• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    bgf


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Doe dan verdomme iets !'' zeg ik inpaniek als ik in de wachtkamer moet wachten . Ik mag toch wel bij mijn eigen man zijn ?'' Meneer wilt u even rustig doen?'' vraagt een mevrouw. '' Sorry maar ik ... Mijn man is ernstig ziek ofzo en ik wil bij hem !'' zeg ik . De vrouw knikt begrijpelijk . '' Het is maar een test ... '' zegt ze. '' Ja tuurlijk en bij een test moet je geopereerd worden zeker?'' zeg ik . De vrouw loopt zuchtend weg en ik ga rustig weer zitten. Ik moet rustig blijven anders maak ik mezelf helemaal gek . Ik zucht even en ik drink snel het flesje cola leeg. Daarna pak ik nog een flesje en drink ik die ook leeg. Niall moet beter worden ! James is bijna jarig please Niall word beter !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik pruil eveen als Jim weggehaald is. Na wat testjes blijk dat dat de enihste reden is en mag ik met de deken om me heen gaan. Ik loop rustig naar de wachtlamet en knuffel Jim stevig. 'als mijn koorts twee graden hoger en drie graden lager is moet je ze bellen want dat is lebensbedreigend. Deze deken zorgt dat mijn lichaam grotendeels op temperatuur blijft en het liccht aan wat we al wrten'vertel ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik geef hem een kus. '' Als je thuis bent ga je maar lekker slapen'' zeg ik . Ik loop samen met Niall het gebouw uit en we stappen in de taxi. Niet veel later zijn we weer thuis. Ik breng Niall naar boven. '' Papa ?'' hoor ik iemand vragen. Gewoon negeren dat is het beste anders denkt hij dat hij de hele tijd maar wakker kan blijven . Ik loop rustig door het huis en ik maak wat drinken klaar voor mezelf.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik loop naar boven. De dokter zei eerst de warmte deken en dan een geeone deken. Al snel val ik in slaap

    James
    Papa?' vraag ik zachtjes als ik wat geluiden hoor. Geen reactie. Ik had ome Zayn hier bet gezien maar ik was een beetje bang. Ik had mannen gehoord die ik niet kende en dan s ome Zayn er ineens. 'papa?' mijn stem klonk bangig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zuchtend loop ik naar de kamer van James. '' Ga nou eens slapen James het is al half 1!'' zeg ik en ik loop weer terug naar mijn eigen kamer waar ik snel mijn drinken opdrink en ik val zelf ook in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik schrik op can papa's boze stem en gelijk werd ok verdrietig. Zahtjes begin ik te snikken. Ik was toch altijd heel lief? Ik pak mijn lievelingsknuffel en knuffel ermee zodat ik me niet alleen voel

    Poor him


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahwww

    Jim Horan

    Ik slaap gewoon door het gehuil door. Als ik wakker word zie ik dat het half negen is. Ik ben gelukkig niet moe. Ik laat Niall lekker doorslapen en ik kijk als James ook nog slaapt. Gelukkig wel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    Na een poosje val ik snikkend met mijn armen rond de tubbie in slaap.

    niall

    Al vroeg ben ik wakker maar blijkbaar niet de eerste. Met de deken nog om me heen loop ik naar beneden. Vanavond mocht ik zonder proberen. 'goeiemorgen lekker ding van mr' ik glimlach en kis Jim even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel en ik kus Niall terug. '' Hey'' zeg ik . '' Hoe voel je je?'' vraag ik en ik geef hem wat te drinken . Ik hoop echt dat het beter met hem gaat maar als het niet zo is dan tjah.. Dan kunnen we er niks aan doen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach 'ik voel me al beter maar dat kan ook door de deken komen maar lichamelijk voel ik me fitter'ik glimlach en pak mijn gitaar. 'mag ik je wat laten horen voor het nieuwe album'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Opgelucht verlaat er een zucht mijn mond. '' Ja natuurlijk mag dat '' glimlach ik en ik ga op een stoel zitten . Ik luister naar het liedje en ik geef Niall een knuffel. '' Echt mooi lieverd. Wat nou als jij James er uit gaat halen hij heeft je gemist'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Over een half uur va ik

    Niall

    Ik glimlach en begin het te spelen. Ik knik ' mijn klein mannetje' glimlachend loop ik naar zijn kamer. 'goedemorgen liefie' begroet ik hem ' papaaa' hij steekt zijn handjes uit en ik til hem vrolijk op. ' papa waarom was papa boos? Ik was bang maar papa werd boos' fluisterd hij. ' dat weet ik niet vraag dat dadelijk maar' ik zag dat hij echt teveel op me leek en het veel ste gevoelig opnam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oki

    Jim Horan

    Rustig loop ik naar de keuken en maak ik een ontbijt klaar. Ik smeer alvast een broodje voor James en ik schenk wat drinken in voor Niall en mij. Ik wist namelijk niet wat James moet drinken want die wil elke ochtend weer wat anders. Ik giechel even en ik loop naar de waskamer waar ik de vieze was in de wasmachine doe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik