• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Papa mee?'' vraagt hij . Ik schud mijn hoofd. '' Waarom niet?'' vraagt hij. Ik ga er maar niet op in want ik vertel niet tegen een klein kind al mijn problemen en die van hem. Ik glimlach en ik trek mijn jas aan. Ik stap in de auto en ik maak James vast . Een paar minuten later zit James lekker in de zandbak te spelen en ik zit wat de kloten op mijn mobiel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    ik besluit even in bad te gaan. Ik vul het bad en ga er in en zet de tv aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Na 3 uur daar gezeten te hebben besloot ik om maar weer eens naar huis te gaan. Gek genoeg is James helemaal niet vies geworden. Ik grinnik en ik parkeer de auto. '' James voor dat je naar binnen gaat laat je vader maar even met rust okay?'' vraag ik . Hij knikt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan.
    Na twee uur was ik uit bad gegaan en ik had wat drinken en eten gepakt. Helemaal ontspannen pak ik een gitaar en begin te spelen terwijl ik een auto hoort. Volgens mij waren mijn mannen weer thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Voorzichtig loop ik het huis binnen want ik wil hem niet storen. '' James hup ga naar de badkamer jij '' fluister ik . Hij knikt en hij stapt onder de douche. Ik grijns en ik wacht tot dat hij klaar is . Ik help hem met afdrogen en ik was zelf snel mijn eigen haren. Ik loop naar beneden in mijn roze one piece en ik ga voorzichtig op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach breed als ik de mannen zie. 'heey hoe was het?" Al snel begint James te ratelen en ik begin te lachen. 'zo te horen was het leuk?" gniffel ik en hij knikt. 'En jij?" ik glimlach. 'Ik heb wat gezongen, toen twee uur in bad tv gekeken en toen met wat eten en drinken op de bank met mijn gitaar gezeten' vertel ik hem glimlachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik donder van die trap af en ik lig weer op de grond. '' De volgende keer ga ik met de lift'' mompel ik boos en ik ga met mijn armen over elkaar op de bank zitten. Ik kijk naar de tv en dan kijk ik naar Niall . '' Ow hooi'bloos ik en ik geef hem een kus. '' En hoe was je dag zonder die 'vervelende'jongens ?'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin te lachen. 'heerlijk, nee ik heb muziek gemaakt daarna twee uur tv gekeken in bad en daarna met cola en eten op mijn gitaar gepingeld dus het was even lekker een dagje rust' geef ik toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik til hem op mijn schoot. '' En straks ga ik je masseren '' glimlach ik . Ik heb een paar jaar geleden in een ontspanningsding gewerkt. Ik vond het best wel een leuke baan alleen ik verdiende er niet veel mee omdat het van mijn moeder was. Best wel kut maar ja. '' En daarna dat zien we wel'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach 'Dat mag je zeker wel en ik heb al een voorgevoel hoe het ontspannen dagje gaat eindigen' grijns ik breed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef hem nog een kus. '' Tjah dat is voor mijn een weet en voor joun een vraag'' grijns ik en ik loop naar boven waar ik dat massage ding klaar zet. '' Nialler Boo kom je ?'' vraag ik en ik trek mijn shirt uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grijns breed en hoor hem mij roepen. Vrolijk ga ik naar boven. 'Slaapt James dan?" Ik trek mijn shirt, broek en schoenen uit zodat ik in mijn boxer op de dit kan gaan liggen. "of wil je zonder kleding' zeg ik wenkbrauwwiebelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hmm ja doe maar'' grijns ik . James lag te slapen omdat hij moe was. Ik glimlach en ik pak de olie. Ik spuit het op zijn rug en ik begin hem te masseren. '' Niall als je vaker zo'n dagje voor je zelf wilt moet je het zeggen hoor want ik ga dan wel weg'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grinnik en trek mijn boxer ook uit. Ik ga languit liggen opde tafel en voel hem op mijn kont neerzitten waardoori k giechel. Ik voel de olie op mijn rug en slaak een tevreden zucht. ' Ik wil wel vaker met jou een dagje samen lekker samen ontspannen en sex hebben' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te blozen. '' Maar Nialler dat kan altijd al. Ik kan vragen aan Zayn of iemand anders als hij is een keer een dagje iets met James wilt doen'' glimlach ik en ik ga met mijn handen over zijn billen. Daarna masseer ik zijn benen en giechel ik als ik 'perongeluk' zijn geval aan raak


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik