• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ja ik zag het .. Heeel raar '' grinnik ik . '' Maar nu kan ik wel mooi een beter bed voor ons kopen . Maar vooral voor jou . Want ik deed het voor jou '' glimlach ik en ik maak zijn spieren iets losser. Ze zijn helemaal gespannen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    . '' Ja ik zag het .. Heeel raar '' . '' Maar nu kan ik wel mooi een beter bed voor ons kopen . Maar vooral voor jou . Want ik deed het voor jou 'IOk gniffel' want ja we hebben er ook geen geld voor. na dan meoten we afscheidsseks hebben' gniffelend hoor ik mijn spieren kraken en langzaam raken ze losser


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' We hebben genoeg geld .. Maar jij bent de gene die altijd alles betaald weet je ? .. Ik wil ook weer is een keer wat betalen. Sinds het Huwelijk heb ik niks meer betaald en daar voel ik me schuldig over. '' zeg ik zachtjes. En ik kijk hem aan . '' Afscheidseks ? Hoezo Ga je weg ?'' vraag ik bezorgd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' We hebben genoeg geld .. Maar jij bent de gene die altijd alles betaald weet je ? .. Ik wil ook weer is een keer wat betalen. Sinds het Huwelijk heb ik niks meer betaald en daar voel ik me schuldig over. '''dat komt omdat nu alles van ons samen is, geld spullen enzo' mompel ik'' Afscheidseks ? Hoezo Ga je weg ?''ik gniffel 'Nee het bed gaat weg'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik even . '' Ow het bed gaat weg. Dom van me '' giechel ik en ik geef hem een kus. Ik spuit nu de koude vloeistof op zijn buik en ik begin hem daar te masseren. '' Niall hoe kom jij opeens aan die mooie six-pack ?'' vraag ik benieuwd. Sinds een maand of 2 heeft hij die al en ik vraag me af waarom hij er een heeft.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NialL horan

    Grijnzend kus ik hem terug en giechel even door het koude spul. 'Ehmmmmm trainen trainen en nog meer trainen' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik hoop dat je dit voor je zelf doet en niet voor mij'' glimlach ik serieus. En ik geef hem een kus. Ik glijd met mijn vingers over zijn blokjes en ik begin zijn benen te masseren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ' Ik hoop dat je dit voor je zelf doet en niet voor mij'' ik glimlach en kreun een beetje van mijn spieren die best gevoelig waren. 'Voor ons samen, pff heb je dat lijf van Liam gezien hoe abnormaal gespierd' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' maar dat gespierde lichaam van Liam boeit me niks Niall. Alleen joun lichaam boeit mij. Het is een droomlichaam die ik al mijn hele leven wil hebben. '' zeg ik zachtjes en ik ga maar verder met masseren.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155796 nieuwe topic xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    maar dat gespierde lichaam van Liam boeit me niks Niall. Alleen joun lichaam boeit mij. Het is een droomlichaam die ik al mijn hele leven wil hebben. ' ik gniffel even hard . 'Heey ik ben gewoon perfect' stek ik mijn tong uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht even en ik ga weer verder. '' Klaar'' glimlach ik en ik ga op de bank zitten . '' Is er iets ?'' vraag ik als hij me aan kijkt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Zielig kijk ik hem aan. Pruilend zet ik puppy ogen op. 'Jij moet het nog goed maken dat je me zo gefopt hebt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grijns en ik loop op hem af. '' Hmm jij hebt er zin in eh ?'' fluister ik in zijn oor en ik bijt in zijn oorlel. Ik til hem op en ik hou zijn heupen vast. Ik loop naar onze slaapkamer en ik draai de deur op slot. Ik trek zijn kleren uit en ik kijk naar de grote erectie die hij heeft. '' Hmmm jij hebt lang genoeg gewacht'' grijns ik en ik neem hem in mijn mond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrn
    Ik knik en ril even door zijn bijt . Ik voel hoe hoij me optilt en in de slaapkamer merk ik dat hij me uitkleed. 'Hmm jij hebt lang genoeg gewacht' grijnst hij en ik slaak een kreun als hij mijn deel in zijn mond neemt. 'Fuck me Jim, fuckk' kreun ik opgewonden

    [douchen]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan