• I can't believe it! Gisteren is het me gewoon gelukt! Ik heb kaartjes besteld voor 24 juni!

    Oh, dus dan moet je ook gelijk een topic maken? Weet ie wat voor een rotzooi het hier wordt als iedereen met kaartjes een topic opent..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Leuk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    En ik heb een kaartje voor 2 juli. Lekker in mijn eentje maf doen in Duitsland. :Y)

    Feit blijft dat een apart topic hiervoor openen misschien een beetje overbodig is, ook omdat er al een Where We Are-Tour topic is.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 8:40 ]


    We need a bigger boat.

    Huh... heb ik wat gemist? Ik dacht dat de kaart verkoop zaterdag begind?
    Maar zoals andere... moet je daar een topic voor openen?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    Huh... heb ik wat gemist? Ik dacht dat de kaart verkoop zaterdag begind?
    Maar zoals andere... moet je daar een topic voor openen?


    Is ook zo, maar gisteren was voorverkoop. De show in Düsseldorf ging gisteren wel al in de verkoop.


    We need a bigger boat.

    Chico schreef:
    Oh, dus dan moet je ook gelijk een topic maken? Weet ie wat voor een rotzooi het hier wordt als iedereen met kaartjes een topic opent..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    IK HEB KAARTJES VOOR ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!
    24 JUNI

    SOOOOOOO HAPPY


    I believe that Kindness can Save the World

    Ik heb kaartjes voor 24 juni.

    Ik begin me vreselijk te irriteren aan al die topics.


    Do what people say you can't.

    Scavo schreef:
    En ik heb een kaartje voor 2 juli. Lekker in mijn eentje maf doen in Duitsland. :Y)

    Feit blijft dat een apart topic hiervoor openen misschien een beetje overbodig is, ook omdat er al een Where We Are-Tour topic is.



    Ik wil 2 juli best met je mee maf doen hahaha. Wel gewoon in het Nederlands, want m'n Duits is hopeloos (:


    We're the hardest fanbase to be accepted into but we'

    Chico schreef:
    Oh, dus dan moet je ook gelijk een topic maken? Weet ie wat voor een rotzooi het hier wordt als iedereen met kaartjes een topic opent..


    Queer zijn is gewoon alles

    Klik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cozart schreef:
    Ik heb kaartjes voor 24 juni.

    Ik begin me vreselijk te irriteren aan al die topics.


    Er zijn nu al twee algemene topics. Een concertkaarten topic en een topic over de concerten in de Amsterdam Arena.


    Physics is awesome

    Chico schreef:
    Oh, dus dan moet je ook gelijk een topic maken? Weet ie wat voor een rotzooi het hier wordt als iedereen met kaartjes een topic opent..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor