• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Ik begin te lachen en ik help hem overeind. '' Nope hup ga je aankleden jij je moet naar je werkt !'' giechel ik . Ook Jim en James zijn nu klaar wakker. Jim kijkt me vuil aan waar door ik begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Geïriteerd loop ik naar de slaapkamer en trek een jogging met sweater aan, ik had zk geen zin... ' nu tevredenn' ik geef James en Jim een korte kus waarna ik chaagerijnig naar Zayn zijn auto loop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Veeeeel beter'' grinnik ik . Ik loop naar de auto en ik loop naar mijn auto . Ik wacht tot dat Niall in de auto zit en ik rijd weg. '' Je hebt zeker de hele nacht liggen neuken'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ikstaar voor me uit en klik de gordel vast. Dodelijk kijk ik Zayn aan " nee de halve nacht aangezien we wat te bespreken hadden' zeg ik pissig. Bij de studio waren we er al snel en k krein geiriteerd. ik hoor al gelijk wat gezeik omdat ik er niets aan mezelf fedaan heb en ik negeer Harry, Louis en Liam waardoor die weer pussig worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Chill man .. Echt waar .. '' zeg ik ook geïriteerd en ik loop naar binnen . Ik loop naar de make up en ik ben nu aan de beurt omdat de rest al geweest is. Daarna is Niall aan de beurt en daarna moeten de groepsfoto voor het nieuwe album


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zicht zacht, misschien stelde ik me aan maar gister zat ok ook al niet lekker in minn vel en dan dat gezeik hier. Ik wenk Zayn ' sorrybik mort niet zo doen ik zit gewoin even niet goed in mijn vel en se producer vind dat ik moet kiezen tussen gezin en werk en dat wil ik niet'zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' WHAT ?! Tussen je gezin in je werk ? Is die man wel helemaal goed wijs ? ugh ik ga eens met hem praten'' zeg ik woest en ik loop boos op een van die producers af die er vandaag ook bij was. '' Jij vuile klootzak ! Jij laat Niall toch niet kiezen tussen hem en zijn gezin ?! Ben je wel helemaal goed wijs ? Als je zoiets nog een keer flikt ben je ontslagen !'' roep ik woest


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik ' en hij vind dat ik eruit moet omdat ik volgens hem niet goed oefen maar als je ziek beny lijkt me dat vrij logish' zucht ik. Ik zie de lads vol verbazing kikrn,hun lgde ik het nog wel uit. 'guys come on you are late' blij dat het weer goed is loop ik de set op. Ohh gosh er staan autos Louis zal vast en zeker wat slopen. En nu was het aan mij om te xorgen dat ik geen blauw oog kreeg van de dingen in de auto


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papaaaaaa ?! Wat wij doen vandaag ?'' zegt James. '' We gaan je vader bespieden'' grijns ik en ik trek snel mijn trainingspak aan. James trekt zijn One Piece aan en hij pakt zijn knuffel. Samen lopen we naar de auto en ik rijd naar de set. Ik stap uit en ik verstop me ergens. Tijd voor Punkd ! Ze hebben mij gevraagd als ik mee wil doen met het programma Punkd. Ik loop snel weer naar buiten en daar begin ik in de camera te lullen wie ik voor de gek ging zetten. Maar niet gemeen natuurlijk. Ik werd in de visagie gepleurd en ik kreeg een heel ander uiterlijk. James was met Lux aan het spelen buiten samen met Lou. Ik pak een schoonmaak kar en ik begin de zet schoon te maken terwijl hun bezig zijn. '' Ho sorry.. '' zeg ik met een zware stem. '' Meneer wat doet u?'' vraagt een fotograaf. '' Nou uhh dat zie je toch ?'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    We staan uiteindeiljk op de set en beginnen wat te dollen. Zo hadden we afgesproken vlak ovooor de foto gekke gezichten te trekken. We wisselen en moeten in de auto. Lachend drukken we op de toeter en knipperen de lampen en shit. We moeten de auto weer uit en lachend spring ik op Zayn zijn rug en houd mijn handen voor zijn ogen.' Ho sorry.. '' I kkijk op en zie een schoonmaker. '' Meneer wat doet u?'' vraagt een fotograaf. '' Nou uhh dat zie je toch ?' Ik gniffel even en Zayn begint rondjes te draaien. 'Ahhhhh Zayn stop stop' gil ik als een vrouw en uiteindelijk belanden we op de grond. Ik begin te grijnzen als ik skippy balls en plasticopblaas shit zie. 'Lou' ik tik hem aan en als gekken rennen we op de spullen. Lachend beginnen we op de skipiballen te springen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te grijnzen en ik pak een mes. Ik maak de skipibal kapot en ik doe de mes snel weer weg. '' Ow sorry ging perongeluk . '' zeg ik . Ik kijk naar een van de auto's en ik krijg als opdracht om mezelf op dat ding te laten vallen. Ik doe wat er gevraagd word en ik moet Niall de schuld geven. '' Auw **'' scheld ik . '' Gaat het meneer?'' vraagt een vrouw. Ik schud mijn hoofd. '' Die blonde stommeling daar duwt me zomaar tegen die auto !'' zeg ik nep-woest. Ik vond het best wel zielig maar met dit geld wat ik krijg kan ik voor Niall een beter bed kopen. '' Heeft iemand het gezien ?'' vraagt ze. ''Nee maar zie je die blauwe plek hier ?! Dat is bewijs genoeg toch?'' zeg ik . De vrouw knikt. '' Niall?! Waarom deed je dat ? Die man heeft jou toch niks aangedaan ?'' vraagt iemand


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Ik kijk op naar de rare gast die de skipibal mollesteerd en zucht zacht. Grinzend begin ik Louis te slaan met een plastic hammer en hij begint lachend et gillen. Ik kijk op als ik gescheld hoor en zie dat de man gevallen is. Behulpzaam stap ik op hem af als ik hoor wat hij zegt. Met grote ogen kijk ik hem aan 'Niall Waarom deed je dat? Die man heeft jou niets aangedaan" ongelovig kijk ik naar haar. 'Ik was Lou aan het meppen met een hammer ik was niet eens in de buurt, ik kwam kijken of het wel goed ging' zeg ik zachtjes en trek mijn wenkbrauwen op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ach lul niet ! Jij hebt me tegen die auto aan geduwd! En net in de gang duwde je me ook al die wc's in !'' zeg ik .Het is moeilijk om niet opeens in de lach te schieten. En vooral bij Niall. '' En wie gaat die schade vergoeding betalen aan die auto ?'' vraagt er iemand. '' Ik niet !'' zeg ik en ik kijk Niall aan. Ik zie dat hij echt verbaasd is en voor mij mag het nu wel stoppen maar ik moet nog 5 minuten door gaan . '' Doe net alsof je moet over geven en zeg dat Niall wat vergif in je eten heeft gedaan'' hoor ik weer door mijn oortje. Ik ga bij een boom staan en ik doe mijn vinger in mijn keel. Het eten van vannochtend komt weer naar boven en ik begin over te geven. Ik heb mezelf gezworen om het nooit meer te doen maar toch ik doe dit voor wat geld . '' Jij vuile blonde kabouter ! Je hebt gif in mijn eten gepleurd !'' zeg ik . Ik probeer mijn Nederlandse accent te verbergen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ach lul niet ! Jij hebt me tegen die auto aan geduwd! En net in de gang duwde je me ook al die wc's in !''Ik merk dat de rest ook stil valt en op mij en de jongen richt '' En wie gaat die schade vergoeding betalen aan die auto ?'' vraagt er iemand. '' Ik niet !'' 'Ik zie hem naar een boom lopen waar hij overgeeft'' Jij vuile blonde kabouter ! Je hebt gif in mijn eten gepleurd !'' 'What te fuck man. Ik ken je net drie seconden. Ik heb hier niet eens gegeten ik ben namelijk doo rZayn wakker gemaakt en hier heen gebracht en heir lopen lol trappen, ik ben deze fucking ruimte niet uitgeweest, ik ging niet eens naar de wc, je lult man echt waar' zeg ik geïriteerd. 'En da dacht ik dat Lou, Zayn, Li en Hazz wle eens irri konden zijn, na news flesh je hebt het overtroffen' met een grimas mompel ik dat ik eten ga halen en zoek naar eten. Al snel heb ik een zak m&m's die ik naar binnen begin te schrokken en langzaam wterug loop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'What te fuck man. Ik ken je net drie seconden. Ik heb hier niet eens gegeten ik ben namelijk doo rZayn wakker gemaakt en hier heen gebracht en heir lopen lol trappen, ik ben deze fucking ruimte niet uitgeweest, ik ging niet eens naar de wc, je lult man echt waar' zegt hij geïriteerd. '' Oké vertel nu maar de waarheid'' hoor ik weer door mijn oortje. Ik knik en ik loop op hem af. '' Goh wat een klootzak eh ?'' zeg ik weer met mijn normale stem en ik grinnik . Als hij me aankijkt begin ik te grijzen en haal ik het masker van mijn gezicht. Na wat trekken zie je de normale Jim weer en geef ik Niall een knuffel . '' Je bent GePunkd'' grijns ik . Ik begin te lachen en iedereen klapt in zijn handen. Iedereen wist hier namelijk van . Zayn wist het Liam wist het gewoon echt iedereen. James komt op ons afgerend en ik til hem op .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik