• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik glimlach breed en knuffel teruf. ' je bent lief papa en hoeveel nachtjes slapen ben jij jaeig?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nog 4 nachtjes '' glimlach ik en ik pak een knuffel . Ik geef het aan James en ik stop hem lekker in.'' Als jij nu eens gaat slapen gaan mij morgen weer wat leuks doen'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James


    Ik knik en stop mijn duim in mijn mond en al snel slaap ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik sluit de deur . ik ga naar mijn slaapkamer en ik stap in bed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik voel hke iemand naast me jomt en glimlacg eaarba ik in eem diepe lange slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef hem een kleine kus en ik val in slaap. Ik droom over Niall die achterna gezeten word door duizenden versie's van ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [pff voel me kut

    Niall HOran

    Ik schrik wakker en zie dat het half drie in de nacht is maar slapen lukt me niet meer. Ik loop naar de studio en doe de deuren dicht. Verzonken in mijn eigen wereld begin ik op tenemen en rustig te nzingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ik ook...]

    Jim Horan

    Als ik wakker word is het ongeveer half 6. Ik stap uit bed en ik loop naar de badkamer waar ik het bad vol laat lopen. Ik loop even door het huis en opeens hoor ik gezang. Ik loop naar de studio en ik kijk naar Niall. '' Hey lieverd jij bent vroeg op.. Ga je mee in bad ?'' vraag ik met een slaperige glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik schrik op en kijk naar Jim. 'sorry ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin, ik voel me niet zo lekker in mijn vel vandaag' zucht ik zacht. Ik omhels hem even. 'Ik ga even wat zingen in de hoop dat ik me beter voel' zeg ik zachtjes. 'Geniet jij van een lekker bad'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik langzaam en ik loop eenzaam weer terug naar de badkamer waar ik in bad ga zitten. Opeens staat James naast me en ik sla een gil. Hij begint te lachen en hij vraagt als hij er bij mag . Ik knik en samen zitten we lekker is bad. '' Wat papa doen?'' vraagt James. '''Papa voelt zich niet zo goed dus hij is aan het zingen'' zeg ik en hij knikt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik besluit even op het drumstel te gaan. Drummen ging al beter, Josh leerde het me en ik leerde Josh gitaar te spelen. Ik begin wat te drummen en pak daarna de electrische gitaar. Ik vermoedde dat Jim de deur dicht gedaan had en anders hoorde ze me maar door het hele huis. Ik begin met een electrische gitaar Rock me te zingen en zing hard met de muziek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    James die schrikt door het kabaal en ik doe de deur dicht. '' Niet lief.. '' zegt James. Ik begin te lachen. '' Maar nu ben ik wel wakker'' giechel ik en ik droog mezelf af. James probeert zich zelf af te drogen maar het lukt niet zo goed dus ik help hem. '' Kun je zelf je piemeltje af drogen ?'' vraag ik . Hij knikt en hij begint te lachen. Ik grinnik en ik geef hem een luier en een onderbroek. Hij trekt zelf het hempje over zijn hoofd en hij huppelt door het huis heen. Nog steeds hoor ik die herrie en ik besluit om eens met Niall te gaan praten over wat hem dwars zit. Ik loop naar de studio en ik ga op een stoel zitten. '' Niall lieverd wat is er?'' vraag ik zacht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    na Rock me begin ik ook Use Somebody te rocken en weet mijn hoofd even leeg te laten. Ik kijk op na het liedje en zie Jim zitten. 'Niall Lieverd wat is er?" vraagt hij zacht en ik zucht. 'Ik weet niet Jim, ik zit vandaag gewoon even niet lekker in mijn vel en gitaar spelen helpt me even mijn hoofd leeg te maken' zseg ik eerlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik begrijpelijk en ik geef hem een kus. '' Ik laat je wel met rust. En ik ga vandaag met James naar een Indoor speeltuin . Als je mee wilt mag je het gewoon zeggen hoor ik ben in de kamer van James om hem te helpen'' glimlach ik en ik loop weg. '' James waar ben je ?'' vraag ik . '' James is er niet !'' hoor ik iemand zeggen. James dus. Ik grinnik als ik hem achter de bank zie zitten met zijn handjes voor zijn oogjes. '' Hmm tjah als James er niet is ga ik wel alleen naar de speeltuin'' zeg ik . James rent op me af. '' Hier ben ik !'' zegt hij snel. Ik grinnik en ik til hem op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gilmlach '
    iK denk dat ik thuis biljf want anders zit ik daar chagerijnig te wezen en dat is ook niet leuk voor jullie' glimlach ik. Ik neem plaats achter de piano en begin Another Love van Tom Odell te spelenen te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan