• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    James klapt in zijn handen van blijdschap. Ik vul wat glazen bij en negeer Tim en Jim even hun verdiende ook privacy. De kennossen gingen langzaam weg maar familie zou blijven. "we hebben vior het eten soep en broodjes kroket of frikandel of gewone broodjes met beleg' deel ik ze me. Ik speel wat metTheo die al echt groot was. Jim zijn moeder vraagt hor het gaat met de band en ik glimlach gelijk. 'we zijn druk bezig met de nieuwe album. Door mijn ziekte mag ik gelukkig meeste dingrn huer thuis opnemen. Binnenkort weer wat' optredens en over drie weken hebben we in Ierland en engeland een toir


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kijk ik weet dat je ze niet mag.. Maar wil je alsjeblieft op de begrafenis komen? Doe het niet voor hun maar voor mama en papa'' zegt hij . Ik schud mijn hoofd.. '' Nee Tim... Ik vind het heel zielig voor hun maar ik ga er niet heen... '' zeg ik . Tim zucht en loopt weg. Ik grinnik en ik begin al vast wat te bakken. Ik dek de tafel in de eet kamer en ik leg alles op een bord. '' Eten'' giechel ik . James is er als de kippen bij en ik zet hem in zijn stoel . ik help hem met eten en ik zet de sausjes op tafel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Met zon twaalf mensen gaan we zitten en al snel eten we. ' waaauw James eet net zoveel als jij vroegrr' giechelt mama. Ik grinnik even breed en eet verder. De kids blijven rustif wachten omdat ik gezegd had dat ze dan een lekker toetje krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zie mijn mama nog al verdietig kijken .. '' Mam gaat het wel ?'' vraag ik . Ze knikt maar ik weet dat ze liegt. Ik neem haar even mee naar de keuken. '' Wat is er ?'' vraag ik. '' Je weet zeker al het nieuws van je opa en oma?'' vraagt ze. Ik knik . '' Ik heb het er gewoon een beetje moeilijk mee.. '' zegt ze. Ik knuffel haar. ''en ik begrijp het als je niet komt op de uitvaart. '' zegt ze. Ik knik . '' Ik kan gewoon niet mam. Ik heb James en Niall .. '' zeg ik . '' En zoals je weet zijn zij de oorzaak van mijn half verpeste leven.. '' zeg ik . Ze knikt weer en we gaan weer aan tafel zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend klets ik met iedereen. En pak nog wat broodjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als iedereen het eten op heeft loop ik naar de keuken en pak ik de toetjes voor de kinderen. Ik loop weer terug en ik geef het aan hun. Dan loop ik weer terug en maak ik een sorbet voor de rest. Ik loop met het dienblad naar de tafel en ik geef iedereen een sorbet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Grijnzend kijk ik toe als alles op is en ik help Jim met opruimen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik sla mijn armen om Niall's middel heen als hij me helpt. '' I love you '' grijns ik en ik geef hem een zoen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik ga eten en naar de film

    Niall

    Ik glimlach en eef hem een kus ' ik ook van jou liefie ik vind het zielig voor Jasmine en ik begrijp het wel e ik ben blij dat ze eerlijk het is komen zggen' ratel ik ' het is leuk om te zien hoe gelukkig James is met de kados'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ik zou het ook moeilijk vinden als je joun kind al 1 jaar niet meer hebt gezien.. Ik zou hem dan ook gaan missen'' zeg ik zachtjes. '' Ach weet je ik denk als je James een pen geeft dat hij daar zelfs nog gelukkig mee is'' grinnik ik en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach ' en het idee dat je kind bi een ander zo gelukkig is' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Maar goed.. Weet je ? Als James vanavond slaapt gaan we wat leuks doen. Maar jij gaat nu slapen want je bent moe ik kan het zien'' ik grinnik en ik sleep hem mee naar boven. Ik loop weer naar beneden en ga bij de rest zitten. '' Waar is Niall ?'' vraagt mijn moeder. '' Boven slapen.. '' zeg ik . '' Nou dat is ook asociaal . '' zegt ze. Ik kijk haar stom verbaasd aan . '' Hoezo ? Mam hij heeft Pfeifer !'' zeg ik. Ze slikt even. '' Ow dat wist ik niet.. '' zegt ze


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlah en knik. Ik geef hem snel nog een kus en trek mijn One Piece aan. Ik kruip onser de dekens als de gordijnen dicht zijn en val in een diepe slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Nadat iedereen weg is leg ik James ook in bed. '' Weltrusten lieverd. Straks maak ik je wakker en mag je nog een stukje taart '' glimlach ik en ik geef hem een kus. Ik ruim alles op en ik ga op de bank liggen waar ik langzaam in slaapval


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Omg perfecte film haha

    Niall

    Vrolijk slaap ik verder. Ik was echt doodop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan