• Hi people,
    Kunnen jullie me helpen? Ik zoek een liedje en als ik de tekst (de enige tekst dan) die ik ken van het liedje intik bij Google vind ik niets, dus ik hoopte dat jullie me konden helpen. Dat zou fantastisch zijn! (:

    'One, two, disappear in three, four, you colour my world five, six, you keep me moving ooooooooon.'
    Lol, ja die 'ooooon' word lang gezongen.

    Anyway, ik hoop dat jullie het weten en dus alvast bij voorbaat vielen dank!


    to infinity and beyond

    Wat voor soort genre is het? Rock, pop, etc?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goh, ik weet het eigenlijk niet zo goed.. Owl City-achtig, helpt dit? (:


    to infinity and beyond

    Ik heb echt geen idee, sorry. :3


    •*• Lululu •*•

    Kan ook van een Belg zijn, dacht dat ik zo eens iets opving.
    Maar ik hoor het regelmatig op de radio (Joe FM, Q-music, enz.) Dus er moet toch IEMAND zijn die het weet? :D


    to infinity and beyond

    Waar ben je 'm tegengekomen dan? Op de radio of zo? Ik word er ook niet echt veel wijzer uit. Ik zoek nog wel eventjes door, maar als ik het echt niet kan vinden kap ik ermee.

    Oh, hahaha, ik zie het berichtje nu pas. Het is dus geen bekende?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 19:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is het eerste waar ik aan moet denken:


    Maar dat is 'm niet volgens mij, haha, sorry (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet je dat ik alleen bij Chicago, Westlife, Backstreet Boys en Priscilla: Queen of the Desert uitkom? :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind alleen deze ;s


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Malafide; Ik denk dat ze zeiden iemand van the voice van vlaanderen, maar dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben aangezien die wie ik in gedachten heb zijn stem en soort muziek totaal niet bij dat liedje passen dus ik heb echt totààl geen idee wie het is of zelfs van waar die is... En bij Chicago kwam ik ookal uit maar is het dus niet. (:

    Ubiquitous; Nee inderdaad, toch bedankt hoor. (;

    Nym; Ik zie niets? ^ ^

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 19:44 ]


    to infinity and beyond

    Blu schreef:
    Malafide; Ik denk dat ze zeiden iemand van the voice van vlaanderen, maar dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben aangezien die wie ik in gedachten heb zijn stem en soort muziek totaal niet bij dat liedje passen dus ik heb echt totààl geen idee wie het is of zelfs van waar die is... En bij Chicago kwam ik ookal uit maar is het dus niet. (:

    Ubiquitous; Nee inderdaad, toch bedankt hoor. (;

    Nym; Ik zie niets? ^ ^


    De link is aanklikbaar.


    26 - 02 - '16

    Ik hoorde deze woensdag op de radio en was van plan het te zoeken op de afspeellijst van de radio! Dus dat ga ik nu even doen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik dacht het te gevonden te hebben, maar blijkbaar klopt de playlist van MNM niet echt. :')
    Ik zoek even verder. ^^

    Nu heb ik het wel goed!
    Deze is het. (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:07 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    Ik dacht het te gevonden te hebben, maar blijkbaar klopt de playlist van MNM niet echt. :')
    Ik zoek even verder. ^^

    Nu heb ik het wel goed!
    Deze is het. (:

    Woah, dit is 'm inderdaad! Je bent een engel! ^^
    De anderen ook heel erg bedankt voor de moeite! ^^


    to infinity and beyond

    Oh, thank god! Ik vond 'm al moeilijk om te vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.