• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zucht 'Ik ga dit jou niet allemaal laten doen, een deal. Jij doet het vanacht ik versier vanavond alles hier, buiten en overal' ga ik er tegen in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Dit keer zucht ik ook . '' Ha echt niet ! Jij gaat niet alles versieren . Dat is fucking veel werk Niall !'' zeg ik . '' We versieren alleen buiten hier in de kamer en in zijn kamer.'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'Maar dat versier ik en dan jij zijn kamer' zucht ik adn pruilend. 'En het hek' mompel ik. Ik had zo'n vaag vermoeden dat hij niet meer wakker zouworden en doe mijn jas aan. Het zou als hij wakker werd donker zijn dus dan waren de rolluiken dicht en zag hij het niet. 'Ik ben buiten' glimlach ik en haal de bak versiering tevoorschijn. De Een blaas ik op en hang hem aan de poort. We hadden er ook twee voor de ramen binnen. Wat ballonnen en een paar vlaggetjes. De oprijlaan versier ik met balonnen en de tuin met vlaggetjes en shit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik begin hier ook te versieren . Ja ik wil gewoon graag helpen weet je ? Morgen vroeg zet ik mijn wekker om half 7 zodat ik alle cadeatjes kan inpakken en de hapjes klaarmaken. Ik grinnik even en ik loop zachtjes naar de kamer van James en ik begin daar ook te versieren . Ik zet vier cadeatjes op de kast van hem. Het zijn 4 poppen. Je weet wel van wat denk ik ? Ik grinnik zachtjes en ik loop weer naar beneden en ik begin daar op te ruimen. Ik ga rustig weer op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Uiteindeiljk heb ik heel de tuin, stiekem de gang en het halletje versierd en vrolijk loop ik terug. 'alles is opgehangen' grijns ik breed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Yippee'' glimlach ik en ik trek hem op mijn schoot. '' Ik vind dat je een kus hebt verdiend'' grijns ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik 'Ook heb ik de gang, oprijlaan en het halletje en alles buiten gedaan' grijns ik breed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Direct verdwijnt mijn glimlach weer. '' Niall je bent echt zo ongelofelijk ! Waarom ? Ik weet dat je van hem houd maar je hoeft niet het hele huis te versieren.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grijns 'Ik vond het gewoon leuk' mompel ik. 'maar zullen we gaan slapen?"

    Jeeej zo lekkere rosebier, jillz en wijntjes drinkenXD de buren komen voor de verjaardag nog van papa. Rond half negen komt mijn vriendin maar tussen door reageer ik soms nog wel hoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik. '' Maar ik hou nog steeds van je hoor'' grinnik ik en ik loop samen met hem naar onze kamer

    HAPPY BIRTHDAY TO YOUR DAAAAD


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [hahaha dankje dat was de 15de

    Niall Horan

    Ik glimlach en kleed me om . Ik kus Jim en val vervolgens als een blok in slaap.

    Vrolijk word ik wakker en ga uit bed. jim was nog niet wakker maar dat boeide niets. Ik begon alvast aan het kleine ontbijtje voor James wat bestond uit twee boterhammen. Ik zet mijn gitaar alvast klaar voor het wakker zingen van straks. Daarna begin ik alvast de hapjes te maken en kan ht niet laten om af en toe wat zelf te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik wakker word loop ik naar beneden . Wat geen succes is want ik struikelde over het speelgoed van James en ik donderde weer van die trap af. Ik sta weer op en ik loop naar de keuken waar ik Niall hapjes zie maken maar hij stopt er ook een paar in zijn mond. '' is het lekker?'' vraag ik hem en ik giechel . Ik ga voor hem staan en ik geef hem een kus. '' Wat kan ik doen BirthdayMen?'' vraag ik grinnikend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bloos even en knik. 'Ja zeker' ik glimlach 'jij mag de taart doen dat ga ik niet doen' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en binnen 1 uur heb ik de taart al klaar. '' Klaaar'' mompel ik en ik glimlach. '' Ik ga nu even douchen.. Ga je mee ?''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    dohhh

    niall

    Ik knik en kleed me uit. 'we moeten wel snel zijn hij word zo wakker' zeg ik zacht en leg kleding klaar voor ons


    Change is for weirdos ~ Niall Horan