• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Ik weet niet als je het weet maar ik heb je die seks al gegeven hoor. Ik heb je gepakt direct op de avond dat je hebt gezongen '' grinnik ik en ik sla mijn armen om hem heen. '' Maar vooruit'' zeg ik en ik neem zijn lid in mijn mond. Na een paar keer over zijn eikel gelikt te hebben komt hij klaar en slik ik het goedje door. Nou ja ik noem het liever geen goedje meer maar een waterbron


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Zielig kijk ik hem aan. Ik voel dat hij me in zijn mond neemt en al snel kom ik klaar in zijn mond. ik hef mijn hoofd weer op. ' En nu gaan we elkaar heerlijk verwennen met onze speeltjes' roep ik vrolijk uit. Het dagje rusten had me echt goed gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik schud lachend mijn hoofd en ik gooi hem op bed. '' Hmm en wat nou als ik niet wil'' grijns ik en ik ga over hem heen hangen en ik begin hem te zoenen. Ik laat mijn tong bij hem naar binnen glijden en we beginnen een vurig tong spel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Grijnzend begin ik hem terug te zoenen en grijnzend ga ik met mijnhand naar zijn broek. 'Hmmmm iets in me zegt dat je het wel graag wilt zeg ik en knijp zachtjes in de stof waar een kleine boobbel zat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te kreunen. '' Please maak mijn broek los'' grijns ik en ik stop de zoen. Ik begin Niall af te trekken en ik plant kusjes in zijn nek. Ik zuig het bloed naar boven en niet veel later zie je een grote zuig zoen op zijn nek .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik grinnik even en trek al snel zijn broek uit en kreun even zachtjes. Ik spring overeind en pak de bak met onze speelgoed dingen en kwak alles op bed neer en grijns breed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het is maar goed dat die bak op slot kan'' grijns ik . Ik kijk op het bed en ik pak een cockring. Ik schuif hem om de zak van Niall en ik begin te grijnzen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik kreun zachtjes als hij de ring om doet en voel gelijk het effect. MIjn lichaam is geladen van geilheid. Ik kreun weer en laat me gewoon languit vallen om me te laten verwennen, de volgende keer en waarschijnlijk is dat straks zal ik hem eens flink plagen en pesten en vastbinden en shit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grijns en ik bind hem vast aan het bed. '' Papaaa ?'' hoor ik iemand roepen. Ik zucht en ik grijns naar Niall. '' Wait a sec babe'' zeg ik en ik trek snel een boxer aan. Ik weet het ik ga gewoon met mijn stijve lid naar mijn kind maar het is donker. '' Wat is er?'' vraag ik . '' Tubbie!!!'' zegt hij. Ik zucht en ik geef hem zijn knuffel. Ik loop weer terug naar Niall en ik draai de deur op slot. Ik loop op hem af en ik begin hem af te trekken. Daarna pijp ik hem weer en daarna draai ik hem om en begin ik in hem te stoten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel als hij me vastbind en hoor James roepen. Ik gniffel en blijf rustig liggen. Al snel is hij terug en begint me te trekken, pijpen en in me te stoten waardoor ik meerdere malen klaar kom. Het gevoel is zo geweldig door die ringen dat ik er gewoon geen genoeg van kan krijgen en alsmaar meer wil


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak een viberator en ik zet hem aan. Ik draai rondjes met dat ding rond zijn anus en ik grijns als hij alweer klaar komt.'' Pfieuw'' zeg ik en ik maak hem los. Ik ga naast hem liggen en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin hard te kreunen door de viberator. Mijn hele lichaam trilt weer en door de ring voelt het klaar komen nog heftiger. Jim maakt me los en ik schuif de ring af en ga naast hem liggen. 'Dat was dus echt heerlijk. Ben je moe?' vraag ik zacht en wenkbrauwwiebel. Anders zou ik hem nu nog eens flink pakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Moe ik ? Hahaha echt niet !'' grijns ik . '' Maar ik denk dat jij wel moe bent'' zeg ik zachtjes . Ik geef hem een kus en opeens hoor ik gestommel aan de deur klink. '' Papa wat jij doeeen ?'' vraag ik . '' James ga nu onmiddelijk naar je kamer !'' schreeuw ik en ik wacht even. Daarna hoor ik hoe James naar zijn kamer heen sloft en ik grinnik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik schiet overeind als ik James hoor. 'Holy shit straks was hij binnen gekomen' zucht ik zacht. Ik hoor gesnik en trek snel mijn badjas aan. 'Blijf' dwing ik Jim en loop naar James zijn kamer. 'Heey wat is er' ik zie James snikkend op zijn bed met de Tubbie. 'Papa boos, papa vind mij niet meer lief' snikt hij overstuur. Ik trek hem opschoot. 'Nee lieverd dat was het niet. Wij waren even bezig met volwassen dingen en daarom schrokken wij van jou omdat wij dachten dat je sliep. En daarvan schrok papa en schreeuwde hij naar je, maar dat was van schrik. We zijn echt niet boos lieverd' stel ik hem gerust en stop hem in. 'Als er iets is moet je gewoon roepen wij horen je wel' stel ik hem gerust en kus hem. Hij valt al weer in slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht even en ik wacht tot dat hij terug is. Ik pak mijn mobiel en ik maak een paar foto's van mijn geval. Gheheh deze krijgt Niall te zien als hij op tour is en ik er niet bij ben. Ik begin te grijnzen en ik kijk naar de deur. Ik hoor hoe Niall tegen James praat en direct heb ik spijt omdat ik geschreeuwd heb. Ik schrok gewoon en dan begin ik te schreeuwen. Pfieuw het is maar goed dat die deur op slot zat. Ik kijk Niall voorzichtig aan als hij weer terug is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik