• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en zet James op een stoel neer. 'Je mag straks even oke?' beloof ik James die naar de ballenbak wijst. Ik merk dat er allemaal gefluister is en zucht zachtjes. Een meisje van zestien komt naar me toe en glimlacht. 'Mag ik misschien een foto en een handtekening' vraagt ze zacht en ik knik. Ik geef haar wat ze vroeg en zie Jim met het eten.. Al snel hebben we alles op en ik merk dat de drukte flink toegenomenis. 'wacht hier even' zeg ik zachtjes en loop richting de deur waar een massa meiden staat en ik zucht. Snel ren ik terug. 'Hier ik regel dat jij met James langs de personeelsdeur kan en ik zal waarschijnlijk er heen moeten anders ga ik gezeik krijgen' ik loop naar een medewerkster die ik snel alles uit legt en ze knikt. 'Ik ligt mijn baas even in' ik knik en loop terug. 'Jullie kunnen veilig naar de auto, wil je ervoor zorgen dat je ergens wacht waar je snel weg kunt want anders gaan ze seriues op die auto liggen van ons' gnifel ik. Gelijk daarna begin ik druk met Paul te bellen. 'Paul komt eraan om me te helpen, jullie mogen ook naar huis dan btrengt Paul me wel, sms maar wat je doet'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow okay.. Nou James dan gaan we maar.. Zie ik je zo Niall ?'' vraag ik . Ik wacht niet op een antwoord en ik ga naar mijn auto. Ik zet James zijn stoel voorin en ik klik hem vast. James klimt er in en ik help hem met zijn gordel. '' Papa ik speeltuin toe !'' zegt James. '' Is goed'' glimlach ik en ik rij naar een speeltuin. Ik parkeer de auto en ik haal James eruit. Hij rent naar de schommel en hij vraagt als ik hem wil duwen. Ik knik en ik duw hem zachtjes. Ik durf hem niet harder te duwen want straks vliegt hij er van af. Na dat gaat hij wel 100 keer van die pleuris glijbaan en ik maak een foto en zet het op twitter @Jim_Horan. @NiallOfficial look babe what our son is doing x. Ik glimlach . '' Kom dan gaan we weer naar huis en gaan we tv kijken met een bakje chips'' glimlach ik . James knikt en hij springt van blijdschap in de lucht. Ik grijns en ik start de auto weer. Ik parkeer in de garage en ik help James met de gordel die uit dat ding moet. '' Ga maar alvast naar de woonkamer''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik naar Jim, ik wacht binnen op Paul maar steeds meer meiden komen ook binnen naar me toe. Ik begin maar handtekeningen en foto's uit te delen. DIt zou ik toch wel doen, met of zonder Paul. De baas roept om dat de deuren dicht gaan en dat er beveiliging komt zodat iedereen veilig het kan verlaten. Al snel is Paul er en er is ook Politie mee gekomen. De mensen mogen rustig alles verlaten en ik zucht Paul gaatvoor me lopen terwijl er politie een pad vrij maakt. Alsnog word ik aan alle kanten getrokken en gegil is om mijn oren. Ook blijkt er paparazzi te zijn want ja De Niall Horan, die iets gaat eten is wel echt wereldnieuws, sarcasme hoor je hem. heeeel af en toe maak ik een foto of deel ik een handtekening uit Achtermij sluiten de politie mannen de gang en ik word in de auto geduwd en getrokken. Zodra de deur is zucht ik opgelucht en zie dat iedereen om de auto heen gaat, tegen de ramen bonkt en een enkeling klimt op de moterkap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa ikuh honger !!!'' zeurt James. '' Jaaa doe nou eens rustig James'' zeg ik geïrriteerd en ik loop naar de keuken waar ik een bakje chips pak. Ik loop weer terug en ik zie James huilen. '' Wat is er?'' vraag ik . '' Jij boos doen tegen mij.. '' snikt hij. Ik begint te lachen. '' ik bedoel het niet zo James. Papa is gewoon een beetje moe en heeft ook honger en dorst'' zeg ik . James giechelt eventjes. '' Chippie ?'' vraagt hij. Ik knik en ik pak een chipje uit zijn bakje. Ik grinnik en ik geef hem wat te drinken. Ik maak een foto en ik zet dit ook op Twitter @Jim_Horan my little men is eating chips . I think he loves it x ik grinnik en ik druk de tv aan . '' Tubbie tubbie tubbie'' roept hij . Ik knik en ik druk de dvd speler aan . Hij start waar hij gestopt was en ik loop naar boven waar ik snel mijn one piece aan trek


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik zucht aangezien ze eigenwijs blijven staan, of Paul nou ze zou doodrijden of niet ze bleven staan. Met een zucht pak ik mijn mobiel en sms naar Jim. 'liefie het gaat heel lang duren ben ik bang. Ze staan allemaal om de auto waar ik in zit en ze gaan niet opzij' typ ik snel en verzend hem. Ik ga lekker liggen en zonder dat ik het door heb val ik in slaap tegen het raam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik stuur een smsje terug. 'T spijt me dat ik je in deze problemen heb gebracht. Vanavond maak ik het goed' stuur ik terug en ik zet James op mijn schoot. Ik geef hem een kus op zijn kruin en ik kijk samen met hem naar de Teletubbies. Ik grinnik als James begint te lachen door Tinky Winky die een tutu op zijn hoofd zet. '' Haha domme Tinky Winkly'' zegt James. '' Inderdaad'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik schrik op van een sms geluid. 'ow hey het geeft echt niet lief' ik zie dat er eidnelijk beweging in is.
    Na een lange slopende rit zijn we thuis. Ik bedank paul even en vraag of hij wat wilt drinken. Hij zegt dat hij naar lux en Lou gaat ebn ik knik. Ik loop naar binnen en begroet mijn liefjes 'hehe ik ben er'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa!!'' zegt James en ik word wakker. Hij rent naar Niall toe en hij omhelst hem . Ik sta op en ik geef Niall een kus. Ik druk de tv uit en ik ruim alles een beetje op . '' God ik ben gewoon in slaap gevallen '' grinnik ik en ik omhels hem . '' Papa ikuh moe !'' zegt James. '' Wil je naar bed?'' vraag ik . Hij knikt. Ik loop samen met Niall naar zijn kamer en k leg hem in zijn bed. We nemen afscheid en ik loop weer naar beneden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach en leg hem mee in bed. 'pff alsof ze het niets kon schelen als Paul lgas zou geven' kreun ik zacht 'ik heb al geslapen in de auto' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grijns . '' Haha tjah fans'' grinnik ik en ik geef Niall een kus. '' Niet kreunen jij je weet dat ik daar niet tegen kan'' zeg ik en ik bijt op mijn lip


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horna

    Ik gniffel even kort. 'hmmm' ik wenkbrauwwiebel even


    dansen kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Grr i hate you '' grijns ik en ik begin hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend zoen ik hem terug en glijd onder zijn shirt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te kreunen en ik glijd met mijn tong bij hem naar binnen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kreun door zijn tonf. Hij was aan de beurt maar heeey


    Change is for weirdos ~ Niall Horan