[oooo mijn quiz staat in de top lololl

Jim Horan

Ik glimlach en ik geef James een dikke knuffel. '' Hahah jaa hoor hij was een beetje boos aan het doen tegen de producer. Het zag er heel schattig uit'' grinnikt Zayn . Ik begin ook te lachen en ik ga op de stoel zitten voor het glas. De producer zucht even . Ik kijk hem aan en al snel begint hij weer. Ik steek mijn duim op voor Niall en Zayn maar vooral voor Niall

Niall Horan

Ik gniffel en ik ga vrvolgens het hokje in. Ik doe de koptelefoon op en plug de stekker in mijn gitaar. Ik ga zitten en zet de microfoons goed. Er word afgeteld en we beginnen te zingen en te spelen met zijn vijven in het hokje. 'en stop, Harry die uithaal kan dat een noot hoger? Niall jou uithaaltje bij de solo mag iets langer doorgaan tot Louis begint aan zijn stukje' Ik knik dat het goed is. 'Zonder gitaar, daarna gaan we voor de muziek

Jim Horan

Ik grijns . Nu praat hij wel een toontje lager. '' Papaaaa?'' vraagt James. Die producer zucht en ik geef hem een vuile blik . '' Ja lieverd ?'' vraag ik . '' Ikuh vervelen'' zegt James . Ik grinnik en ik hou hem stevig vast. '' Kom hier dan kun je naar papa kijken'' zeg ik . Hij klimt op mijn schoot en ik hou hem weer stevig vast. Hij zwaait Naar Niall en ik giechel

Niall Horan

Glimlachend zwaai ik even naar James. 'Dus uhm ik moet zo lang mogelijk en dicht mogelijk naar Louis zijn stuk toe?" vraag ik voor de zekerheid' De producer zegt ja en ik knik. Al snel tellen we af en beginnen we te zingen.

Jim Horan

Ik glimlach en ik geniet van de stemmen van de jongens. Ik ben zo blij dat ik hier bij mag zijn. '' Hij zingt nu veel beter'' mompelt die producer. Ik grijns . '' Oké jongens dat was het voor vandaag ! '' zegt hij . Ik zie de jongens opgelucht zuchten en ik omhels Niall als hij dat kleine hokje uit komt

Niall Horan

Ik glimlach opgelucht met een zucht als we klaar zijn. 'Kunnen jullie morgen er zijn van 9 tot 12, dan lunchen we en hebben we een fotoshoot voor de voorkant van het album' ik knik dat het goed is en omhels de jongens nog even.

Jim Horan

Ik grinnik . '' Weet je wat wij gaan doen? '' vraag ik aan mijn 2 mannen . James schud zijn hoofd. '' Wij gaan naar dee.... Mac Donaldsss'' giechel ik . James begint vrolijk te springen .'' Dankje papieee'' zegt James en hij knuffelt mij. Ik grinnik en ik geef hem een kus

Niall

Jeeeej' roep ik vrolijk en grijns. 'Kom we gaan verder' roep ik vrolijk en klik James in zijn stoeltje en plof neer voorin en zet de radio best hard aan en begin luid mee te zingen met de muziek en james begint te lachen

Jim Horan

Ik grinnik en ik stap in de auto. Ik start hem en ik rijd naar de dichts bij zijnde Mac Donalds. Ik parkeer de auto en ik stap uit. Ik til James uit zijn stoeltje en ik doe de auto op slot. '' Gaan jullie alvast een plekje uitzoeken dan bestel ik '' zeg ik en ik ga in de rij staan. ''Goedemiddag wat wilt u hebben'' vraagt een mevrouw. '' Een Mc Chicken menu large graag. Met een cola en ik wil Een Big mac menu met Cola. Ook large . En ik wil een een happy meal met choco melk en danoontje'' zeg ik . De vrouw knikt . '' Dat is dan 40 pond'' zegt ze. Ik betaal en ik wacht tot dat ik mijn eten krijg