• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahaha

    Jim

    Ik word wakker door James. '' Ikuh honger'' zegt hij . Ik loop naar zijn kamer en ik haal hem uit bed. Ik loop naar de koelkast en pak een stuk taart voor hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik eord langzaam wakker en ik loop naar beneden met mijn one piece. 'goeiemorgen' zeg ik schoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Goedemorgen babe'' grinnik ik . Inderdaad we hebben de hele avond door geslapen.. Maar we waren ook gewoon moe dus tjah. Ik geef Niall een kus en ik sla mijn armen om hem heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knuffel hem weer terug. 'Wie heeft er zin om mee te gaan naar de studio vandaag? We gaan de stukken samen zingen nu om te kijken hoe het klinkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik niet.. Ik ben moe en ik voel me ziek.. '' zeg ik . Ik loop naar de wc en ik begin over te geven. '' Neem jij James mee Niall?'' vraag ik en ik loop naar de badkamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en bezorgd loop ik hem achterna. "Ga lekker naar bed ik zorg dat er een kan thee staat met wat eten, dan gaan wij weg en kun jij uitrusten' Ik stop hem in bed. 'Nu kunnen we niet meer dingen doen' pruil ik . Terug beneden maak ik een kan thee en een ontbijtje. Alle dingen die hij nodig heeft zet ik bij hem 'als er iets bellen ' dwing ik hem en doe de gordijnen wat dicht. Ik kleed mij en James om. 'jij mag vandaag met papa mee naar zijn werk schat' hij kijkt blijkbaar erg blij. Al snel zitten we in de auto en ik pak zijn hand vast. Ik hoorgegil en blijkbaar hebben ze de studio gevonden. 'james doe je hoofd maar onder papa's jas en je oortjes dicht anders heb je auw' Zo had hij geen last van de bflitsen . Met hem op mijn arm en mijn ja s om hem heen loop ik snel door de heisa naar binnen. Binnen zet ik James weer neer en loop naar het goede kamertje waar ik Zayn al zie. 'heeey


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het enigste wat ik doe is knikken.

    Zayn Malik

    '' Hey dude'' grijns ik naar Niall en ik geef hem een vriendschappelijke knuffel . '' Ome Zayn!'' roept James en ik komt op me af. '' Hey James!'' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' Waar is Papa?'' vraag ik aan James. '' Ziek'' zegt hij . Ik knik . '' T zit in de lucht denk ik '' glimlach ik naar Niall . De andere jongens zijn er al en ik loop samen met Niall en James naar e studio. '' Vas Happenin ?'' vraag ik met een grinnik en ik ga naast Becca zitten. Ik geef haar een kus en ik wacht tot dat er iemand komt die ons helpt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend of ik neer en laat James wat rond huppelem. Al snel werden we gehaald om het in te kunnen zingen. Ik nam James mee en zet hem op een stoel en ga achter mijn microfoon staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik ga naast Niall staan en ik begin ook te zingen. Dit is zo'n leuk werk.

    Jim Horan

    Ik zucht en ik loop uit bed. Ik neem een paracetamol ik loop naar de keuken en pak daar wat drinken. Het gaat al wat beter. Ik loop naar de badkamer en ik begin te douchen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Geconcentreerd begin ik het stukje met gitaar erbij en ik zing mee. Een paar keer slaat mijn stem over waardoor we telkens opnieuw moeten beginnen. 'Guys even pauze, Niall even blijven' zegt de gene die dit gaat doen streng en ik knik zuchtend. Ik geef James een kus. 'ga maar even naar Ome Zayn, die zal wel wat drinken pakken voor je'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Ikuh drinken'' ik knik en ik loop samen met James naar de keuken en geef hem wat te drinken

    Jim Horan

    Ik besluit om naar de studio te gaan want ik ben niet meer ziek. Ik stap naar binnen en ik geef Niall een kus. '' Ik ben weer beter'' grijns ik . Ik kijk naar een man die me boos aan kijkt. '' Ow sorry... '' zeg ik en ik ga naar Zayn toe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even naar James en kus hem terug. Ik zucht even door de man waarvan ik de naam niet weet. 'Nial heb je thuis geoefend?" streng kijkt hij me aan en ik knik. 'Ik heb een paar keer voor Jim en James gezongen en in de studio heb ik na het oefenen ook alles opgenomen zoals afgesproken hoezo?" Ik zie dat hij me niet gelooft. ' Aangezien je de laatste tijd blijkbaar liever thuis bent dan hier. Misschien moet je overwegen om uit de band te stappen' ik kijk hem met grote ogen aan. 'Hoezo dat, het gaat prima, een man die op ons kind let en ik ben hier gewoon met heel veel zin en plezier alleen ik kan er niets aan doen dat ik Pfeiffer heb en ik erg snel ziek ben' zeg ik chagerijnig en stap daarna chagerijnig uit de studio. Bozig ren ik naar mijn 'kleedkamer' en sluit de deur op slot en pak mijn gitaar waar ik wat begin te pingelen om even tot rust te komen. Ik moest even alleen zin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor geschreeuw en ik ren naar die klootzak . '' Wat heb je tegen hem gezegd ?'' vraagt Zayn. '' Dat hij niet genoeg oefent en dat hij liever bij zijn gezin is dan bij zijn werk.. En als dat zo door gaat moet hij uit 1D stappen.. '' zegt hij heel relaxt. ''Pardon ?! Volgens mij ben jij niet de gene die dat bepaalt ! Maar mijn ouders bepalen dat !'' roep ik boos. '' En wie ben jij dan als ik vragen mag ?'' vraagt hij. '' Jim Edward Hendrikson/ Horan !'' zeg ik . Hij slikt even . '' Hij moet gewoon beter oefenen !'' zegt hij . '' Goed ! Maar als jij het maar ook probeert om hem uit de band te laten stappen zorg ik ervoor dat je ontslagen bent !'' zeg ik en ik loop woest naar James. '' Wat is papa ?'' vraagt hij . '' papa is boos op die meneer daar'' zeg ik en ik wijs naar die klootzak


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    hghehehe men agenda aan het pimpen met Niall, mn nichtje en mezelf

    Niall Horan.

    Ik slaak even een schreeuw van frustratie en laat me vallen op de grond en begin hard te huilen. Soms haatte ik het zo hard dat ik beroemd was. Ik gaf om beide dingen veel en ik deed er veel voor. Maar neimand die hier het boeide als ik van slaaptekort dood zou neervallen. Nu viel het gewoon mee, kijk dat ik een gezin nam was mijn keuze geweest waar ik geen spijt van heb. Maar straks met touren zal ik ze amper kunnen zien

    [zo zielig, Zayn zat in de film te vertellen wat hun planning is geweest tijden TMH tour. Ze gaan s ochtends naar studio, optreden studio. Hij had 1 nacht mocht hij freaking 10 minuten slapen0_0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Please zeg niks over die film... ]

    Jim Horan

    '' Zayn wil jij even James vermaken ? Ik moet even met Niall praten. '' hij knikt en ik loop voorzichtig naar de kleedkamer van Niall . '' Hey Niall ?'' mag ik binnen komen ? '' vraag ik zachtjes en ik doe de deur open. Ik zie hem huilend op de grond zitten en ik omhels hem . '' Ik weet het.. Je hoeft niks te zeggen als je niet wilt.. '' zeg ik en ik probeer hem weer een beetje rustig te krijgen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik