• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik hou Niall's hand ook stevig vast. Ik vind het echt zielig dat hij dit moet vertellen enzo. Heel het publiek begint te gillen als de Teletubbies er zijn. '' TUBBIES !!!'' Gilt James en hij rent erop af. Hij begint vrolijk met de Teletubbies te praten. '' We zijn zo terug na de reclame!'' zegt Ellen. Tijdens de reclame vraagt Ellen aan mij als ik mee wil doen met het spelletje Know or Go.. Ik knik en ik word naar dat ding gebracht. Ik moet een trap op en ik moet zometeen allemaal vragen beantwoorden. '' Welkom terug ! Vandaag spelen we Go or Know met Jim Horan! Oké Jim ! Als je alle 5 de vragen goed heb beantwoord win jij een reis naar het prachtige Ibiza! En dan zit er ook nog een leuke verassing bij voor jullie zoon'' glimlacht ze. '' Maar als je niet wint dan heb je pech'' grinnikt ze. Ik begin te lachen en ik bijt nerveus op mijn nagels. '' Oké eerste vraag.. In welk jaar in Niall geboren?'' vraagt ze. ''1993'' zeg ik . '' Goed'' glimlacht ze. '' Noem 5 artiesten die op dit moment bekend zijn'' .. Ik denk even na. '' Niall Horan Zayn Malik Liam Payne Harry Styles en Louis Tomlinson!'' ratel ik . Ze lacht . Als ze met haar hand boven de knop hangt begin ik te gillen. '' Please niet doen! Zeg gewoon als die antwoorden goed zijn!'' zeg ik . Ze begint te lachen. '' Die antwoorden zijn goed !'' zegt ze. Ik zucht opgelucht. '' Vraag 3!.. Noem de drie toeren die 1D gemaakt heeft en nog gaat maken'' zegt ze. '' Up All Night, Take Me Home, We're We Are!'' ratel ik . Ze begint te grinniken en zegt dat het goed is. '' Vraag 4 ! Hoeveel is 1+3x4-1 '' zegt ze. Ik denk even na . '' 32'' zeg ik . Ze schud haar hoofd en naast me valt de reis weg. '' Laatste vraag.. Spel James Edward Horan is cool !'' ik denk even na . '' J A M E S E D W A R D H O R A N I S C O O L !'' spel ik .. Ze knikt en ik heb de prijs voor James gewonnen ! '' En doordat Jim de reis heeft verloren gaat iedereen in het publiek naar IBIZA !!!'' Gilt ze. Het hele publiek begint te gillen . We nemen afscheid van haar en we lopen terug naar onze kleedkamers


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Grinnikend loop ik ook weer naar de kleedkamers Het was niet veel dus douchen hoefde niet. Ik trek mijn eigen kleding weer terug aan aangezien ik dit setje al zon acht keer had. 'dat was leuk he James' hjij knikt blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als James bij Niall is ga ik snel naar de kleedkamers van de Teletubbies . Ze laten me binnen. '' Bedankt dat jullie dit wouden doen'' glimlach ik en ik geef ze allemaal een knuffel. '' Hey we doen het met plezier!'' zeggen ze en ik grinnik . Ik neem afscheid en ik loop naar mijn kleedkamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend kleed ik James weer om naar zijn One Piece. Ik geef hem een pakje drinken en til hem op en loop naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik trek snel andere kleren aan en ik glimlach naar Niall . Ik neem zelf ook wat te drinken en geef hem ook een flesje. '' Wat is er lieverd ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kwam kijken opf je klaar was om te gaan" glimlach ik en neem een slokje van de sap. Ik merkte dat James lag te slapen op mijn schouder en ik gilmlach breed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha ja hoor'' glimlach ik en ik pak onze spullen . Ik loop naar de auto en zet alles achterin. Ik ga achter het stuur zitten en ik begin te rijden naar ons huis


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zet voorzichtig onze kleine James neer en plof neer. Ik zing zachtjes mee met de radio. Als we thuis zijn haal ik James voorzichtig uit zijn stoeltje en leg hem in bed neer, voordeel dat zijn One Piece ook deels pyjama kon zijn. Glimlachend kijk ik naar Jim 'Ik ben gewoon weer beter' grinnik ik 'en daarom pak ik een wijntje want daar heb ik zin in, wil jij ook wat drinken ofzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha rustig Niall'' grinnik ik en ik geef hem een kus. '' Je pakt maar .. Ik pak wel een cola'' glimlach ik en ik loop naar de koelkast om een blikje cola te pakken. T maakt me echt niet uit dat Niall wel alcohol drinkt. Ik vind het zelf vies dus daarom drink ik het niet. Ik ga weer zitten op de bank en als Niall er aan komt ga ik zitten op zijn schoot want die is lekker zacht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach en pak een glas witte zoete wijn. Daarna pak ik wat hapjes die we nog hadden en zet ze op tafel 'Wat gaan we morgen op tafel zettn ne halen enzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Tjah ik maak zelf de hapjes en de taart.. Dus we zien wel .. Ik heb Paul boodschappen laten doen trouwens. Omdat ik het te druk had''. Ik glimlach weer en ik geef Niall een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach en knik. 'Dat is goed, en zullen we hem morgen wakker zingen met een ontbijt op bed als alles versierd is, en dan versieren we zijn kamertje en de tuin een beetje. ' ratel ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik rustig. '' Haha ja is goed. De slingers liggen in de kelder'' glimlach ik . Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en ik kijk naar de kast. Naar de kast waar ik 1 jaar geleden mijn one direction spullen in had staan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik glimlachend 'Dan doen we dat vanavond als hij slaapt en dan ga ik er vanacht nog even uit vor wat ballonnen en slinger's' glimlach k


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik schud mijn hoofd. '' Ja denk het niet jij gaat er vanacht niet uit Niall !'' zeg ik streng en ik een stokbroodje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik