• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik knik en ik kleed me ook uit en ik stap onder de douche. Ik was Niall en hij wast mij . Zo waren we eerder en sneller klaar. Ik moest toe geven dat als hij zich omdraaide ik begon te blozen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend kus ik zijn wang. 'ik neem mijn gitaar zo mee als jij dan het ontbijtje naar zijn kamertje mee neemt?" stel ik voor en stap uit de douceh waar ik me afdroog wat netjes maak en mijn kleding aan doe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik geef hem een kus terug. Ik droog me snel af en ik doe ook mijn kleren aan . Ik loop snel naar beneden en pak het ontbijtje. Zachtjes lopen we naar de kamer van James


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend pak ik mijn gitaar en hang hem om en sla wat akkoorden aan 'Lang zal hij leven' begin ik en we zingen het liedje. Ik open de gordijnen en James zit al vrolijk overeind. Het ontbijtje zetten we op de bureau en pakken de cadeautjes. "Gefeliciteerd' ik geef hem een dikke kus en geef hem het kado. Hij begint vrolijk te grijnzen door de knuffel. 'Jaaaaa diee wou ik' glimlachend laat ik Jim voor gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef hem het andere cadeautje en hij begint nog blijer te doen. Ik grinnik . '' Tubbie here Tubbie there Tubbie's are every where . '' zingt James. Ik begin te lachen en ik til hem uit bed. '' James wat wil je vandaag aan ?'' vraag ik . Hij kiest voor zijn Teletubbie pak en ik knik . Ik heb er 4 gekocht dus nu moeten we kijken welke hij wil . '' Welke wil je aan ?'' vraag ik . '' Paaars ! en in middag Geel !'' zegt hij . Ik knik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin hard te lachen door James. 'En je ontbijtje mag je zo aan tafel lekker opeten' roep ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' JAAAAAAA'' Gilt James vrolijk terwijl ik hem in het paarse pak hijs. '' Komen tubbies ook ?'' vraagt hij . '' nee lieverd.. Die moeten naar bedje toe als wij joun verjaardag vieren.. '' zeg ik . James kijkt sip . Ik vind dit echt zo klote maar ja wat doe je eraan toch?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " maar opa en oma komen, en je ooms en Lux en nog heel veel andere komen' stel ik hem gerust. Beneden gaat hij op de versierde stoel zitten en eet terwijl hij blij naar de kamer en naar buiten kijkt enzo. 'Vind je het mooi' hji knikt en ik haal een zelfgemaakte kroon te voorschijn en zet hem op zijn hoofd en maak een foto. My baby first birthday, he's growing up so fast!! tweet ik er bij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Wouw Niall ik wist niet dat jij kon knutselen '' grinnik ik en ik geef hem een kus op zijn wang. Ik glimlach en ik pak wat yogi drink voor Niall en mij . '' Yummmieee'' zegt James en ik geef hem ook wat yogi drank . Ik loop snel naar boven en ik doe mijn haar . Ik heb besloten om geen cap op te zetten want dat vind ik eigenlijk associaal op een verjaardag


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grinnik door James en eet nog wat waarna ik James ook helemaal klaar maak en mezelf ook. Al snel gaat de bel en loop ik met James naar de deur die hij open doet. Ik zie mijn ouders staan en glimlach breed. 'Opa en omaaa' roept James en mijn moeder lacht. 'Greg komt zo met THeo hij had gespuugd vlak voor vertrek'ik knik dat het goed id


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Snel ruim ik al het speelgoed en het ontbijt op. Ik loop ook naar de deur. '' Goedemiddag meneer en mevrouw Horan'' glimlach ik . '' Hoi Jim!'' zegt Mevrouw Horan en ze knuffelt me. '' Hoi Jim'' zegt Meneer Horan en hij geeft me een hand. '' Gefeliciteerd met uw kleinzoon'' glimlach ik . '' Bedankt en jij met je zoon'' grinnikt Meneer Horan. Ik knik en ik loop naar de woonkamer. '' Willen jullie wat drinken?'' vraag ik en ze knikken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    zo een fucking naai actie er zijn mensen die heel de dag al verbonden zijn en als ze dan komen hebben hun kans. blegh gewoon triest eigenlijk.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    niall

    glimlachend kijk ik en kus mijn ma en pa

    doeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ow bye ?

    Jim Horan

    Ik giechel en ik maak wat drinken klaar en geef hun een stuk taart. '' Ziet er mooi uit! Waar heb je hem laten maken?'' vraagt de vader van Niall. '' Ik heb hem zelf gemaakt'' bloos ik . Hij stikt zowat in zijn taart. '' Wow Jim je hebt talent''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nial

    Ik grinnik even en James houd blij zijn nieuwe speelgoed vast. Weer gaat de bel 'dat zullen ome zayn harry liam en louis wel zijn'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan