• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik loop met James naar binnen en ga naar Jim. " vraag maar aan papa" zeg ik tegen James. Áls hij net mij zou zijn moesten we echt opletten met wat we zeiden aangezien hij dan veelste gevoelig zou kunnen zijn. 'Papa waarom jij boos gister. Ik was bang, zegt hij zachtjes. En kijkt me zielig aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa was niet boos op jou babe.. Papa was gewoon moe en jij wou niet slapen dus toen werd ik een heeeeeeel klein beetje boos.. '' zeg ik . Tjah hoe moet ik het anders uitleggen dan? Goh James hoe zou dat nou komen je wou verdomme niet slapen? Nee dat is gemeen. '' Sorry James'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Iall

    Ik glimlach als hij zijn armpjes uitsteekt en ik geef hem aan pJim. " jij lief" mompelt hij. Ik glimlach even. " James wat wil je drinken?" Coco is gelijk zijn antwoord ik doe wat choco in zijn beker en schuif daarna aan tafel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga tot vanaaf half vijf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ''Jij bent ook lief'''grinnik ik en ik loop samen met James naar de tafel. Ik zet hem op een stoel en ik ga zelf ook zitten. '' Papa wat doen?'' vraagt James. ''Vandaag gaan we niks doen.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    okiiii


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Back

    Glimlachend kijk ik en eet wat. Niet veel maar wel wat. Af en toe help ikJames wat met zijn eten maar hij kon al prima eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' maar ikuh wat doen !'' zeg James. Ik grinnik . '' Ik weet wel wat we gaan doen'' grijns ik . 'Tellen!'' zegt James. '' Nee papa verteld het niet want het is nog een verassing '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik laat hem maar wat aanklooien met zjin eten. Als we klaar zijn haal ik James uit zijn stoel en ruim alles op en vul de vaatwasser ook met dingen van gister en zet deze vervolgens aan. Glimlachend loop ik naar Jim. 'wat is de verassign'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Wij hebben over een paar uur een interview met Ellen.. Weet je nog ? Ellen heeft mij gisteren dus gebeld en ze heeft gezegd dat ze de Tubbie's ook als gast had.. Dus nu mag James ze WEER ontmoeten'' grijns ik en ik geef Niall een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns 'dat is helemaal waar, uhm we moeten opschieten we moeten er over een half uur zijn' als een kip zonder kop trek ik wat standaard kleeding aan. k voelde me gelukkig wel beter. Vanavond zou ik mijn 'ziekte' ook gaan vertellen zodat ze wisten dat ik niet zou stoppen maar wel vaker afwezig kon zijn. 'kom kom we moeten nu gaan, we krijgen daar wel wat' iK til James snel in een One Piece en zet hem in de auto stoel en plof bij de bijrijdersstoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Wow Niall lieverd rustig !'' grinnik ik en ik kleed mezelf ook aan . Ik ga naast Niall in de auto zitten en ik rij naar de studio. '' Waar gaan we een ?'' vraagt James. '' We gaan naar Ellen'' glimlach ik en ik parkeer. Ik stap uit de auto en pak de tassen. '' Meneer en meneer Horan?'' vraagt iemand. Ik knik . '' Loopt u maar met mij mee'' glimlacht ze en we lopen achter haar aan . Ze lijd ons naar onze kleedkamers en ik trek snel goede kleren aan . Daarna moet ik naar de make-up


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik trek het wit shirt en het spijkerblousje en broek aan en loop naar de haar en make-up al erg snel waren we klaar. We staan op de trap en ik heb James opgetild. Hij mocht er gewoon bij zijn. 'En hier zijn ze dan, het droomkoppel van vele Directioners en het prachtkind van dit koppel Niall, Jim en James Horan' met gejuich lopen we de trap af en wat gegil stijgt op. Ik glimlach en zie James rond kijken. We geven Ellen een hand en gaan zitten op de bank. 'James, zijn je papa's lief?" ik glimlach als ik merk hoe lief ze omgaat met hem. 'jaa apapa altijd lief, papa doet met mij liedjes zingen en heeeeel veel kroelen en ik ben met papa nog gaan zwemmen en een tekening gaan maken omdat papa ziek was' verteld hij vrolijk wat een nawh geluid laat opsteigen. 'En wie is er morgen jarig?" ellen kijkt hem aan en James grijnst 'Ikkeeeeee' ze beginnen te zingen en komen met een klein kado'tje waar een tubbie knuffel inzit die hij niet had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Nou ze hebben dan lang lopen zoeken voor die knuffel xd]

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Jim jij komt niet uit Engeland toch?'' vraagt ze . '' Inderdaad ik kom uit Nederland'' glimlach ik . '' Maar wat vele Directioners zich afvragen is hoe hebben jullie elkaar ontmoet?'' vraagt ze. Ik begin te lachen . '' Eigenlijk is dit best een ongelovig verhaal maar het is de waarheid. Op de dag dat One Direction in Nederland ging optreden ging ik snel naar de stad om wat eten te halen want ik had die dag nog niks gegeten. Ik ging op een bankje zitten en toen zat hij naast me. Wel undercover maar ik herkende hem direct. Ik heb hem al vaker ontmoet maar dat waren tijdens signeersessie's . '' glimlach ik . '' Toen heb ik hem geholpen samen met een ander meisje om hem terug naar het Ziggo Dome te krijgen wat gelukkig gelukt is. Daarna na het optreden ben ik nog even met de anderen gaan praten .. '' glimlach ik . Ellen knikt. '' Dat is best een leuk verhaal'' lacht ze. '' We zijn zo terug naar de reclame'' zegt Ellen in de camera. Na een paar minuten te hebben gewacht begint James irritant te doen. '' James alsjeblieft doe nou niet zo irritant'' zeg ik normaal. Ik kan er niet tegen als hij zo doet. '' En we zijn weer terug met de Familie Horan'' zegt Ellen. '' James houd van de Teletubbies toch ?'' vraagt Ellen aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ghehehehehe zekers

    Niall Horan

    Ik grijns 'Dat zeker, we hebben samen een Tubbie liedje gezongen, zijn kamer staat vol en we hebben een muurschildering gemaakt. Hij kijkt het liefste op tv voor het slapen gaan ook ernaar enzo dus dat is wel erg leuk ' Ellen glimlacht en ik neem een slokje van mijn drinken. Ellen rijkt James een koekje aan die gelijkt te vreden begint te eten. 'Hij lijkt op je, Niall je hebt een ziekte zoals ik het begrepen heb' Ik knik even 'Ja, ik voelde me eent ijdje niet lekker en ben bloed gaan prikken waar Pfeiffer uitkwam. Later omdat ik naast moe ook ziekerig werd en nog beter onderzocht en al veelste snel hadden ze een uitslag. Ehm, in de uitslag' ik haal even diep adem' in de uitslag bleek dat mijn moeder in verwahting was van een tweeling. ' Moeilijk slik ik even en Pak Jim zijn hand' Mijn moeder had het nooit zullen merken aangezien mijn broer erg ziek was en een Down Syndroom zou hebben. Voor hij stierf heeft hij een klein deel van zijn ziekte aan mij weten over te brenge. Hij stierf en niemand merkte het en ik, ik ben hierdoor erg kwetsbaar voor alles. Dingen zoals Pfeiffer, gewoon een griepje enzo dat krijg ik dus erg snel' Ellen kijkt me medelevend aan. 'en de ambulance gister?" Ik iknik 'Eergister was dus James ziek en hij heeft mij aangestoken. Na een poos slapen had ik 36 graden en dat is niet erg goed ofzo. Jim maakte zich zorgen omdat hij het ook al wist en daarom belde hij voor de zekerheid een ambulance. Maar goedo ok aangezien ik iets daarna ineen 42 graden was. Daarom heb ik een deken die mijn temperatuur constant zal houden. Helaas zal ik dus ook vaker ziek zijn dan de rest en daar balli ik van maarja' vertel ik en ze knikt weer. 'laten we het over wat lueks hebben. James zijn verjaardag?" ik glimlach 'Ja die gaat heel leuk wordne.' James kijkt vrolijk. 'lieve James wat ben je een onwijs leuk en schattig kind maar je vaders hebben wat geregeld voor je wat morgen niet gaat lukken dus speciaal voor jou zijn hier de Teletubies' James springt overeind en rent naar de Tubbies en knuffelt ze blij

    douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan