• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik giechel even en ik geef de anderen ook wat te drinken. Jasmine zou vandaag ook komen.. Nou ja ze is al sinds de geboorte nog maar één keer langs geweest.. Ik hoop dat ze komt want dat zou wel leuk zijn eigenlijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ahhhhhh vanmiddag this os us

    Niall
    en inderdaad de lads staann er. Ze zingen voor james en in de woonkamer geven ze kados. Ze vragen hoe het aay en ik glimlach. Weer gaat de bel en ik ben blij als het Jim zijn ouders zijn. James wist namelijk niet of ze zouden komen. Ik feliciteer hun ook en loop met ze naar binnen en geef iederreen taart en drinken. Mijn moeder helpt me en al gauw merk ik dat ze even wilt praten. Ik sein het even naar Jim en ga naar de slaapkamer. Mijn moeder kijkt me aan 'dus ik was zwanger van een tweeling die een syndroom had?' fluisterd ze. Ik knik en ze begint te snikken stevig omhels ik haar en begin ook te snikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hey mam en pap ! Ik wist niet dat jullie ook kwamen!'' glimlach ik . '' Natuurlijk komen wij! Ik wil de eerste verjaardag van mijn kleinzoon niet missen'' zegt mijn vader. Ik grinnik . Ik geef Tim een broer knuffel en ik geef ze wat te drinken en een stuk taart. Iedereen is heel gezellig bezig. Maar opeens veranderd de zweer. Ze hebben het over James en wat hij aan heeft. Het zou te Gay zijn ofzo. '' Zeg laat mijn kleinzoon is met rust ja !'' zegt Niall's vader tegen een kennis van ons. '' Kom James we gaan het andere pak aan trekken'' glimlach ik . Ik mag toch zelf weten wat ik mijn kind voor kleren geef of niet dan ? Als ze zomenteen nog meer gaan zeuren omdat hij nu als Laa-Laa verkleed is stuur ik die gene weg hoor.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Mijn mieder en ik snikken een poosje tegen elkaar aan en ik zet haar op bed als ik wat gekalmeerd ben. 'het is gewpon de gedavjte' ik nik en heef haar wat water. als we beide weer ons opgefrist hebben lopen we weer naar binnen. Ik geef mijn vader een glimlachje. Gelukkig zag je het niet zo heel erg. Ik vul wat schalen en zet chips en hapjes op tafel. Ik geef Lux,Theo en James een eigen bakje zofat daar geen hiesa over komt en zelf vond ik her fijner dat de kids met vieze handen niet in de chips bak zater te graaoen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik James een ander kostuum heb gegeven loop ik met hem op de arm naar beneden . '' En de gene die nu gaat zeuren kan het huis verlaten en hoeft nooit meer terug te komen'' zeg ik waarschuwend. Dit keer blijven ze stil. Gelukkig maar want anders hadden ze echt problemen. Ik was mijn handen even en ik ga op de schoot van Niall zitten want er is geen plek meer. Ik buk voorover om een hapje te pakken en mijn drinken. Ik grijns even naar Niall en ik neem een slok van mijn drinken en ik ga weer goed zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns breed en sla mijn armen om hem heen. Lux, theo en James waren heerlijk aan het spelen. Ik stak onder hem aangezien ik kleiner was dus mijn zag je niet meer waardoor mjjn ouders en broerngrinniken. :de deurbel gaat en vrolijk til ik hem op en zet hem weer neer. 'heeey: ik omhels Jasmine. 'het spijt me Niall ik vind het te moeilijk. Ik ben hier om jullie te feliciteren. Ik weet datbhet zo niet afgesproken is maar als ik hem nu zoe mis ik hem teveel' begrijpend knik ik. Ik geef haar een stevige kbuffel. 'we snappen het ik zal zo Jim even laten komen en als James een keertje weg is spreken we wat af. Het gaat je gped meis als je wilt pratrn bellen' ik geef haar een knuffel en een kus op haar wang. 'Jim iemand voor jou van school' lieg ik vlekkeloos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ook ik begin te lachen . '' Hoe bedoel je van school Niall ? Ik heb helemaal niemand van school uitgenodigd'' zeg ik maar toch ga ik naar de deur en zie ik dat het Jasmine is. '' Hey'' zegt ze zachtjes. '' Hey !'' zeg ik vrolijk . '' Gefeliciteerd'' glimlach ik . '' Jij ook.. '' zegt ze. '' Wat is er?''.. Het blijft even stil . '' Ik kan James nu gewoon niet zien.. k mis hem dan te veel.. '' Ik knik begrijpelijk . '' Ik ga maar weer eens.. Veel plezier vandaag'' zegt ze en net als ze weg wil lopen hou ik haar tegen. '' Please bel ons als er iets is oké?'' ze knikt en loopt weg. Ik sluit de deur en gelukkig is Niall's plek vrij dus snel ga ik op zijn plek zitten. Ik begin te grinniken en ik praat met iedereen. '' Papa?'' vraagt James. '' Ja?'' zeg ik . '' Ikuh plassen doen.. '' zegt hij. Ik til hem op en ik loop naar de wc. '' Oké babe..'' zeg ik kalm en ik help hem met zijn pak uit te doen. Hij klimt op de wc en ik hou hem vast. '' Gewoon plassen'' zeg ik . Hij knikt en hij begint te plassen. '' Goedzo lieverd !'' grijns ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WahHha mn nichtje van twee kan james due plasseb op w aanlere

    Nia

    Ik gniffel even . Ik zet James zijn kados neer op de kast en zet nog wat hapjes. In de keuken gaap ik kort. Ik plof beer op Jim zijn schoot maar James zegt dat hij moet plasseb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik help hem met af vegen en ik trek hem zijn pak weer aan. Kruipend gaat James weer weg en ik ga naar Niall . Ik til hem op en ik zet hem op mijn schoot. Ik ga met mijn hand door zijn haar en ik geef hem een kus. Ik zie dat Niall langzamerhand moe word. '' Lieverd ga anders even slapen'' fluister ik in zijn oor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik schud koppig mijn hoofd. ' dat doe ik wel vanavond wel als onze ouders er alleen nog zijn' stel ik hem gerust.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik knik en ik neem een slok van mijn drinken. '' Papaaaaa?'' vraagt James. '' Ga jij maar '' grinnik ik naar Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Grinnikend loop ik naar James. ' wat is er James' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    '' ikuh honger papa'' zeg ik tegen mijn vader


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend geef ik de kinderen een snoepje. 'we gaan over een uur lekker eten vent'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jim ?'' vraagt iemand. Ik kijk wie het vraagt en ik zie al snel dat het Tim is. '' Ja?'' vraag ik . '' Kan ik je even spreken?'' vraagt hij . Ik knik en ik loop samen met hem naar de keuken. '' Wat is er?'' vraag ik . '' Oma en Opa.. '' zegt hij zacht. '' Wat is daar mee?'' hij zucht even... '' Mama durft het je niet te vertellen maar ze zijn dood... '' zegt hij . Ik knik . '' Dus?'' vraag ik '' Ik heb ze nooit gemogen'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik