• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Glimlachend kijk ik Jim aan. 'Opgelost, ik heb hem uitgelegd dat wij met volwassen dingen bezig waren en dachten da thij sliep en we daarom geschrokt waren' Ik begin gemeen te grijnzend. Ik pak zijn handen en bind die vast aan bed. Daarna knoop ik een shirt voor zijn ogen en pak wat spullen dichterbij me. Grijnzend zet ik de vibrator aan en laat deze lichtjes over zijn lengte glijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin heel hard te kreunen en ook te giechelen. Wat nog al heel raar klinkt trouwens. Ik grijns en ik maak spastische bewegingen als hij met een trillend ding over mijn lengte heen gaat. '' Is dit mijn straf Horan?'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel even 'Nop' lachend doe ik de vibrator weg en lik af en toe waarna ik met een veer in mijn hand zijn voorhuid weg trek en daar kietel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en ik kreun te gelijkertijd. Als hij mijn voorhuid naar achtertrekt begin ik harder te kreunen. '' you little bitch'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik grijns lachend en daarna schuif ik bij hem ook een ring om bij hem. Vrolijk glijd ik met mijn vingers over zijn lichaam terwijl ik zelf ook aardig opgewonden ben. Ik laat me met mijn rug naar hem toe langzaam op zijn lengte zakken en al snel begin ik hard en wild heen en weer te gaan. Ik steek een dildo in zijn kond terwijl ik mezelf met een vibrator en een ring om ook aardig plezier. Ik begni hard te kruenen en mijn lichaam beweegt wild heen en weer en ik kom klaar op zijn benen terwijl ik gewoon door ga. Ik was al vier keer klaargekomen maar ik kon meer. Mijn lichaam raakte steeds gevoeliger maar het liefste wou ik de hele nacht met hem seks hebben. Ik was niet meer moe en ik was bloed en bloedgeil


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik als ik hem op mijn been voel klaarkomen . Ik giechel en ik haal dat ding voor mijn gezicht weg. Zelf kom ik ook klaar op zijn buik. '' Oepsie wacht ik haal het er wel van af'' grijns ik en ik lik het er van af. Gadver mijn eigen spul is echt vies ! Die van Niall smaakt lekker maar die van mij bleaghh. '' Hoe kun jij deze troep nou lekker vinden?'' giechel ik en ik geef hem een kus. '' Hmm dat joun fabriek nog niet leeg is '' grijns ik en ik speel met zijn ballen. Ik geef er een kusje op en ik laat een spoor van kusjes achter. Ik begin hem weer te trekken en hij komt weer klaar. '' Hmm dat is echt lekker'' grijns ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    pff naai ballen die lijnen zijn al helemaal bezet voor het liedje begonnen was.

    Niall Horan.

    Ik begin te lachen en langzaam kreun ik weer. Ik voel kusjes en ruk bewegingen en hard kreunend sla ik mijn hoofd weer naar achteren. 'Ik heb je te lang gemist. Oh ja ja ja YEAHHH' kreun ik uit en ik kom weer klaar. 'Ik hou van je en ik doe dit het liefste de hele nacht' zeg ik met een geile hese stem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ahwwwww]

    Jim Horan

    '' Ik heb jou ook gemist babe. Hmm de hele nacht huh? Geen slecht idee maar ik denk dat we morgen dan de hele dag slapen en dat is niet zo leuk voor James'' grinnik ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ik ging namelijk 20 seconden voor het einde al bellen en hij was toen al bezet-___-
    Niall Horan.

    Ik grijns 'Halve nacht?" ik kijk hem lachend en grijnzend aan. 'Ik heb morgen fotoshoot dat is saai dus dan slaap ik dan wel ' gniffel ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Pff ik weet hoe kut het is.. ]

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik ga met mijn hand door zijn vuil blonde haar. '' Ik moet mijn haar weer laten blonderen'' glimlach ik en ik begin hem weer te zoenen. '' Ach je ziet er altijd perfect uit op die merchandise '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [haha en ik blijf maar proberen

    Niall Horan

    Ik gniffel even 'Pff ik ben perfect' glimlach ik. 'zeg over toenet hè. Ik denk dat dat wel wat zou worden, een dochtertje erbij' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik zou het ook heel leuk vinden. Maar we geven James nu heel veel aandacht en we moeten met hem hier ook over praten.. '' zeg ik zachtjes. '' Maar dit keer wil een een kind wat al een paar maanden is.. Ik wil namelijk niet dat zij ook al haar moeder niet meer ziet.. '' zeg ik zacht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik knik 'Maar eerlijk gezegd niet ouder dan twee maanden, ik wil namelijk het wel vanaf het begin al' zeg ik zachtjes 'zullen we het morgen met James bespreken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Deal'' grijns ik . '' Ja morgen bespreken we het met James. Maar nu wil ik nog even van jou genieten'' glimlach ik en ik geef hem een kus.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    Grijnzend knik ik en glimlach. 'zullen we elke maand zoiezo een dagje voor ons hebben' stel ik hem voor en verstrengel mijn benen met de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan